""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Edwin90

Volgens mij was er sprake van een lekke band waar Juan niets aan kon doen, maar dit weet ik niet zeker. De beelden laten overigens ook zien dat Juan gewoon de controle verliest. Het ziet er teminste niet uit als een belachelijk domme actie.

De woordgrapjes steken trouwens de kop ook weer op:

chances of hitting a jet dryer: juan and a million

How many Nascar drivers does it take to destroy a jet tank? Just Juan.

;D

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 28 februari 2012 - 19:40:28
Volgens mij was er sprake van een lekke band waar Juan niets aan kon doen, maar dit weet ik niet zeker. De beelden laten overigens ook zien dat Juan gewoon de controle verliest. Het ziet er teminste niet uit als een belachelijk domme actie.

Er is ook sprake dat er wat afbrak aan de achterkant.
Duidelijk is iig wel dat Juan hier niets aan kan doen.
Als je rechtdoor rijd, breekt zo'n auto niet zomaar uit.

CitaatDe woordgrapjes steken trouwens de kop ook weer op:

chances of hitting a jet dryer: juan and a million

How many Nascar drivers does it take to destroy a jet tank? Just Juan.

;D

Die zijn dan wel weer goed gevonden.  ;D

Franky R.

Hmm,


Ik dacht anders dat hij te ver naar links zat...En dus over de gele lijn reed. Je moet weten dat er in geval van een 'banking', het asfalt onder de gele lijn onder een andere hoek staan dan de baan zelf...


Maar het waren mooie vlammen... ;D
;)

Franky R.


Let goed op tussen de 4de en 6de seconde [van de clip]....Vonkvorming aan de achterkant.
Daarom denk ik dat Juan te laag op de baan zat.

Gerard

http://www.gppits.net/nieuws/grand_prix_europa_in_gevaar/ mmmm dit zou ik dus helemaal niet erg vinden.. Die draak van een race mag van mij meteen geschrapt worden...

Fabian

Citaat van: Gerard op 04 maart 2012 - 14:39:12
http://www.gppits.net/nieuws/grand_prix_europa_in_gevaar/ mmmm dit zou ik dus helemaal niet erg vinden.. Die draak van een race mag van mij meteen geschrapt worden...

Volgens mij zijn er vrij weinig Formule 1 liefhebbers die dat erg zullen vinden. Alleen het moment waar Webber zat te slapen en over de achterkant van Kovalainen reed was spectaculair in Valencia.

SDG

#336
Citaat van: Gerard op 04 maart 2012 - 14:39:12
http://www.gppits.net/nieuws/grand_prix_europa_in_gevaar/ mmmm dit zou ik dus helemaal niet erg vinden.. Die draak van een race mag van mij meteen geschrapt worden...

Dat de race zou kunnen verdwijnen is op zich niet erg, de reden waarom wel. Spanje is er economisch erg aan toe en op zulke momenten heeft men uiteraard andere prioriteiten dan het geld over de balk te gooien voor Formule 1-races. Dat een geplande race dan slechts een paar maand voor de datum dreigt geschrapt te worden, toont nog eens extra aan hoe triest de situatie daar wel niet is. En wie weet zullen er in Spanje in de toekomst nog sportevenementen sneuvelen? In dit opzicht stemt dit nieuws mij eigenlijk helemaal niet blij, zelfs al viel er weinig actie te rapen op dat circuit.

rafael25


Franky R.

Citaat van: SDG op 04 maart 2012 - 17:39:40
Citaat van: Gerard op 04 maart 2012 - 14:39:12
http://www.gppits.net/nieuws/grand_prix_europa_in_gevaar/ mmmm dit zou ik dus helemaal niet erg vinden.. Die draak van een race mag van mij meteen geschrapt worden...

Dat de race zou kunnen verdwijnen is op zich niet erg, de reden waarom wel. Spanje is er economisch erg aan toe en op zulke momenten heeft men uiteraard andere prioriteiten dan het geld over de balk te gooien voor Formule 1-races. Dat een geplande race dan slechts een paar maand voor de datum dreigt geschrapt te worden, toont nog eens extra aan hoe triest de situatie daar wel niet is. En wie weet zullen er in Spanje in de toekomst nog sportevenementen sneuvelen? In dit opzicht stemt dit nieuws mij eigenlijk helemaal niet blij, zelfs al viel er weinig actie te rapen op dat circuit.

Ik ben het met je eens, maar vergeet niet dat opa Bernie ooit riep dat een land maar 1 GP zou moeten krijgen...om vervolgens Valencia naast Barcelona te houden... ::)
De VS is een uitzondering, want dat land is zo groot dat je makkelijk een GP aan de oostkust kunt houden en eentje aan de westkust, wat ook gebeurde in de jaren 80.

Weet je, het is niet dat Valencia geen GP zou mogen hosten...maar er werd wel heel erg met geld gesmeten, terwijl er een prima circuit lag op enkele kilometers afstand. Dan heb ik geen medelijden dat de gemeente nu de financiële deksel op de neus krijgt.


SDG

Citaat van: Franky R. op 05 maart 2012 - 16:58:23
Ik ben het met je eens, maar vergeet niet dat opa Bernie ooit riep dat een land maar 1 GP zou moeten krijgen...om vervolgens Valencia naast Barcelona te houden... ::)
De VS is een uitzondering, want dat land is zo groot dat je makkelijk een GP aan de oostkust kunt houden en eentje aan de westkust, wat ook gebeurde in de jaren 80.

Weet je, het is niet dat Valencia geen GP zou mogen hosten...maar er werd wel heel erg met geld gesmeten, terwijl er een prima circuit lag op enkele kilometers afstand. Dan heb ik geen medelijden dat de gemeente nu de financiële deksel op de neus krijgt.

Daar heb je natuurlijk ook wel een punt, maar in Spanje is er momenteel duidelijk meer aan de hand. Als je bijvoorbeeld ziet hoe organisatoren van sommige regionale wielerwedstrijden er momenteel nauwelijks nog sponsorgeld bij elkaar kunnen krijgen, wat moet het dan worden in veel meer geldverslindende activiteiten als gemotoriseerde sporten? In Valencia heeft men naast de F1 ook nog het WTCC, het DTM en de MotoGP en het zou jammer zijn indien dat alles binnenkort ineens allemaal op de tocht zou komen te staan.

Niels_

Bwa, ik zie die GP nu niet meteen in problemen komen. Als je hoort hoeveel toeschouwers altijd langs de kant van de baan zitten als Alonso rijdt en dan het verschil ziet met als hij niet in de wagen zit... Ik denk zolang Alonso in de F1 zit, dat het daar wel blijft draaien. Alonso is een uithangbord op zich in Spanje.

SDG

#341
Citaat van: Ńiels op 07 maart 2012 - 14:00:07
Bwa, ik zie die GP nu niet meteen in problemen komen. Als je hoort hoeveel toeschouwers altijd langs de kant van de baan zitten als Alonso rijdt en dan het verschil ziet met als hij niet in de wagen zit... Ik denk zolang Alonso in de F1 zit, dat het daar wel blijft draaien. Alonso is een uithangbord op zich in Spanje.

De populariteit van de F1 in Spanje is niettemin sowieso wat overrated. Het is daar nog steeds al MotoGP wat de klok slaat. Heb ik zelf vorig jaar mogen ervaren toen ik er was: het eerste item in het sportnieuws op zaterdag op tv was een uitgebreid verslag van... de TT in Assen. Nota bene in een weekend dat er Formule 1 in Spanje was. Dat werd vermeld in een kort berichtje van een dertigtal seconden. Hoe dan ook, de dag dat de MotoGP er gecanceld zou worden, zou ik me pas echt zorgen beginnen maken. Dan zijn Griekse toestanden daar niet ver meer weg.

Niels_

Ja ok, maar ik zie ook wat ik zie. Wanneer ik online een F1 spel speel is 50% of meer daar van de spelers Spanjaard. Dusja, als het daar niet leeft, leeft het volgens mij echt nergens. :P

Jozef

Vorige week toen ik in Barcelona was, was er op de tribune aan de main straight ook telkens luid gejuich en getoeter als Alonso in of uit de pitbox ging. Voor gewoon een beetje testrondjes rijden dus...

SDG

#344
Citaat van: Ńiels op 07 maart 2012 - 17:02:52
Ja ok, maar ik zie ook wat ik zie. Wanneer ik online een F1 spel speel is 50% of meer daar van de spelers Spanjaard. Dusja, als het daar niet leeft, leeft het volgens mij echt nergens. :P

Maar toch: niet minder dan vier (!) MotoGP-races in Spanje in één seizoen, op een totaal van 18 wedstrijden. In welk ander land zou dat mogelijk zijn? Al is het uiteraard mogelijk dat het in Barcelona meer leeft dan in Valencia, want toen ik daar was, verried buiten een paar reclame-affiches in de stad eigenlijk weinig dat er dat weekend Formule 1 was.