De grid van 2011

Gestart door 0634, 21 december 2010 - 12:22:10

« vorige - volgende »

Enzo

Welke browser gebruik je, Burrori?

Folkert

Op dit moment windows internet explorer. Zit op mijn pa's pc.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 17 februari 2011 - 21:58:36
Op dit moment windows internet explorer. Zit op mijn pa's pc.

Klik op compatibiliteitsweergave 'aan', daarmee is je probleem opgelost.
Eerste knopje bovenin rechts van je adressenbalk. (naast refresh)
Beter zo?

Folkert

Citaat van: Burorri op 17 februari 2011 - 21:38:52
Citaat van: Franky R. op 17 februari 2011 - 21:15:41
Citaat van: Burorri op 17 februari 2011 - 19:46:28
Citaat van: Kootje op 17 februari 2011 - 15:35:59
Citaat van: JeroenMaar goed, of het daadwerkelijk aan de banden lag moeten we maar afwachten he
Zeker weten doe ik dat ook niet en zullen we ook nooit meer gaan doen.
Echter is dat wel de reden die hij aangaf.
Daarnaast was er na Duitsland ook duidelijk 'n stukje motivatie verdwenen.
Problemen die er nu iig niet meer zijn.
Dus wat dat betreft zou hij de strijd met Alonso wel aan moeten kunnen.
Al ben ik wel van mening dat Alonso net 'n maatje te groot voor 'm is.
Maar het 2e viool spelen moet hij dit jaar toch (langer) kunnen voorkomen.
CitaatBovendien, hij klaagt altijd. Lijkt wel een wijf.
Daar heb je dan ook weer gelijk in.
Waar hij in eerste instantie nog vol lof over de beweegbare achtervleugel was ,loopt hij daar nu ook over te miepen.

Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat Massa zelf aan gaf niks aan motivatie te zijn verloren na Duitsland. Maar goed, dat is altijd makkelijk gezegd

Wat er did jaar gebeurt? geen idee, maar denk dat MAssa het moeilijk zal krijgen. Want zoals Jeroen al aan gaf, klaagd Alonso altijd :P Maar MAssa kan zeker races winnen, maar kan hij ook altijd even consistent zijn? Dat vraag ik mij wel af.

Dat heb je hier gelezen... 8)
http://www.f1pits.net/nieuws/massa_verzoekt_om_gelijke_kansen/
verrek, daar las ik het ja. Maar voor mijn gevoel was het langer geleden dan Maandag. :P

Maar we zullen zien.

Trouwens: weet nog niet of het alleen hier is of ook ergens anderse, maar mijn hele tekst vliegt alle kanten op als ik tik. Ik zie niet de laatste regel, maar paar daar boven, dus type grotendeels blind.
test test test.

Ja hij doet het. Thanks Enzo. It was driving me crazy.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Back on topic: Zijn we nu al eens compleet ??
                        Heeft iedereen z'n line-up nu bekend gemaakt ??
                        Of zitten we nog steeds op de 2e HRT coureur te wachten ??

Senergy

Citaat van: Kootje op 18 februari 2011 - 10:52:03
Back on topic: Zijn we nu al eens compleet ??
                        Heeft iedereen z'n line-up nu bekend gemaakt ??
                        Of zitten we nog steeds op de 2e HRT coureur te wachten ??

Nope, HRT moet nog steeds zijn 2e rijder bevestigen al gaat Liuzzi wel testen in Barcelona voor HRT
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Gerard

Citaat van: Senergy op 18 februari 2011 - 11:28:25
Citaat van: Kootje op 18 februari 2011 - 10:52:03
Back on topic: Zijn we nu al eens compleet ??
                        Heeft iedereen z'n line-up nu bekend gemaakt ??
                        Of zitten we nog steeds op de 2e HRT coureur te wachten ??

Nope, HRT moet nog steeds zijn 2e rijder bevestigen al gaat Liuzzi wel testen in Barcelona voor HRT

Inderdaad, Liuzzi komt morgen in " actie"  voor HRT, en lijkt daarmee de belangrijkste kandidaat voor het laatste stoeltje..

Kootje

In dat geval zijn ze er iig iets op vooruit gegaan.  ;D

Franky R.


Niels_

Waaw, erg interessant om te zien!

0634


JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Mooie vergelijking Franky!  8)
Hoe zat het ook al weer, langere wielbasis ging beter op hoge snelheids circuits toch? Korte wielbasis beter in de bochten?

JimmySPA

Lange wielbasis op snelle circuits en korte voor de bochten.

Reminder: Mercedes had vorig jaar een auto met een korte wielbasis. Toen kwam er een B-auto met een langere wielbasis. Voor Monaco kozen ze echter voor het oude chassis ivm kortere wielbasis.
Opmerkelijk dat Ferrari voor de korte wielbasis kiest. Aan de andere kant, de motor hebben ze. Red Bull gezien met die Renault motor kiest voor een lange wielbasis. Het zal wel toeval zijn...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

#164
Omdat dit topic helemaal offtopic ging zijn de berichten samengevoegd in dit nieuwe topic:

Hier graag weer verder on-topic. Bedankt!