""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

0634

Zolang Mateschitz blijft schuiven en Newey blijft tekenen, voorzie ik geen terugval.

Folkert

#91
Citaat van: Enzo op 13 juni 2011 - 15:03:25
Doet mij niks, dit meisje... ::)
Justin Bieber is iig helemaal verlieft op haar :P


Citaat van: Jeroen op 15 juni 2011 - 20:00:01
Zolang Mateschitz blijft schuiven en Newey blijft tekenen, voorzie ik geen terugval.
Dat zie ik ook nog wel gebeuren. Ze zullen misschien niet meer altijd de absolute snelste zijn, maar met Newey zullen ze iig wel bij de top blijven.
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25


Gerard


Edwin90

Leuk, 10 jaar geleden hadden we nooit gedacht dat Mclaren nog van zulke inside filmpjes zou gaan prijsgeven.

robbert

Citaat van: Edwin90 op 17 juni 2011 - 19:07:13
Leuk, 10 jaar geleden hadden we nooit gedacht dat Mclaren nog van zulke inside filmpjes zou gaan prijsgeven.
ja maar de meeste teams geven ook zo inside foto's op hun twitterpagina.

Wizard

Citaat van: Edwin90 op 17 juni 2011 - 19:07:13
Leuk, 10 jaar geleden hadden we nooit gedacht dat Mclaren nog van zulke inside filmpjes zou gaan prijsgeven.

Nee? Ik wel. De sport wordt steeds commerciëler en media-toegankelijker.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 15 juni 2011 - 20:00:01
Zolang Mateschitz blijft schuiven en Newey blijft tekenen, voorzie ik geen terugval.


Nou, Newey zou ook wel eens de plank kunnen misslaan, hoor. Hij is ook maar een mens... ;)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 18 juni 2011 - 22:36:46
Nou, Newey zou ook wel eens de plank kunnen misslaan, hoor. Hij is ook maar een mens... ;)
Je bedoeld zoals met de McLarens MP4/18 ,MP4/19 en MP4/19B ??
:P :D ;D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 18 juni 2011 - 22:45:14
Citaat van: Franky R. op 18 juni 2011 - 22:36:46
Nou, Newey zou ook wel eens de plank kunnen misslaan, hoor. Hij is ook maar een mens... ;)
Je bedoeld zoals met de McLarens MP4/18 ,MP4/19 en MP4/19B ??
:P :D :lol:


Bijvoorbeeld... ;)

robbert

haha stel je voor zeg, dat hij zo'n wagen ontwerpt voor volgend jaar, en dat redbull zo geen enkel overwinning meer kan behalen, zoals ferrari nu meemaakt. Zou toch ook lachwekkend zijn ;D

Jozef

Waarom zou dat lachwekkend zijn? Alle grote teams hebben dat meermaals meegemaakt. McLaren voor het laatst in 2006, Ferrari in 2005, Williams goes without saying, Renault hetzelfde... Waarom zou het lachwekkend zijn als Red Bull een keer niks wint, na een jaar tweede en twee jaar kampioen?

robbert

dat ze dan van hoog vallen ;D

Franky R.

Citaat van: Jozef op 19 juni 2011 - 18:20:48
Waarom zou dat lachwekkend zijn? Alle grote teams hebben dat meermaals meegemaakt. McLaren voor het laatst in 2006, Ferrari in 2005, Williams goes without saying, Renault hetzelfde... Waarom zou het lachwekkend zijn als Red Bull een keer niks wint, na een jaar tweede en twee jaar kampioen?


Idd. niets lachwekkends aan...'What goes up, comes down (someday)'!


Het verschil is wel het bijhorend gedrag in tijden van succes. Ik kan het mij nog herinneren, dat Ron Dennis ooit, op een extreem arrogante wijze,  een journalist meende te moeten 'terechtwijzen' dat zijn team geschiedenis maakte en hij (de journalist) juist blij mocht zijn die geschiedenis op te mogen tekenen... Dat was periode 88-90, geloof ik.


Nou, Ron kreeg die boemerang in 1995 keihard terug van diezelfde journalist...Zijn woorden?
"Ron, I believe you...You're really MADE history"...


Super droge Britse humor... :lol:

Kootje

CitaatNou, Ron kreeg die boemerang in 1995 keihard terug van diezelfde journalist...Zijn woorden?
"Ron, I believe you...You're really MADE history"...


Super droge Britse humor... ;D

;D :D ;D

Daar kun je dan op wachten hé !?  :P