""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

0634

Jaime Alguersuari has made a music album.

The Toro Rosso driver, a keen amateur DJ, recorded Organic Life in his own Barcelona studio.

The double-CD of electronic music will be released by the Spanish label Blanco y Negro "soon" and presented next Wednesday in Barcelona, according to a press release.

The 21-year-old, whose stage name is DJ Squire, said last year: "I am crazy for music. I couldn't live without it."

Wizard


0634

Nee, wist ik nog niet...  :-[

Maar mijn ding is het ook niet. Totaal niet zelfs.

Wizard

Oh, ik luister bij tijd en wijlen graag naar muziek met een beat maar dit is mij net een tikkeltje te soft. Hij heeft wel redelijke spins en kan aardig draaien maar zal nooit mijn favo DJ worden.

rafael25

Jaime Alguersuari lijkt beetje op...Novak Djokovic

Kootje

Citaat van: rafael25 op 12 september 2011 - 16:31:11
Jaime Alguersuari lijkt beetje op...Novak Djokovic

Who's the **** is that ??  ???

Jozef

Herinner je je het medaillesysteem van Ecclestone nog, om de wereldkampioen te bepalen?

Met dat systeem was Vettel nu al wereldkampioen geweest, want hij heeft al 8 races gewonnen en 4 tweede plaatsen behaald. Hamilton en Button zouden hem nog kunnen evenaren wat het aantal overwinningen betreft (ze zouden dan alle overige 6 races moeten winnen) maar dan zouden ze nog maar 2 tweede plaatsen hebben.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 12 september 2011 - 18:07:15
Herinner je je het medaillesysteem van Ecclestone nog, om de wereldkampioen te bepalen?

Met dat systeem was Vettel nu al wereldkampioen geweest, want hij heeft al 8 races gewonnen en 4 tweede plaatsen behaald. Hamilton en Button zouden hem nog kunnen evenaren wat het aantal overwinningen betreft (ze zouden dan alle overige 6 races moeten winnen) maar dan zouden ze nog maar 2 tweede plaatsen hebben.


Het bewijs dat die ouwe de weg kwijt is...medaillesysteem....pffff!!! ::)

Vieze baas

Nice, ik merk kleine techno-invloeden. al bekend hoe dat album heet of ook pas woensdag?

0634

Citaat van: Kootje op 12 september 2011 - 16:40:17
Citaat van: rafael25 op 12 september 2011 - 16:31:11
Jaime Alguersuari lijkt beetje op...Novak Djokovic

Who's the **** is that ??  ???

Nu maak je toch een grapje denk ik?? ???

Kootje

Citaat van: Jeroen op 12 september 2011 - 20:04:03
Citaat van: Kootje op 12 september 2011 - 16:40:17
Citaat van: rafael25 op 12 september 2011 - 16:31:11
Jaime Alguersuari lijkt beetje op...Novak Djokovic

Who's the **** is that ??  ???

Nu maak je toch een grapje denk ik?? ???

Was bloedserieus.
Ondertussen weet ik dat 't 'n tennisser is.
Maar ja, daarin ken ik alleen Nadal en Federer.
Tennis boeit me namelijk niet.

0634

Oh, okay! :)

Tja, ik ben ook geen enorme tennisfreak maar ik dacht toch wel dat Djokovic inmiddels een dusdanig bekende naam was dat iedereen hem wel zou kennen. Volgens mij is hij zelfs nummer 1 van de wereld momenteel.

Ach ja, tennis is ook wat boring.... ;)

Gerard

Tja jongens, zo zat ik een paar weken geleden "weekend miljonairs" te kijken, en die vrouw die daar zat had nog nooit van Vettel gehoord, laat staan dat ze wist dat hij WK F1 2010 was ;)

ja, ieder z'n ding....

0634

Schande!! iedereen moet zijn F1-klassiekers kennen!

T.Nuvolari

Citaat van: Jeroen op 12 september 2011 - 23:05:31
Schande!! iedereen moet zijn F1-klassiekers kennen!

Is Vettel al een klassieker?  :o