F1 2011

Gestart door Kootje, 25 maart 2011 - 13:35:37

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Kootje op 17 juni 2011 - 14:31:02
Ook die heb ik niet gespeeld.
Vond MOST WANTED en HOT PURSUIT altijd erg leuk

Te arcade naar mijn smaak. Daar had Shift1, ondanks het 'sim'-element dat men met de Shift-reeks wil inbouwen, ook nog redelijk onder te lijden. Ik bedoel maar, het was leuk om eens uit te proberen en het ziet er grafisch prachtig uit maar het heeft mij uiteindelijk allemaal net iets te veel een 'The Fast & The Furious'-gehalte: driftraces, een nitro-upgrade aan je auto...

Citaatvoor de rest speel ik alleen F1 racespellen

Dan ken je dus GTR2 ook niet. Voor mij één van de beste racegames ooit gemaakt en eigenlijk het spel dat mij, nadat ik hier eigenlijk al een aantal jaar mee gestopt was, terug naar het PC-racen gedreven heeft. :)

En dan was F1 2010 wellicht ook aan mij voorbijgegaan...

Kootje

Citaat van: SDG op 17 juni 2011 - 16:58:31

Te arcade naar mijn smaak. Daar had Shift1, ondanks het 'sim'-element dat men met de Shift-reeks wil inbouwen, ook nog redelijk onder te lijden. Ik bedoel maar, het was leuk om eens uit te proberen en het ziet er grafisch prachtig uit maar het heeft mij uiteindelijk allemaal net iets te veel een 'The Fast & The Furious'-gehalte: driftraces, een nitro-upgrade aan je auto...

Dat arcade Fast & Furious gehalte is juist wat ik zo leuk vind aan die games. :)
Citaat

Dan ken je dus GTR2 ook niet. Voor mij één van de beste racegames ooit gemaakt en eigenlijk het spel dat mij, nadat ik hier eigenlijk al een aantal jaar mee gestopt was, terug naar het PC-racen gedreven heeft. :)

En dan was F1 2010 wellicht ook aan mij voorbijgegaan...
Nee ..... ,die ken ik inderdaad ook niet.
Sowieso speel ik op PS3 of X-box360 dus weet ik niet of die daar voor te krijgen is ,maar ik ben juist weer niet van het te realistische.
GranTurismo op de PS3 speel ik bijvoorbeeld ook niet.
Wordt door velen gezien als de beste reeks ooit voor de console ,maar door het realisme vind ik 'm te moeilijk en daardoor niet ontspannend.

Verbaas me wel dat je dan F1 2010 speelt.
Echt arcade is 't niet ,maar wel meer arcade dan realistisch.
Zeker als je PC speler bent ,heb ik toch altijd begrepen dat je dan beter de Grand Prix serie kunt spelen.
Al zal die ondertussen wellicht ook niet meer zo goed zijn als vroeger.
Is natuurlijk wel al vrij oud ,maar scheen zéér realistisch te zijn.

gloudiesaurus

Gran Turismo is realistisch maar iig. moeilijk. Voor een gamer zoals ik die maar een maar een uurtje of 2 per week speelt wordt het dan al snel te moeilijk. Vroeger speelde ik het wel maar toen had ik als student ook wat meer tijd ;)

En F1 2010 kun je eigenlijk meteen lekker mee rijden als je wilt, afhankelijk van hoe je het instelt. Maar aan de andere kant mis ik die save-functie..... hopelijk heeft F1 2011 die wel!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

ja ik hoop ook dat de f1 2011 de save funcie heeft

JimmySPA

Citaat van: SDG op 17 juni 2011 - 16:58:31
Dan ken je dus GTR2 ook niet. Voor mij één van de beste racegames ooit gemaakt en eigenlijk het spel dat mij, nadat ik hier eigenlijk al een aantal jaar mee gestopt was, terug naar het PC-racen gedreven heeft. :)

GTR was idd een goed spel icm een racestuur. Is er ooit nog een deel 3 verschenen? Want WTCC game (die erg goed was) was gewoon het bestuur programma van GTR2 als ik me niet vergis.

Met de mods erbij had je al gauw een heel goed spel.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

SDG

Citaat van: JimmySPA op 17 juni 2011 - 22:06:16
GTR was idd een goed spel icm een racestuur. Is er ooit nog een deel 3 verschenen? Want WTCC game (die erg goed was) was gewoon het bestuur programma van GTR2 als ik me niet vergis.

Met de mods erbij had je al gauw een heel goed spel.

GTR 3 staat nog steeds op de planning, al is het laatste nieuwtje van Simbin dat errond verscheen ook alweer een jaar oud.

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 13 juni 2011 - 19:02:57
Zelfs mn laptop kan rFactor aan, dus dan zal jouw pc wel veel hoofdpijn hebben!
Maja, tegenwoordig is rFactor ook niet meer zo bijzonder. Hopen dat sony of ea maar weer de rechten krijgt, want codemasters vind ik heeel slecht.


Wat voor specs heeft jouw laptop, dan?
Ik heb een eigenbouw van een paar jaar terug;


AMD Atlon XP 2200+, 1.8 Ghz met 1 Gig. geheugen. HD is 500 Gb groot.


Franky R.

Citaat van: SDG op 17 juni 2011 - 14:21:17
Citaat van: JimmySPA op 13 juni 2011 - 19:02:57
Zelfs mn laptop kan rFactor aan, dus dan zal jouw pc wel veel hoofdpijn hebben!
Maja, tegenwoordig is rFactor ook niet meer zo bijzonder. Hopen dat sony of ea maar weer de rechten krijgt, want codemasters vind ik heeel slecht.

rFactor begint er stilaan ook wat verouderd uit te zien, vind ik. Sorry Franky, maar de grafische evolutie gaat onverstoord verder...  :)


rFactor is idd. verouderd, maar is nog wel de kern van veel on-line race-competities... ;)

JimmySPA

Citaat van: Franky R. op 18 juni 2011 - 17:34:40
Citaat van: JimmySPA op 13 juni 2011 - 19:02:57
Zelfs mn laptop kan rFactor aan, dus dan zal jouw pc wel veel hoofdpijn hebben!
Maja, tegenwoordig is rFactor ook niet meer zo bijzonder. Hopen dat sony of ea maar weer de rechten krijgt, want codemasters vind ik heeel slecht.


Wat voor specs heeft jouw laptop, dan?
Ik heb een eigenbouw van een paar jaar terug;


AMD Atlon XP 2200+, 1.8 Ghz met 1 Gig. geheugen. HD is 500 Gb groot.

Geen idee, pc had ik toen voor games gekocht. Maar volgens mij is de videokaart een beetje moe, het scherm doet raar. Dus nu gebruik ik alleen nog laptop, maar de specs? Geen idee, iig deed rfactor het wel :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Edwin90


Kootje

Wauw !!!
Ziet er wel weer waanzinnig uit hoor.  8)

gloudiesaurus

Wauw, die graphics. En DRS en KERS in het spel, dat worden leuke toevoegingen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Ziet er inderdaad erg goed uit, kijk dat tegensturen wat je ziet bij Alonso als Massa ingehaald wordt.  :o Wordt nog een strijd om dat onder controle te krijgen met alle hulpjes uit.  ;)

com

Ziet er mooi uit die game kan niet wachten tot die er is  :)

Heb 2010 nu wel gezien al was die ook mooi, ik hoop dat ze idd iets aan de tijds vermelding hebben gedaan tijdens de race zodat je kunt zien wat je voorsprong is.
Drs en kers lijken me ook wel leuk maar ook lastig denk ik. Ik vergeet die beweegbare voorvleugel ook altijd en merk het verschil ook niet echt in F12010

Kootje

Citaat van: com op 26 juni 2011 - 12:59:48
Ziet er mooi uit die game kan niet wachten tot die er is  :)

Heb 2010 nu wel gezien al was die ook mooi, ik hoop dat ze idd iets aan de tijds vermelding hebben gedaan tijdens de race zodat je kunt zien wat je voorsprong is.
Drs en kers lijken me ook wel leuk maar ook lastig denk ik. Ik vergeet die beweegbare voorvleugel ook altijd en merk het verschil ook niet echt in F12010
Kan ook bijna niet meer wachten.
Ben na één 3-jarige ,twee 5-jarige en één 7-jarige carriere idd ook wel uitgekeken op F1 2010

Dat van die tijdsmelding vond ik nooit zo vervelend.
Zolang je directe tegenstander binnen 10 sec. zat ,kon je het gewoon volgen.
Was je voorsprong uiteindelijk groter dan 10 sec. ,vond ik het persoonlijk niet meer zo belangrijk.

DRS en KERS zou lastig kunnen zijn.
Als je het niet onder één knop kan zetten ,wordt het lastig.
Dat was voor mij iig de reden om de voorvleugel niet te gebruiken.
Althans ,niet zoals het bedoeld was.
Wou hem tijdens 'n race nog weleens definitief lager of hoger zetten om zo meer of minder downforce te creeeren.

Ik ben reuze benieuwd naar F1 2011
Het ziet er iig gelikt uit.