Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

SDG


Gerard

En de uitleg Wizard? Volgens mij mis ik iets hier?

Franky R.


Jozef

Dat lees ik helemaal niet? Ik lees alleen antwoorden aan een journalist die vraagt hoe goed Petrov dit seizoen is?

Wizard

Mee eens. Kortom, die blijft daar nog wel even. ;)

Folkert

Citaat van: Jozef op 14 augustus 2011 - 17:28:24
Dat lees ik helemaal niet? Ik lees alleen antwoorden aan een journalist die vraagt hoe goed Petrov dit seizoen is?
Ik lees het ook wel beetje tussen de regels door eigenlijk. En dan niet in negatieve zin, maar dat Robert misschien niet meer terug komt en Vitali prima de rol van Kubica kan overnemen.
Vitali heeft mij ook enorm verrast dit seizoen. Weet nog wel hoe hij aan het stuntelen was op Spa vorig jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Jozef op 14 augustus 2011 - 17:28:24
Dat lees ik helemaal niet? Ik lees alleen antwoorden aan een journalist die vraagt hoe goed Petrov dit seizoen is?


Dat noemt men 'tussen de regels door lezen', zoals Burorri dat ook zei...Typisch Formule 1! Als iemand wordt opgehemeld, dan zit daar vaak (niet altijd) een dubbele bodem achter...

Folkert

Wat ik me nu ga afvragen is wat er nu met Kubica gaat gebeuren. Einde carriere of een uitgestelde terug keer?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Hoezo ??

Waar staat er dan dat hij (nog) niet terug komt ??
Kun je wel tussen de regels door gaan lezen ,maar wie zegt mij dat daar wat staat.
Voorlopig zijn de berichten rondom Roberts herstel positief ,dus ik zie vooralsnog geen reden om aan te nemen dat hij er volgend jaar niet bij is.

Nee .... ik sluit me toch echt ff aan bij Jozef.
Het enige wat ik hieruit opmaak is dat ze tevreden zijn over Petrov's progressie.
Meer haal ik hier niet uit iig.

Folkert

Citaat van: Kootje op 15 augustus 2011 - 13:28:50
Hoezo ??

Waar staat er dan dat hij (nog) niet terug komt ??
Kun je wel tussen de regels door gaan lezen ,maar wie zegt mij dat daar wat staat.
Voorlopig zijn de berichten rondom Roberts herstel positief ,dus ik zie vooralsnog geen reden om aan te nemen dat hij er volgend jaar niet bij is.

Nee .... ik sluit me toch echt ff aan bij Jozef.
Het enige wat ik hieruit opmaak is dat ze tevreden zijn over Petrov's progressie.
Meer haal ik hier niet uit iig.
Nee, dat hij (nog) niet terug kom lees ik niet zo zeer tussen de regels, maar een conclusie die ik maak naar aanleiding van zijn herstel en sommige berichten in de media. De herstel periode is wel positie, maar geeft wel wat vragen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 15 augustus 2011 - 15:49:59
Nee, dat hij (nog) niet terug kom lees ik niet zo zeer tussen de regels, maar een conclusie die ik maak naar aanleiding van zijn herstel en sommige berichten in de media. De herstel periode is wel positie, maar geeft wel wat vragen.
Oke ..... maar dat lijkt me ook niet meer dan logisch.
Het was natuurlijk niet zomaar 'n ongelukje ,en er werdt direct al uitgesproken dat er 'n kans was dat hij niet volledig zal herstellen.
En die kans is er nu nog steeds.
Maar juist omdat zijn herstel tot nu toe voorspoedig lijkt te verlopen ,denk ik niet dat we Kubica niet meer terug gaan zien.
Het zou me zelfs niets verbazen als hij nog dit jaar tijdens de VT in actie komt.

Folkert

Citaat van: Kootje op 15 augustus 2011 - 16:01:22
Citaat van: Burorri op 15 augustus 2011 - 15:49:59
Nee, dat hij (nog) niet terug kom lees ik niet zo zeer tussen de regels, maar een conclusie die ik maak naar aanleiding van zijn herstel en sommige berichten in de media. De herstel periode is wel positie, maar geeft wel wat vragen.
Oke ..... maar dat lijkt me ook niet meer dan logisch.
Het was natuurlijk niet zomaar 'n ongelukje ,en er werdt direct al uitgesproken dat er 'n kans was dat hij niet volledig zal herstellen.
En die kans is er nu nog steeds.
Maar juist omdat zijn herstel tot nu toe voorspoedig lijkt te verlopen ,denk ik niet dat we Kubica niet meer terug gaan zien.
Het zou me zelfs niets verbazen als hij nog dit jaar tijdens de VT in actie komt.
Daarom, maar het laatste deel van mijn comment was meer ook een vraag, wat gaat er nou gebeuren. Want dat lijkt me alles behalve zeker.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Klopt .... niets is nog zeker.
Maar ik zie 'm nog wel terugkeren ,en laten we hopen dat ik daarin gelijk krijg.  ;)
Ik vind het iig 'n gemis dat hij er dit jaar niet bij is.
Want ik betwijfel eigenlijk of Petrov wel zoveel beter is geworden.
Denk toch echt dat Robert nog steeds de vloer met 'm aangeveegd zou hebben.  :P

Folkert

Dat denk ik ook. Kubica is ook pas in zijn 5+ jaar. Maar denk wel dat het voor hem moeilijker word nu, na zijn ongeluk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Tsja .... alles zal afhangen van z'n herstel.
Als hij bijvoorbeeld maar 90% hersteld ,dan keert hij wel terug maar zal het wel moeilijker voor 'm worden om hetzelfde prestatieniveau te halen.

En dan is er nog het psychische vlak.
Wellicht dat hij na deze klapper toch wat voorzichtiger wordt.
En dat kost je nu eenmaal tienden ,waardoor het ook minder zal gaan.

En zelfs dan is het moeilijk te beoordelen voor ons.
Als Renault 'n slechte auto bouwt ,kan hij er ook niets mee natuurlijk.
Afwachten en hopen is dan ook alles wat we kunnen.