""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Enzo


T.Nuvolari


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25

Lewis Hamilton gespot met brunette

Lewis werd vergezeld door een mysterieuze dame tijdens een avondje stappen afgelopen weekend.

Lewis ontkent overigens op Twitter dat de brunette zijn nieuwe vriendin is: "Deze meid is een hele goede vriendin van me en ik zie haar als zus, niet als vriendin!", aldus de courreur.

Bekijk hier de foto's van Lewis Hamilton en de mysterieuze brunette.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2058224/Lewis-Hamilton-steps-mysterious-woman-weeks-splitting-Nicole-Scherzinger.html

Jozef


Sabai


Franky R.

Citaat van: Jozef op 09 november 2011 - 00:12:20
Sammy Neyrinck is snoeihard, en terecht. :o http://www.sporza.be/permalink/1.1151010


CitaatHet blijft hoe dan ook frustrerend voor de fans dat Formule 1 ondergewaardeerd wordt in ons land. Zeker aan onze kant van de taalgrens. Maar nu dus ook op nationaal niveau. Vroeger was het soms anders en beter, want F1-rijders zijn niet te onderschatten alleskunners


'What else is new'...Ook in Nederland zijn autosporters zwaar ondergewaardeerd (geweest)!
Maar in Belgiƫ worden er tenminste voetballers genomineerd!


Kan er nog steeds niet over uit, dat Feyenoord de titel 'ploeg van het jaar' misliep ten gunste van een meisjesturnteam (ik kon ze destijds niet echt vrouwen noemen) dat tweede (zilver) werd op een EK of WK.


Feyenoord won destijds de Uefa-cup!!! >:( 


Maar ik dwaal af... :P

Franky R.

Citaat van: Sabai op 09 november 2011 - 18:08:06
http://www.ad.nl/ad/nl/1020/Formule-1/article/detail/3023981/2011/11/09/Formule-1-baas-Ecclestone-betaalde-bankier-zwijggeld.dhtml

2 miljard Belasting ontduiking :o het word tijd dat Bernie ook zijn steun aan de crisis gaat bijdragen  ;)


CitaatEen onderzoek van de belastingdienst zou mij mogelijk 2 miljard pond kosten


Hahahaha, geeft die ouwe ook nog toe hoeveel belasting hij achter overheeft gedrukt! Hij wordt echt oud, die Bernie!


En een onderzoek kost hem geen geld, want dat wordt betaald met belastinggeld. Pas als de 'taxboys' zeggen, "Je hebt te weinig betaald, die is de boete"...dan kost het Bernie geld.


Nu heeft hij de kans, dat hij alsnog een belastinginspecteur heeft 'getriggerd'... ::)

Jozef

Citaat van: Franky R. op 09 november 2011 - 23:49:38
Citaat van: Jozef op 09 november 2011 - 00:12:20
Sammy Neyrinck is snoeihard, en terecht. :o http://www.sporza.be/permalink/1.1151010


CitaatHet blijft hoe dan ook frustrerend voor de fans dat Formule 1 ondergewaardeerd wordt in ons land. Zeker aan onze kant van de taalgrens. Maar nu dus ook op nationaal niveau. Vroeger was het soms anders en beter, want F1-rijders zijn niet te onderschatten alleskunners


'What else is new'...Ook in Nederland zijn autosporters zwaar ondergewaardeerd (geweest)!
Maar in Belgiƫ worden er tenminste voetballers genomineerd!


Kan er nog steeds niet over uit, dat Feyenoord de titel 'ploeg van het jaar' misliep ten gunste van een meisjesturnteam (ik kon ze destijds niet echt vrouwen noemen) dat tweede (zilver) werd op een EK of WK.


Feyenoord won destijds de Uefa-cup!!! >:( 


Maar ik dwaal af... :P

"Tenminste voetballers genomineerd"? Voetbal is amper een sport, zeker in vergelijking met turnen. ^^

rafael25





"Ik heb dit weekend ook een speciale helm, die het ontwerp van Ayrton Senna eert. Ik heb daarvoor toestemming van zijn zus Viviane gekregen. Het is een eer dat ik deze helm mag dragen en hopelijk kan ik er nog wat geld mee ophalen voor de Senna Foundation." aldus Hamilton

Wizard

Wist ik geen eens. Vet!!! Dan gaan we Lewis dit weekend maar eens toejuichen. ;)

janke

#206
Bij Ferrari over magie en legende gesproken. Senna is er ook een.  Blij dat ik wat races heb gezien met deze "grote". Zo af en toe mis ik zulke coureurs. Als ook Mansell, Montoya, Bellof. Ik word oud. :-\
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

En ik dan? Bellof heb ik niet bewust meegemaakt, de rest die je noemt wel. ;) En voor jou gaat het nog een stap verder qua coureurs die je hebt zien rijden.

0634

Bellof heb ik nog net wel gezien maar hij is mij nooit echt bijgebleven moet ik zeggen.

Wizard

Ok dan. Mijn eerste herinneringen zijn medio jaren 80. Op de basisschool mocht ik op de maandagochtend dan ook kort verslag uitbrengen en mijn spreekbeurten gingen destijds al over de Formule 1.