Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Kootje

Citaat van: com op 18 augustus 2011 - 17:59:11
Dat is ook wel zo kijk maar die gasten in de motorgp .

Precies ,die breken hun enkel of wat dan ook en zitten 2 weken later gewoon weer op die motor.
Veel van die gasten (net als F1 coureurs) hebben 24 uur per dag de beschikking over hun persoonlijke trainer/fysiotherapeut/haptonoom etc.

:-\ Moet toch makkelijk zijn ..... geld teveel hebben. ::)

Gerard

#196
Nog 1 elleboog-operatie deze maand voor Kubica... http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/266195/elleboogoperatie-moet-laatste-ingreep-zijn-voor-kubica/

Hij is er dus nog nie klaar mee... :(

Gerard

Diverse media melden dat Heidfeld aaan de kant geschoven wordt vanaf Spa.. Er werd al eerder over gesproken,maar het lijkt nu echt te gaan gebeuren.. SENNA ZOU nick vervangen...

T.Nuvolari

Hopelijk doet die het dan beter, anders is een wissel niet nodig.

Enzo

Citaat van: M@rc op 23 augustus 2011 - 12:15:48
Hopelijk doet die het dan beter, anders is een wissel niet nodig.

Laat ik daar nou net aan twijfelen, Senna is volgens mij niet sneller dan Heidfeld.
Daarnaast staat Heidfeld er beter voor de Petrov, dus begrijp niet helemaal wat ze aan het doen zijn bij Renault.

Kootje

Citaat van: M@rc op 23 augustus 2011 - 12:15:48
Hopelijk doet die het dan beter, anders is een wissel niet nodig.
Tsja ..... dat is nog maar de vraag. ???
Ik zie dat toch niet gebeuren.

Maar goed .... ik denk ook niet dat Renault van hem het zelfde verwachtingspatroon heeft als dat ze van Heidfeld hadden. ::)
Dat zou niet echt reëel zijn natuurlijk.

Ik kan iig goed begrijpen dat ze over Heidfeld niet tevreden zijn.
Die heeft duidelijk niet kunnen brengen wat er van hem gevraagd werd.
Uiteraard kun je ter dan verdediging roepen dat de Renault zelf ook niet al te best is.
Klopt .... ,maar dan nog mag je van Heidfeld (met al z'n ervaring) wel verwachten dat hij 't Petrov moeilijk kan maken.
En met 'n magere 2 punten meer kun je niet zeggen dat hij dat gedaan heeft.


Niels_

Maar Senna is geen kleurloos figuur, dus ik zou er nu niet meteen rouwig om zijn...

Jozef

Citaat van: Enzo op 23 augustus 2011 - 12:17:30
Citaat van: M@rc op 23 augustus 2011 - 12:15:48
Hopelijk doet die het dan beter, anders is een wissel niet nodig.

Laat ik daar nou net aan twijfelen, Senna is volgens mij niet sneller dan Heidfeld.
Daarnaast staat Heidfeld er beter voor de Petrov, dus begrijp niet helemaal wat ze aan het doen zijn bij Renault.

Heidfeld heeft geen toekomst meer en het seizoen 2011 wordt ook niks meer voor Renault. Senna race-ervaring op laten doen zou dus wel een goede keuze kunnen zijn. Ofwel om hem volgend jaar te houden (als Kubica niet terugkomt of als Senna het beter zou doen dan Petrov) en anders wordt Senna er alleen maar beter van. Dan kan hij volgend jaar misschien gemakkelijker bij een ander team worden gestald.

(Is maar een mogelijke verklaring hoor, ikzelf zou Heidfeld ook liever in die auto houden denk ik.)

Enzo

Wellicht heeft het ook met geld te maken.Stel ze willen Grosjean na Spa/Monza laten instappen. Senna mag voor een zak geld 1 of 2 races rijden? Hoe dan ook is Heidfeld het bokje.

com

Citaat van: Enzo op 24 augustus 2011 - 08:38:29
Wellicht heeft het ook met geld te maken.Stel ze willen Grosjean na Spa/Monza laten instappen. Senna mag voor een zak geld 1 of 2 races rijden? Hoe dan ook is Heidfeld het bokje.

Ik denk dat het ook ,dat het wel op deze manier zal gaan. Senna  heeft nooit echt indruk kunnen maken behalve met zijn naam dan.

gloudiesaurus

Over Senna/ Heidfeld is een apart topic aangemaakt  ;)

Over Kubica, heb gehoord dat hij nog 1 operatie moet ondergaan en dat hij gaat oefenen in de simulator van Lotus Renault  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Scuderia91 op 23 augustus 2011 - 18:21:25
Maar Senna is geen kleurloos figuur, dus ik zou er nu niet meteen rouwig om zijn...


Wel,


Ik zou als teambaas zijnde liever een kleurloos figuur hebben die punten scoort, dan een mediagenieke coureur die telkens de auto in de prak rijdt...  ::)


(niet dat Bruno Senna een brokkenmaker is...ik noem dit als voorbeeld)

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is


gloudiesaurus

Opvallend dat Lotus Renault Kubica zo onder druk zet. Ik zou als ik Lotus Renault was een afwachtende houding innemen, als Kubica zijn oude niveau haalt heb je gewoon een topcoureur in huis... een potentieel wereldkampioen. Al is het natuurlijk afwachten of hij weer op dat niveau komt en of hij überhaupt nog Formule 1 kan rijden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is