Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Franky R.

Citaat van: Enzo op 26 oktober 2011 - 02:21:16
Citaat van: Franky R. op 26 oktober 2011 - 00:27:39

Hij ziet er vrij goed uit, moet ik zeggen!

http://www.formulamedicine.com/en/

Lijkt meer op oude beelden imo, van voor het ongeluk.
Zie ook nergens littekens op zijn arm.


Ah,


In dat geval mijn excusues....ik dacht dat FM juist een nieuw filmpje had gemaakt...Maar zijn hand en arm zijn idd. slechts zeer kort te zien...Ik meende juist wel littekens te zien...


Maar ik blijf wel zoeken naar recente beelden van Kubica. Het schijnt dat hij wel weer in een gewone auto kan rijden.

Kootje


Wizard

Er wordt niks uitgesloten. Wel wordt het geduld van Renault behoorlijk op de proef gesteld. En ik kan begrijpen dat Renault die nu al moet grabbelen 'in de tweedehands bak' niet weer een soort van noodgreep wilt doen om 2 rijders op de grid te zetten.

Enzo

Nee ik geloof er ook niet meer in, het zou me echt verbazen als dit hem nog lukt.

Kootje

Citaat van: Wizard op 04 november 2011 - 07:46:50
Er wordt niks uitgesloten. Wel wordt het geduld van Renault behoorlijk op de proef gesteld. En ik kan begrijpen dat Renault die nu al moet grabbelen 'in de tweedehands bak' niet weer een soort van noodgreep wilt doen om 2 rijders op de grid te zetten.

Het wordt inderdaad nog niet uitgesloten nee.
Maar zoals je zelf al angeeft gaat Renault niet te lang meer wachten om hun line-up rond te maken.
Enigste voordeel dat ze hebben is dat ze zich altijd kunnen beroepen op Petrov, Senna, Grosjean of een van die andere testrijders.
Maar die gaan het team niet naar voren helpen.
Beschikbare coureurs die dat wellicht wel kunnen zijn dun gezaaid.
Dus ze zullen snel moeten beslissen of ze de gok nemen op Kubica te wachten of niet.
En met wederom 'n operatie in het vooruitzicht is dat 'n beste gok.

Wizard

Inderdaad. Plus, Renault is toe aan coureurs die het zaakje naar voren trekken. Senna zie ik dit niet doen evenals Petrov niet.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/nieuwe_operatie_kubica/

De berichtgeving blijft tegenstrijdig... Een operatie aan je pols hoeft niet meteen een hele grote ingreep te zijn. Soms herstel je er al binnen een paar dagen van.

Maar wat Gazetto dello Sport schrijft stemt me dan weer minder positief, nog maanden weg van herstel. Tsjah dan kan hij 2012 wel vergeten als dat zo is...

Wat me ook niet positief stemt is dat Kubica nog niet in de openbaarheid is getreden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Dit is triest nieuws, maar anderzijds ook weer niet vreemd. Na zoveel schade aan je ledenmaten zijn er diverse operaties nodig om alles weer na behoren te laten functioneren. Als dat al gaat lukken. Ik persoonlijk zou het jammer vinden voor Kubica en voor de F1 dat hij niet meer terug zou keren. Weer een echte racer van de grid verdwenen. We hebben het dan over motivatie en snelheid bij Kimi. Nou dat zat bij Kubica wel goed. Ik wens hem veel sterkte toe.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Uiteraard.

Maar goed, ik twijfel ook niet aan z'n terugkeer, alleen aan 'n terugkeer voor het komende seizoen.
Voor het seizoen 2013, en wellicht zelfs eind 2012 al, verwacht ik 'm zeker weer terug.
De start van 2012 gaat helaas te vroeg komen.

gloudiesaurus

Maar feit is hoe langer je weg bent, hoe moeilijker het is om terug te komen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje


Gerard

Inderdaad, en kijk eens naar Massa.. Die is niet eens zo hèel lang weggeweest  (een half seizoen) en hij is nooit meer op zn oude niveau terug gekomen..
Als Robert volgend jaar vanaf het begin van het seizoen niet kan meerijden, zie ik het someber in voor zn carriere.. :(

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 06 november 2011 - 15:51:35
Maar feit is hoe langer je weg bent, hoe moeilijker het is om terug te komen...

Zeker. Vandaar dat Renault de deuren zal openhouden voor verse instroom van talent.

Wizard

Citaat van: Gerard op 06 november 2011 - 23:16:02
Inderdaad, en kijk eens naar Massa.. Die is niet eens zo hèel lang weggeweest  (een half seizoen) en hij is nooit meer op zn oude niveau terug gekomen..
Als Robert volgend jaar vanaf het begin van het seizoen niet kan meerijden, zie ik het someber in voor zn carriere.. :(

Nou ja, ligt een beetje aan zijn herstel. Als hij volledig hersteld en wordt goedgekeurd om te racen zie ik hem wel een plaats veroveren in de Formule 1. Kubica is nog jong en bovendien een snelle jongen. Als hij zich tijdens een test kan bewijzen, komt het wel goed. Hem uitvlakken doe ik niet maar ben het met je eens dat de tijd dringt.

Sabai

Is er eigenlijk ooit een andere coureur geweest die na een zwaar ongeval en zo'n lange afwezigheid terug op de grid is gekomen?