Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

janke

Massa naar huis en Kubica (mits 100% top) naar Ferrari?? Zeker weten.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Alleen is het nu een onzinbericht... Kubica moet eerst maar eens terugkeren op zijn oude niveau.

Al is het wel een feit dat Kubica over 1 maand contractloos is (dan zit zijn contract met Lotus Renault erop)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 19 november 2011 - 01:13:17
Alleen is het nu een onzinbericht... Kubica moet eerst maar eens terugkeren op zijn oude niveau.

Al is het wel een feit dat Kubica over 1 maand contractloos is (dan zit zijn contract met Lotus Renault erop)

Dat het een onzin bericht was is me duidelijk. En inderdaad hij moet eerst maar eens de oude worden. Geluk en gezondheid is wel wat belangrijker.
Some things are too important to be left in the past.

monaco2011

Citaat van: gloudiesaurus op 19 november 2011 - 01:06:34
Citaat van: Wizard op 19 november 2011 - 00:06:35
Dan verschillen we van mening. Kubica is absoluut een top rijder welke mee kan/kon strijden om overwinningen maar ook hij deed geen speciale dingen. Net als Massa.

Kan me van Kubica heel wat acties herinneren, van Massa niet. Nee Kubica was/ is wel een maatje groter dan Massa.

Kubica was van het formaat Alonso/ Hamilton/ Button/ Vettel

Vraag me alleen af of hij dat nog steeds en of hij dat niveau überhaupt weer ooit bereikt?

Vrijdagtesten is leuk, maar hij kan beter eerst in een oude GP2 ofzo testen..
Als hij weer op vrijdag kan rijden is hij al heel ver....
En het gaat alleen om actie's?? volgens mij is snelheid ook vrij belangrijk en dat had Massa zeker in zn goeie jaren. En de meest memorabele actie van beiden is wat mij betreft ook nog eens dezelfde actie, nl Fuji 2007, waarbij Massa als winnaar uit de bus kwam.

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 19 november 2011 - 01:06:34
Citaat van: Wizard op 19 november 2011 - 00:06:35
Dan verschillen we van mening. Kubica is absoluut een top rijder welke mee kan/kon strijden om overwinningen maar ook hij deed geen speciale dingen. Net als Massa.

Kan me van Kubica heel wat acties herinneren, van Massa niet. Nee Kubica was/ is wel een maatje groter dan Massa.

Kubica was van het formaat Alonso/ Hamilton/ Button/ Vettel

Vraag me alleen af of hij dat nog steeds en of hij dat niveau überhaupt weer ooit bereikt?

Vrijdagtesten is leuk, maar hij kan beter eerst in een oude GP2 ofzo testen..
Als hij weer op vrijdag kan rijden is hij al heel ver....



Sow, dan heb je hem wel erg hoog zitten. Kubica heeft 4 jaar samen met Heidfeld gereden waarin ik hem niet overtuigend de betere vond, integendeel. Een Hamilton of Alonso rijden rondjes om een Heidfeld, bij wijze van spreke. Ontzettend jammer dat Heidfeld niet overweg kon met de competitieve BMW.

Gerard

Kubica maakt definitief NIET zijn comeback aan het begin van het seizoen 2012...
Ik vraag me af of Robert in 2012 uberhaupt nog wel instapt...  :-\

bron: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/271871/kubica-zal-start-van-seizoen-2012-missen/

CitaatHet team van Renault gaat nu uitzoeken wie hem het beste kan vervangen

Leuk bericht voor Petrov en/of Senna...  :P

T.Nuvolari

#366
Senna, Grosjean, Petrov, d'Ambrosio zitten al in de portefeuille en hebben allemaal al ervaring. Daarbuiten heb je nog bedenkelijke keuzes uit de LRGP academy zoals Fairuz Fauzy, Jan Charouz of Ho-Pin Tung.

Wat heb je dan nog op de markt rondlopen voor volgend seizoen?
Barrichello, Ricciardo, Hülkenberg, Alguersuari, Buemi, Vergne, Bianchi, etc...

KVDracer

Citaat van: M@rc op 23 november 2011 - 12:41:30
Senna, Grosjean, Petrov, d'Ambrosio zitten al in de portefeuille en hebben allemaal al ervaring. Daarbuiten heb je nog bedenkelijke keuzes uit de LRGP academy zoals Fairuz Fauzy, Jan Charouz of Ho-Pin Tung.

Wat heb je dan nog op de markt rondlopen voor volgend seizoen?
Barrichello, Ricciardo, Hülkenberg, Alguersuari, Buemi, Vergne, Bianchi, etc...

Ge zijt Raikkonen vergeten, die is de laatste dagen toch ook in de geruchtenmolen opgedoken  ;) En Liuzzi heb je nog op de markt, Heidfeld zal wel geen kans meer maken  :)

T.Nuvolari

Raikkonen heb ik bewust weggelaten omdat ik er niet in geloof, maar het zou kunnen, en Liuzzi heeft naar eigen zeggen reeds een contract bij HRT. Pech voor hem zou ik zeggen.

Wizard

Citaat van: Gerard op 23 november 2011 - 12:04:55
Kubica maakt definitief NIET zijn comeback aan het begin van het seizoen 2012...
Ik vraag me af of Robert in 2012 uberhaupt nog wel instapt...  :-\

bron: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/271871/kubica-zal-start-van-seizoen-2012-missen/

CitaatHet team van Renault gaat nu uitzoeken wie hem het beste kan vervangen

Leuk bericht voor Petrov en/of Senna...  :P

Je kunt je bijna gaan afvragen of Kubica überhaupt terugkeert. Het testverbod zal zijn eventuele terugkeer niet vermakkelijken.

Kootje

Citaat van: KVDracer op 23 november 2011 - 13:19:52
Heidfeld zal wel geen kans meer maken  :)

Zeg dat niet te hard.
Wie had er ooit verwacht dat DeLaRosa nog terug zou keren ??

Tuurlijk hebben ze Heidfeld afgelopen jaar nog de deur gewezen, maarze hebben aan Senna en Petrov kunnen zien dat de slechte prestaties niet aan Nick lagen.
Dus wat dat betreft zou ik er niet eens meer vreemd van opkijken.

gloudiesaurus

Testverbod hoeft op Kubica niet een hele grote invloed te hebben, hij kan testen in een auto van voor 2010. Lotus Renault zegt al een "oude" F1 - wagen voor hem klaar te hebben staan...

Maar geen goed nieuws dat hij nog niet klaar is, ik vreesde het al. Je hoort zo weinig over hem persoonlijk, dat is meestal geen goed nieuws...

Hopelijk kan hij dan in de loop van 2012 terugkeren al zal dat niet makkelijk worden...

Lotus Renault in 2012? , ik gok op Petrov/ Grosjean.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

#372
Citaat van: Wizard op 23 november 2011 - 18:32:52
Citaat van: Gerard op 23 november 2011 - 12:04:55
Kubica maakt definitief NIET zijn comeback aan het begin van het seizoen 2012...
Ik vraag me af of Robert in 2012 uberhaupt nog wel instapt...  :-\

bron: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/271871/kubica-zal-start-van-seizoen-2012-missen/

CitaatHet team van Renault gaat nu uitzoeken wie hem het beste kan vervangen

Leuk bericht voor Petrov en/of Senna...  :P

Je kunt je bijna gaan afvragen of Kubica überhaupt terugkeert. Het testverbod zal zijn eventuele terugkeer niet vermakkelijken.

Inderdaad Wizard, maar als Kootje "zegt" dat hij kan testen in een auto van voor 2010 en dat Lotus Renault zegt al een "oude" F1 - wagen voor hem klaar te hebben staan... Sja, dan zit die kans erin.. maar wil Boullion daarop wachten??




Wizard

Geen idee. De vraag is ook nog eens wat zijn huidige vorm is en of de gebeurtenis geen rem is, op z'n snelheid. Kan me voorstellen dat het incident een behoorlijk impact zal hebben op zijn durf.

Gerard

Ook dat, Massa is het lopende voorbeeld daarvan...