""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Edwin90

Met Rihanna in beeld benadrukte de FOM maar weer eens dat er een code rood situatie was  ;)

rafael25

Citaat van: Edwin90 op 13 juni 2011 - 11:17:04
Met Rihanna in beeld benadrukte de FOM maar weer eens dat er een code rood situatie was  ;)



Precies

rafael25

Citaat van: Edwin90 op 13 juni 2011 - 11:17:04
Met Rihanna in beeld benadrukte de FOM maar weer eens dat er een code rood situatie was  ;)

over code rood gesproken........

Enzo

Doet mij niks, dit meisje... ::)

T.Nuvolari

Die vallende baanpost was dan nog wat anders.


Enzo

Citaat van: M@rc op 13 juni 2011 - 21:29:50
Die vallende baanpost was dan nog wat anders.



Dat was echt slecht inderdaad, ook niet echt herkenbaar als marshall vond ik.
Achter de schermen zullen ze hier nog een hartig woordje over spreken verwacht ik... ::)

Gerard

Citaat van: M@rc op 13 juni 2011 - 21:29:50
Die vallende baanpost was dan nog wat anders.



;D ik verslikte me hier echt even in een borrelnootje ;D ;D
ik dacht even dat de BBC overgegaan was naar een slapstick

eerst die vent op Vrijdag bij Vettel al en nu deze?
ONGELOVELIJK!

rafael25


Chevy


Jozef

Haha, inderdaad een hele groene lach, maar hoe zou je zelf zijn als je uit de race crasht en dan je teamgenoot een prachtprestatie ziet neerzetten (en dus weet dat jij daar zelf ook had kunnen staan). :D

rafael25


0634

Tja, boer met kiespijn... een beetje wel natuurlijk gezien het feit dat hij al snel uit de race lag.

Maar de andere kant: hij zal best blij zijn met Jensons zege. Als hij nog hoop koestert op de titel is dit gunstiger dan wanneer Vettel wint. Bovendien geloof ik dat Button en Lewis elkaar prima liggen, al zullen ze in de wagen elkaar altijd willen verslaan.

com

Ik las net dat Lewis flirt met RB. Vraag me af of dat wel zo'n goede zet is van hem. Hij kan volgens mij beter bij mclaren blijven en aan zichzelf  werken dan denken dat een ander team beterschap brengt.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/262233/hamilton-voert-gesprekken-met-red-bull/

0634

t is zeker een goede actie om te flirten met RedBull. Vergroot zijn kansen op een groter salaris.

JimmySPA

Ik verklaar hem voor gek als hij naar Red Bull gaat. Red Bull is nu een top team maar of ze het vast kunnen blijven houden weet ik niet. Een Mclaren of Ferrari stoel heeft meer kans op succes op langere termijn lijkt mij.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"