Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

0634

Ik ook. Ik vraag me al sinds zijn ongeluk af of we Kubica ooit terug zullen zien op zijn eigen niveau... Maar wie weet komt het goed.

gloudiesaurus

Ik begin zo langzamerhand af te vragen waarom we zo weinig van Kubica horen? We zien/ horen niets van hem, geen foto's, geen interviews, niets...

Als ik Kubica was zou ik mijn fans toch een beetje op de hoogte houden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Naja, hij schijnt zijn team niet eens goed op de hoogte te houden. Althans, daar klaagde Boullier laatst over.

Sabai

Ziet er niet best uit voor Kubica las dat hij zijn been heeft gebroken door een val over ijs.Het zit ook niet mee had gehoopt voor hem dat 2012 beter zou beginnen.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 11 januari 2012 - 19:27:57
Ziet er niet best uit voor Kubica las dat hij zijn been heeft gebroken door een val over ijs.Het zit ook niet mee had gehoopt voor hem dat 2012 beter zou beginnen.


Klopt, je zou denken dat Robert zijn portie pech al achter de rug zou hebben in 2011. Nu duurt zijn herstel nog langer. Het lijkt volgens de Italiaanse media wel hetzelfde been te zijn, die hij eerder brak in zijn crash met een rallyauto.

Fabian

Het zit Kubica inderdaad ook echt niet mee. Ik hoop dat hij nog wel de kans krijgt om terug te komen in de Formule 1(al zal dat wel lukken) maar ben vooral benieuwd of hij ooit zijn oude niveau weer kan halen. Vond Kubica altijd een leuke rijder om naar te kijken. Een vechter op de baan en hopelijk ook daarbuiten!

Wizard

Citaat van: Sabai op 11 januari 2012 - 19:27:57
Ziet er niet best uit voor Kubica las dat hij zijn been heeft gebroken door een val over ijs.Het zit ook niet mee had gehoopt voor hem dat 2012 beter zou beginnen.

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/273353/kubica-breaks-his-leg-again/

Ongelukig kind. ;)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 11 januari 2012 - 20:51:06
Citaat van: Sabai op 11 januari 2012 - 19:27:57
Ziet er niet best uit voor Kubica las dat hij zijn been heeft gebroken door een val over ijs.Het zit ook niet mee had gehoopt voor hem dat 2012 beter zou beginnen.

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/273353/kubica-breaks-his-leg-again/

Ongelukig kind. ;)


Da's zachtjes uitgedrukt..heel zacht... :(

gloudiesaurus

Hoeveel pech kan je hebben?

Slecht nieuws voor Kubica want dit betekent dat hij dat hij de komende maanden niet kan gaan testen... maar weer opnieuw kan gaan revalideren.

Ik maak me wel enigszins zorgen over hem, we zien of horen niets... alleen dit nieuwtje nu.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Citaat van: gloudiesaurus op 11 januari 2012 - 22:13:30
Hoeveel pech kan je hebben?

Slecht nieuws voor Kubica want dit betekent dat hij dat hij de komende maanden niet kan gaan testen... maar weer opnieuw kan gaan revalideren.

Ik maak me wel enigszins zorgen over hem, we zien of horen niets... alleen dit nieuwtje nu.

Ik denk dat we Kubica nu niet meer terug zien in een F1 race...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Tjonge jonge, echt ongelofelijk...

meatball

Citaat van: JimmySPA op 11 januari 2012 - 22:34:25
Citaat van: gloudiesaurus op 11 januari 2012 - 22:13:30
Hoeveel pech kan je hebben?

Slecht nieuws voor Kubica want dit betekent dat hij dat hij de komende maanden niet kan gaan testen... maar weer opnieuw kan gaan revalideren.

Ik maak me wel enigszins zorgen over hem, we zien of horen niets... alleen dit nieuwtje nu.

Ik denk dat we Kubica nu niet meer terug zien in een F1 race...

Nee die zien we niet meer terug.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

T.Nuvolari

Een ongeluk komt nooit alleen zeker? Spijtig voor Kubica.

Enzo

Volgens Autosport: "Sources suggested that the injury is likely to delay his recovery by at least three weeks."
Dat is dan wel te overzien, hoewel er nog geen officiele verklaring is.


T.Nuvolari

3 weken? Dat zal dan over zijn hand gaan of de breuk valt goed mee? Mijn gebroken scheenbeen moest 1,5 maand genezen voor ik er weer mocht op staan.