Wie wordt wereldkampioen 2011?

Gestart door 0634, 05 maart 2011 - 10:53:52

« vorige - volgende »

Wie wordt de nieuwe kampioen?

Michael Schumacher
3 (14.3%)
Felipe Massa
3 (14.3%)
Fernando Alonso
6 (28.6%)
Jenson Button
0 (0%)
Lewis Hamilton
3 (14.3%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Sebastian Vettel
4 (19%)
Mark Webber
2 (9.5%)
Iemand anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 25 maart 2011 - 10:53:52

Kootje

Citaat"De wereldtitel is aan het einde van dit seizoen van mij en dat zal ook zo zijn in 2012, 2013 en de volgende jaren'', sprak de autocoureur klare taal in een interview met de Duitse krant Welt am Sonntag.

Grote woorden !!!  :-\

0634

mooi. Gelijk heeft ie. Van ambitie wordt niemand minder. Overigens zei hij in het Engels dat hij dit jaar kampioen wil worden en dat dt ook het doel is voor 2012, 13 en 14. In NL wordt het dan weer zo vertaald.

Kootje

Dan valt z'n uitspraak wel mee.
Iedere coureur bij 'n topteam zou dan hetzelfde zeggen.
Ook Hamilton heeft onlangs zoiets geroepen.

Citaat
Ik zit niet in de Formule 1 om tien jaar lang te racen en 'maar' één of twee titels te winnen.
Het is mijn doel om een van de meest succcesvolle Formule 1-coureurs van deze generatie worden, dus ik wil nog meer wereldtitels op mijn naam zetten.
Daarnaast denk ik ook dat ik moet blijven winnen en mezelf continu moet blijven bewijzen, want alleen dan zien mensen in dat je de beste bent."
Ik denk niet dat mensen nu al kunnen zeggen dat ik overduidelijk de beste coureur van de wereld ben, maar ik ben dan ook pas vier jaar bezig in de Formule 1 en heb dus nog veel te doen voordat het zover is.

bron:  Formule1.nl

Gerard

Kan me nie schelen wie er wint, ik wil gewoon weer een F1 race zien!!!!! ;)

T.Nuvolari

Hoge bomen vangen veel wind. Als hij het doet is het geweldig, zo niet zal hij zich van die uitspraak nog weinig aantrekken. Ik hou wel van mensen met een te grote bek dan goed voor hun is en ik denk daarbij ook dat ze geregeld in een deuk liggen als ze commentaren over die uitspraak lezen. In het verleden atleten genoeg die zegden wat/waar/wanneer ze gingen winnen. Sommigen kregen gelijk anderen niet. Ik betwijfel dat die mensen die uitspraak ook daadwerkelijk serieus meenden, maar het zijn wel meestal wel die mensen waar er 20jaar later nog wordt over gesproken ook al presteren ze jaren niks. Zie maar naar J.Villeneuve of Frank Van den Broucke(in het wielrennen).

Citaat van: Gerard op 23 maart 2011 - 00:23:10
Kan me nie schelen wie er wint, ik wil gewoon weer een F1 race zien!!!!! ;)
Go Khartikiyan dan.  8)


rafael25


kingsflasher

Ik hoop op Massa, velen denken aan rijders die als een titel hebben. Massa was toch ook tot op een halve ronde wereldkampioen 2008. Hamilton heeft daar veel geluk gehad, maar dat is dan bv een zo veel betere rijder juist omdat hij dan wereldkampioen was. Massa zou niet al die jaren mogen rijden bij zo ""n team al het een prutser was.
Ik denk dus Massa, of een van de redbull rijders(webber).

Enzo

Citaat van: kingsflasher op 05 mei 2011 - 18:07:38
Ik hoop op Massa, velen denken aan rijders die als een titel hebben. Massa was toch ook tot op een halve ronde wereldkampioen 2008. Hamilton heeft daar veel geluk gehad, maar dat is dan bv een zo veel betere rijder juist omdat hij dan wereldkampioen was. Massa zou niet al die jaren mogen rijden bij zo ""n team al het een prutser was.
Ik denk dus Massa, of een van de redbull rijders(webber).

Welkom op 'de Pits' Kingsflasher!  8)

Massa's reputatie op het circuit van Istanbul staat buiten kijf, daar is hij gewoon erg sterk geweest de afgelopen editities.
Maar een rijder kan maar zoveel, de auto moet ook meewerken. Ik verwacht niet dat Ferrari in een positie zit om voor de overwinning te gaan.
Maar wie weet hebben ze iets gevonden tijdens de filmdagen... ::)

0634

Welkom!

Hamilton is m.i. natuurlijk niet alleen beter dan Massa omdat hij een titel pakte. Hamilton is beter omdat hij tot dusverre in zijn loopbaan geweldige dingen heeft laten zien, zowel op de baan als in resultaat. Afgelopen race in China bijvoorbeeld reed hij ronduit magistraal. Een heel completer coureur. Terwijl Massa, uitstekende rijder verder in zijn topdagen, vooral snel is in kwali en goed kan winnen vanaf kop, maar als racer weer een stuk beperkter is.

Niels_

Ik heb allesinds een euro ingezet op de wereldtitel voor Massa. In november kan ik mijn 150 euro gaan ophalen! *Wishfull thinking*

Folkert

Om dit topic toch nog even op te vissen:

IS het WK nu echt voor bij of komt er nog een grote verandering dit jaar?

Hoewel de voorsprong van Vettel immens is en hij in topvorm verkeerd, denk ik dat het nog niet gestreden is. En ja, het is misschien hopeloze hoop, maar ik zie Hamilton nog hele sterke eindsprint maken. Hij heeft nu heel veel pech gehad en reed wat onstuimig rond. Maar hij heeft de snelheid en het talent om races te winnen. Kijk China dit jaar. Daarnaast hoop ik op een hele sterke trug val van RBR na Silverstone. Waarom weet ik niet, (zal wel hoop zijn) maar denk dat Mclaren meeste wint samen met Ferrari.
Vettels pech komt dit jaar nog wel. En ik zie hem nog wel een fout maken. Maar ik maak hoe dan ook diepebuiging voor hem als hij de titel haalt op deze manier.
Daarnaast: Vettel was vorig jaar ook pas laatste race WK en had vorig jaar ook een slecht begin. Daarom ben ik nog wel beetje hoopvol op een titel voor Hamilton.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Ik verwacht dat het dit jaar net zo gaat als Met Button in de BrawnGP.
Eerste deel van het seizoen bijna alles winnen, tweede deel van het seizoen schade beperken en voldoende punten binnen halen.
Vettel staat er heel goed voor iig.

Folkert

Citaat van: Enzo op 16 juni 2011 - 12:23:42
Ik verwacht dat het dit jaar net zo gaat als Met Button in de BrawnGP.
Eerste deel van het seizoen bijna alles winnen, tweede deel van het seizoen schade beperken en voldoende punten binnen halen.
Vettel staat er heel goed voor iig.
Jep, hij staat er uitstekend voor. Maar word nog spannend, daar geloof ik in.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

#43
Citaat van: Burorri op 16 juni 2011 - 12:25:04
Citaat van: Enzo op 16 juni 2011 - 12:23:42
Ik verwacht dat het dit jaar net zo gaat als Met Button in de BrawnGP.
Eerste deel van het seizoen bijna alles winnen, tweede deel van het seizoen schade beperken en voldoende punten binnen halen.
Vettel staat er heel goed voor iig.
Jep, hij staat er uitstekend voor. Maar word nog spannend, daar geloof ik in.

Voor hem, gelukkig staat hij er heel goed voor idd!

voor ons, helaas staat hij er heel goed
Als Vettel eens niet wint, en iedere keer wint een andere coureur is het makkelijk...


BTW, ik had op Webber gegokt ;D  :-[ little did I know....

Ik hoop dat het nog spannend wordt, maar ik zie een herhaling van 2002 aankomen..
Tenzij het verbod op de blown diffuser heel veel effect gaat hebben maar dat verwacht ik niet...  :(

0634

Citaat van: Enzo op 16 juni 2011 - 12:23:42
Ik verwacht dat het dit jaar net zo gaat als Met Button in de BrawnGP.
Eerste deel van het seizoen bijna alles winnen, tweede deel van het seizoen schade beperken en voldoende punten binnen halen.
Vettel staat er heel goed voor iig.
Naja, het probleem voor JB was destijds dat er geen geld was om de Brawn door te ontwikkelen. RBR heeft dat probleem niet, dus ik denk dat die gewoon voorin mee blijven doen.