Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Matthijs

Citaat van: Enzo op 11 september 2012 - 12:54:32
Citaat van: Matthijs op 11 september 2012 - 08:13:18
De F1 is zwaar ivm G-krachten, maar aan G-krachten kan hij wel weer aan wennen. Het ging erom of zijn handen weer reageerden op de manier zoals hij dat wil. En dat blijkt dus vooralsnog boven verwachting goed te zijn.

Nee hoor, dat gaat helemaal niet goed. Hij kan zijn arm en vingers niet strekken, zo blijkt uit verschillende filmpjes op YT.
Hij probeerde het een beetje te verbergen door bijvoorbeeld een flesje drinken in zijn hand te houden. Maar als je goed kijkt zie je dat hij er bijna niks mee kan.
Ik zeg niet dat het nooit meer goed komt, maar dit ziet er echt naar uit dat hij de F1 niet meer gaat halen.

Ok dat wist ik niet. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat ik hem weer in de F1 verwacht (helaas), maar ik bedoelde dat hij blijkbaar weer (min of meer) competitief kan racen en dat stemt de coureur in Kubica natuurlijk zeer positief.

Enzo

Zeker, het gaat naar omstandigheden best goed met hem. Ook super dat hij weer in de auto is gesprongen. Ik verwacht hem nog wel in één of andere race-klasse. Misschien Le mans over een jaar? Who knows...

Folkert

Citaat van: Enzo op 11 september 2012 - 12:54:32
Citaat van: Matthijs op 11 september 2012 - 08:13:18
De F1 is zwaar ivm G-krachten, maar aan G-krachten kan hij wel weer aan wennen. Het ging erom of zijn handen weer reageerden op de manier zoals hij dat wil. En dat blijkt dus vooralsnog boven verwachting goed te zijn.

Nee hoor, dat gaat helemaal niet goed. Hij kan zijn arm en vingers niet strekken, zo blijkt uit verschillende filmpjes op YT.
Hij probeerde het een beetje te verbergen door bijvoorbeeld een flesje drinken in zijn hand te houden. Maar als je goed kijkt zie je dat hij er bijna niks mee kan.
Ik zeg niet dat het nooit meer goed komt, maar dit ziet er echt naar uit dat hij de F1 niet meer gaat halen.
Ik twijfel ook nog of het goed genoeg gaat worden voor F1. Maar het zijn iig wel positieve tekenen en als hij nu rally kan rijden kan hij op zijn minst een test in een F1 wagen proberen later dit jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Enzo op 11 september 2012 - 12:54:32
Citaat van: Matthijs op 11 september 2012 - 08:13:18
De F1 is zwaar ivm G-krachten, maar aan G-krachten kan hij wel weer aan wennen. Het ging erom of zijn handen weer reageerden op de manier zoals hij dat wil. En dat blijkt dus vooralsnog boven verwachting goed te zijn.

Nee hoor, dat gaat helemaal niet goed. Hij kan zijn arm en vingers niet strekken, zo blijkt uit verschillende filmpjes op YT.
Hij probeerde het een beetje te verbergen door bijvoorbeeld een flesje drinken in zijn hand te houden. Maar als je goed kijkt zie je dat hij er bijna niks mee kan.
Ik zeg niet dat het nooit meer goed komt, maar dit ziet er echt naar uit dat hij de F1 niet meer gaat halen.


Ja, ik vond het al zo 'verdacht' dat hij zijn rechterhand om het stuurwiel heen hield. En zijn ringvinger zag er raar en stijf uit. Ik denk dat Robert wel zijn rechterarm kan gebruiken, maar zijn rechterhand is duidelijk minder.


En dan vraag je je af of Kubica wel een schakelflipper kan bedienen met die hand. Laat staan de afstelknopjes op het stuurwiel onder het rijden... :-X

Enzo

Moet je raden van wie deze auto is... ::)

gloudiesaurus

Damn wel ongeschonden eruit gekomen?

Mij valt ook op dat Kubica zijn arm nog steeds buiten het beeld houdt en als we zijn rechterarm zien dat ziet het er iig. wel een beetje onnatuurlijk uit.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: Enzo op 15 september 2012 - 20:58:38
Moet je raden van wie deze auto is... ::)


Dat meen je niet !!!
Het begint bijna lachwekkend te worden. :-X

Enzo

Yep, vanmiddag gecrashed. Kubica en Co-piloot zijn ongedeerd gelukkig.

Kootje

Citaat van: Enzo op 15 september 2012 - 21:29:00
Yep, vanmiddag gecrashed. Kubica en Co-piloot zijn ongedeerd gelukkig.

::) Ongelooflijk !!! :o

Wizard

Citaat van: Enzo op 15 september 2012 - 20:58:38
Moet je raden van wie deze auto is... ::)


Misschien erg grof en kort door de bocht maar Kubica en racen is geen gelukkig huwelijk!!

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 15 september 2012 - 21:12:49
Damn wel ongeschonden eruit gekomen?

Mij valt ook op dat Kubica zijn arm nog steeds buiten het beeld houdt en als we zijn rechterarm zien dat ziet het er iig. wel een beetje onnatuurlijk uit.

Ik las op F1-Geschiedenis dat Kubica die arm niet of zelden gebruikt. Handjes geven e.d gebeuren met de andere arm. Enige activiteit met zijn rechterarm is het vasthouden van zijn handschoenen. Als ik mij niet vergis las ik hier dat de test goed ging, elders las ik weer van niet.

Enzo

#581






gloudiesaurus

Citaat van: Wizard op 15 september 2012 - 22:34:49
Citaat van: Enzo op 15 september 2012 - 20:58:38
Moet je raden van wie deze auto is... ::)


Misschien erg grof en kort door de bocht maar Kubica en racen is geen gelukkig huwelijk!!

Nou hij is wel Grand-Prix winnaar....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

En de grote vraag blijft natuurlijk in hoeverre zijn arm nog kan herstellen.

Zou hij überhaupt zo met deze arm F1 kunnen rijden? In zijn rally auto doet hij het, afgezien van de crash, niet onaardig...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik kan het me niet voorstellen. Deze jongen komt nooit meer terug in Formule 1 lijkt mij. Misschien een of twee testjes maar meer kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Hij is wel klaar.