WTCC 2011

Gestart door lemans24uur, 08 januari 2011 - 14:09:32

« vorige - volgende »

Enzo

Coronell ging erg lekker in de BMW, hij had zelfs kunnen winnen.  8)

gloudiesaurus

Kijk op youtube en tag Tom Coronel, hij maakt zelf altijd filmpjes met beelden van de race :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Topic samen gevoegd met eerder topic over WTCC 2011.

SDG

Iemand vandaag naar Zolder geweest?

Kootje

Nope.......ik woon in 'n appartement.  :P

SDG


JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

SDG

#22
Nu ja, aangezien er geen ernstige reacties komen zal ik het maar doen.  ;) Ik ben dus gisteren geweest, had nog nooit eerder het WTCC live gezien. Blijft een leuk kampioenschap, ook al lijkt het dit jaar kwalitatief wat aan waarde ingeboet te hebben (Chevrolet is het enige nog overblijvende fabrieksteam, ook geen Andy Priaulx of Augusto Farfus meer op de deelnemerslijst). Ook vrij open van karakter en uitstraling: er was gelegenheid tot een pitwalk voor iedere bezoeker + een handtekeningensessie (Jerôme d'Ambrosio was daartoe overigens ook aanwezig ter plaatse). Daarnaast ook nog de Legends Car Cup en een Belcar-manche. Best een leuke dag gehad, met andere woorden.

Gerard

Gaaf SDG, heb je nog foto's ??

SDG

#24
Citaat van: Gerard op 26 april 2011 - 16:59:50
Gaaf SDG, heb je nog foto's ??

Een stuk of 250, maar om die hier nu allemaal te posten...  ;)

Nee serieus, ik kijk vanavond wel eens...

SDG


gloudiesaurus

Mooie foto's! Zo te zien een tof dagje WTCC met perfect raceweer  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimPunkRawker

Gaafe foto's zeg!!
Lijkt me gaaf om een keer WTCC mee te maken,
hopen dat Zandvoort nog een geluidsdag erbij krijgt ooit  :P

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JimmySPA

Voor die WTCC viercilindertjes heb je echt geen geluidsdag nodig hoor!!! En met die diesels al helemaal niet.
Ik ben toen naar Zandvoort geweest met die WTCC - race, was wel leuk. Maar zeker niet heel bijzonder...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

SDG

Citaat van: JimmySPA op 27 april 2011 - 18:48:09
Voor die WTCC viercilindertjes heb je echt geen geluidsdag nodig hoor!!! En met die diesels al helemaal niet.
Ik ben toen naar Zandvoort geweest met die WTCC - race, was wel leuk. Maar zeker niet heel bijzonder...

Klopt, het enige wat echt voor oorverdovend lawaai zorgde was de demonstratierit van een Superleague Formula-auto.