Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

KVDracer

In 2010 heeft Chris Van der Drift een zware crash meegemaakt in de superleague en een enkel gebroken en een schouderblessure aan over gehouden. Hij heeft die crash in augustus gehad en eind oktober stond hij terug aan de start met de laatste race. Ik had toen gelezen dat hij een speciale behandeling moest volgen om de breuk snel te genezen. Hij moest steeds in een koelkamer voor een tijdje en zo ging zijn breuk genezen. Dus naargelang de breuk van Kubica zou dit wel eens sneller kunnen genezen dan gedacht. Die mannen hebben steeds betere ondersteuning in zulke gevallen dan de doorsnee mens.

Maar ik vrees toch ook dat we hem niet meer terug gaan zien in de F1, hij is al te lang uit het ritme. Mss nog in toerwagens.

JimmySPA

Heeft Kubica dat contract nou nog bij Lotus/Renault?
Anders heeft hij geen kans meer in de F1 lijkt mij? Niemand die de gok neemt om de 100% Kubica terug te krijgen of een net niet fitte coureur, dan nog durft en kan hij nog zo snel?

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Fabian


Wizard


Gerard

Het is inderdaad in en in triest dat dit Kubica weer overkomt! Hoe lang zou zijn herstel nu nog duren? Ben bang dat hij ook komend seizoen niet in actie kan komen! Dus ja, een team voor 2013  vinden is het enige wat hij kan doen.. En dàt....wordt een hele zware klus! :(

gloudiesaurus

Citaat van: JimmySPA op 14 januari 2012 - 18:58:00
Heeft Kubica dat contract nou nog bij Lotus/Renault?
Anders heeft hij geen kans meer in de F1 lijkt mij? Niemand die de gok neemt om de 100% Kubica terug te krijgen of een net niet fitte coureur, dan nog durft en kan hij nog zo snel?

Contract van Kubica is eind vorig jaar afgelopen...

Nou als ik een F1-team was wilde ik Kubica wel laten testen hoor, als hij dan weer snel is heeft hij zo weer een stoeltje.
Maar eerst moet Kubica maar eens zover komen... dat is al moeilijk genoeg.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Alonso zei laatst nog dat Kubica de beste F1 piloot van 't veld is.
Dus zelfs als hij wat van z'n klasse kwijt is, zoals ook met Massa gebeurde, is hij nog steeds 'n aanwinst voor menig F1 team.
Als teambaas zou ik dan ook geen moment aarzelen om hem 'n éénjarig contract (met de nodige ontsnappingsclausules) en 'n optie voor verlenging aan te bieden.


Wizard

Citaat van: Kootje op 15 januari 2012 - 09:19:39
Alonso zei laatst nog dat Kubica de beste F1 piloot van 't veld is.
Dus zelfs als hij wat van z'n klasse kwijt is, zoals ook met Massa gebeurde, is hij nog steeds 'n aanwinst voor menig F1 team.
Als teambaas zou ik dan ook geen moment aarzelen om hem 'n éénjarig contract (met de nodige ontsnappingsclausules) en 'n optie voor verlenging aan te bieden.

Dat Alonso dat zeg maakt het nog geen feit hé. ;)

0634

Ik vind het ook wat overdreven van Alonso. Prima rijder hoor, Kubica, maar als hij de beste wilt zijn heeft hij nog heel wat te bewijzen. Overigens denk ik niet dat hij dat ooit nog gaat doen.

Vieze baas

Hij was wel extreem goed in 2010!

0634

Hm, gewoon goed, wat mij betreft.

Kootje

Citaat van: Wizard op 15 januari 2012 - 10:50:10
Citaat van: Kootje op 15 januari 2012 - 09:19:39
Alonso zei laatst nog dat Kubica de beste F1 piloot van 't veld is.
Dus zelfs als hij wat van z'n klasse kwijt is, zoals ook met Massa gebeurde, is hij nog steeds 'n aanwinst voor menig F1 team.
Als teambaas zou ik dan ook geen moment aarzelen om hem 'n éénjarig contract (met de nodige ontsnappingsclausules) en 'n optie voor verlenging aan te bieden.

Dat Alonso dat zeg maakt het nog geen feit hé. ;)

Nee, tuurlijk niet.
Daarvoor moet jij dat eerst zeggen.  ;D

Maar serieus ..... de beste van 't veld is wellicht lichtelijk overdreven, maar we zijn 't er toch allemaal mee eens dat hij wel tot de besten behoorde.
Dus zelfs met 'n terugval, staat hij nog steeds hoger op de ladder dan menig ander.
Daarmee blijft het dus 'n aanwinst voor menig team.

0634

Ligt eraan hoe groot die terugval is natuurlijk. Plus, wordt hij ooit weer helemaal fit aan die hand van hem? Er is werkelijk geen zinnig woord over te zeggen.

Fabian

Kootje: Zou die Kubica niet iets voor Williams zijn voor volgend seizoen?