""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Burorri op 05 januari 2012 - 10:11:08
Citaat van: Jeroen op 05 januari 2012 - 06:25:36
http://www.gppits.net/nieuws/ferrari_shopt_flink_bij_mclaren/
Vraag me niet waarom, maar ik voel een Spygate 2,3 en 2354 aan komen. 8)

Datzelfde gevoel kreeg ik ook bij het lezen. Ben benieuwd wat Mclaren hiermee gaat doen.

Enzo

Slecht nieuws voor McLaren iig, ze waren een sterk team de laatste jaren.
Ongekend goede ontwikkelng tijdens het seizoen, iets wat mogelijk een stuk lastiger word zonder deze mensen.Mercedes had al alle goede mensen gekocht, als Ferrari nu McLaren's dreamteam over neemt, blijft er niks over...

Matthijs

Tja, het is voor mij een beetje lood om oud ijzer. Bij McLaren gun ik Hamilton nog wel een extra titel (Button ook hoor, maar dat terzijde) en bij Ferrari gun ik het Alonso. Als ze die verdammte RBR maar aankunnen! :)

Senergy

Citaat van: Fabian van Tiel op 05 januari 2012 - 12:27:22
Citaat van: Burorri op 05 januari 2012 - 10:11:08
Citaat van: Jeroen op 05 januari 2012 - 06:25:36
http://www.gppits.net/nieuws/ferrari_shopt_flink_bij_mclaren/
Vraag me niet waarom, maar ik voel een Spygate 2,3 en 2354 aan komen. 8)

Datzelfde gevoel kreeg ik ook bij het lezen. Ben benieuwd wat Mclaren hiermee gaat doen.

Volgens mij is er toch nog een verschil met spygate, nu wordt er inderdaad kennis weggekocht, maar met spygate werden er technische tekeningen of zoiets meegenomen. Dat is nog wel een verschil lijkt mij.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Vieze baas

Ze kopen toch de hele tijd elkaars engineers weg. Bij spygate was het idd dat die vent ook tekeningen meenam...

rafael25

Citaat van: Jeroen op 05 januari 2012 - 06:25:36
http://www.gppits.net/nieuws/ferrari_shopt_flink_bij_mclaren/
Het lijkt mij wel tegek als je in dienst kan komen bij een ander topteam gewoon al om in de keuken te kijken.Ook leer je daar enorm veel van tenslotte ben je nooit uitgeleerd.

janke

Lekker je papa in de bak voor een wel héél zielig vergrijp. Een vrouw een paar klappen geven en later even haar belagen met een auto. Joh, die Jos Verstappen spoort niet. En wat als papa voor (ik schat) 1 jaartje de bak in moet?? Hoe zit het dan met zijn begeleiding? Of wil hij zelf nog wel? Laten we het niet onderschatten wat er nu door dat jochie z'n hoofd gaat. Iig Verstappen zelf zien we (denk ik) in de autosport niet meer terug. Iig niet bij topteams of gerenomeerde merken als; Audi,Peugeot, BMW, Mercedes/AMG enz. Nee die teams/merken willen niets met zo'n iemand van doen hebben. Geeft alleen maar negatieve feedback. En ik zal er geen traantje om laten. Nee, heb eerder een glimlach op mijn smoel.

@

En als je dan de Verstappen.nl site leest, te zielig voor woorden. Je krijgt van een rechter niet voor niks 2 weken verlenging op een 2 sterren hotel. Dan zijn er feiten. Want zo'n gast leest de processen verbaal, ook van getuigen.



Schijnbaar zijn er fans van Verstappen die hem dan onvoorwaardelijk blijven steunen. Waarvoor? Leuke racer, winnaar LMP2 met Porsche/ van Merkstijn. En dan houdt het echt op met meneer Verstappen. Maar een vrouw molesteren is een ander verhaal. Verstappen is een grote looser.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Mss. dat Verstappen verlaat in een zwart gat valt....Jee, die vent laat zich behoorlijk kennen, zeg!
So What als dat wijf lastig was..."There is plenty of fish in the sea"... ::)

0634

Tja, verstappen.nl snap ik nog wel: Jos is de levensader van die site. Dus tja, enige nuance zolang hij nog niet schuldig is bevonden lijkt mij wel logisch.

Sowieso moeten we nog even afwachten, voor hetzelfde geld is het allemaal wat anders gelopen, maar zijn verleden spreekt niet in zijn voordeel. Is toch wel eerder agressief geweest, heeft ook al een veroordeling op zijn naam staan. Tja, hij heeft op zijn minst de schijn tegen.

Enzo

Het schijnt dat ze het met hem wilde uitmaken, maar nog iets te bespreken had.
Ze stapte bij hem in de auto, waar ze weer woorden kregen. Verstappen gooide haar uit de bus waardoor ze schrammen op liep. Daarna is hij tegen haar aangereden. Volgens haar schrok Verstappen hiervan en smeekte hij haar om niet naar de politie te gaan etc...blah blah

Lijkt een beetje op blinde woede, 'crime passionel' als je wilt.

robbert

voor mij moet zo iemand levenslang opgesloten worden. Dat is poging tot moord. En dat moet niet anders voor een bekend iemand zoals verstappen

Enzo


0634

Citaat van: robbert op 07 januari 2012 - 17:30:45
voor mij moet zo iemand levenslang opgesloten worden. Dat is poging tot moord. En dat moet niet anders voor een bekend iemand zoals verstappen
Dat zal dan poging tot doodslag zijn en natuurlijk geen moord. En op poging tot doodslag staat geen levenslang, bovendien zou het wel eens kunnen dat het meer poging tot (al dan niet) zware mishandeling zal zijn.

Maar goed, je hoort wel beide kanten van de zaak te horen in deze, wellicht dat het allemaal toch iets anders is verlopen. Patrick Kluivert bleek dat meisje destijds toch ook niet te hebben verkracht he.

Wizard

Het ergste vind ik dat Jos de toekomst van zijn zoon op het spel zet. Als Jos slim is (dat is-ie niet, en het volgende wat ik typ, zal dus niet gebeuren) laat hij iemand anders zijn zoon managen en trekt hij zich volledig terug van de toekomst van zijn zoon. Het ventje schijnt vrij aardig te kunnen sturen maar denk niet dat potentiële geldschieters staan te popelen om met Jos rond de tafel te gaan. En ook in Nederland is hij niet bepaald een graag geziene man. Jos heeft de eer gehad mij 3 keer te mogen ontmoeten maar die man heeft een air en een houding waar ik mijn reet mee afveeg.