""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Gerard


rafael25

Yep, dat is de wagen uit GT5, maar ze hebben hem ook al gemaakt in real life:

En wie weet als ze hun eigen blok ontwerpen kunnen ze meteen deze wagen over de baan laten scheuren.

rafael25




Dan zou ik maar al zwaar beginnen sparen;D

T.Nuvolari

Die stond toch op het autosalon in Brussel en volgens mij rijdt hij ook rondjes hoor.

com

Vettel heeft een nieuw record te pakken. Hij is de eerste in de historie van de F1 die in de eerste 8 races niet lager is geëindigd dan eerste of tweede.
Vrij uniek toch. :o 

Enzo

Citaat van: com op 28 juni 2011 - 17:00:25
Vettel heeft een nieuw record te pakken. Hij is de eerste in de historie van de F1 die in de eerste 8 races niet lager is geëindigd dan eerste of tweede.
Vrij uniek toch. :o

Zeker knap van de kleine Duitser, vraag me af hoeveel er nog bij komt dit seizoen.

Franky R.

Citaat van: com op 28 juni 2011 - 17:00:25
Vettel heeft een nieuw record te pakken. Hij is de eerste in de historie van de F1 die in de eerste 8 races niet lager is geëindigd dan eerste of tweede.
Vrij uniek toch. :o


Oh? Dacht dat MS dat record in handen had?

JimmySPA

Citaat van: Franky R. op 28 juni 2011 - 20:13:42
Citaat van: com op 28 juni 2011 - 17:00:25
Vettel heeft een nieuw record te pakken. Hij is de eerste in de historie van de F1 die in de eerste 8 races niet lager is geëindigd dan eerste of tweede.
Vrij uniek toch. :o


Oh? Dacht dat MS dat record in handen had?
Kan best, Rossi (motoGp) heeft het ook gehad jaar of 4 a 5 geleden.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

com

Williams gaat terug naar Renault krachtbronnen.Ik hoop voor ze dat die ze weer wat naar voren kunnen helpen. Sinds ze met cosworth rijden is het niet echt beter geworden. Misschien dat ze barichello ook maar moeten vervangen.?

T.Nuvolari

Lotus rijdt nu nadrukkelijk met Caterham op de wagen rond.


Senergy

Citaat van: M@rc op 05 juli 2011 - 09:08:31
Lotus rijdt nu nadrukkelijk met Caterham op de wagen rond.



Opvallend, Caterham wordt zelfs hoofdsponsor  ;)
het verschil met de print van -Team Lotus- vindt ik ook wel veelzeggend
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Senergy

You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Franky R.

Citaat van: com op 04 juli 2011 - 17:55:00
Williams gaat terug naar Renault krachtbronnen.Ik hoop voor ze dat die ze weer wat naar voren kunnen helpen. Sinds ze met cosworth rijden is het niet echt beter geworden. Misschien dat ze barichello ook maar moeten vervangen.?


Ik weet het niet...kijk naar team Lotus, ook Renault motoren maar nog steeds stijf achter de STR op de grid...

Kootje

Citaat van: Franky R. op 12 juli 2011 - 11:47:40
Citaat van: com op 04 juli 2011 - 17:55:00
Williams gaat terug naar Renault krachtbronnen.Ik hoop voor ze dat die ze weer wat naar voren kunnen helpen. Sinds ze met cosworth rijden is het niet echt beter geworden. Misschien dat ze barichello ook maar moeten vervangen.?
Ik weet het niet...kijk naar team Lotus, ook Renault motoren maar nog steeds stijf achter de STR op de grid...

Tsja ..... je zal ook nog steeds 'n goede auto moeten bouwen.
En eerlijk is eerlijk ,daar is Williams dit jaar niet in geslaagd.

T.Nuvolari

Al gaan ze de laatste races toch lekker mee met de subtoppers Sauber en Force India.