RC Jetpropulsion vliegding

Gestart door Enzo, 05 december 2010 - 20:22:38

« vorige - volgende »

Franky R.

Begin maar met sparen!

Die romp plus vleugel is niet zo duur! Mss. 150 a 250 euro zelfbouw van balsahout.
Maar dat jet-motortje!!!! Ik dacht dat zoiets dik 1500 euro kostte?!?

En erg knap dat je zoiets kunt besturen. Ik zag het ding nauwelijks en ik heb toch ook wel een beetje gevlogen met een elektro-stuntvliegtuigje. Had er een gekocht als kado voor mijn pa [via internet / denza]. Later ook eentje voor mezelf gekocht.

Zoiets;


Maar het is wel leuk speelgoed. Wel jammer dat het tegenwoordig allemaal van die Chinese piepschuimen zooi is, i.p.v. mooie modellen van balsahouten / GRP-plastic. Ja, die kun je nog steeds kopen, maar dan praat je over >500 euro en dan nog vaak excl. motor en RC-apparatuur!





JimmySPA

Erg gaaf altijd. Maar het is zoooooooooooooooooooooo'n dure hobby. Ik heb een bestuurbare electro auto. Die ging opzich wel leuk mee, maar toen ben ik gaan tunen. Sterker batterijtje, toen fikte mn motor er letterlijk en figuurlijk uit. Nieuw motortje erin, ging als een raket. Stond all1 mega te scrapen op het wegdek. Hardere veren eronder. Toen ging het goed, all1 ging hij zo snel dat mn velgen in mn banden gingen slijten.

Zoo, dat heeft geld gekost toen he, maar wel leuk om te doen!!! Jammer dat alles stuk gaat... Nu staat de auto al zo'n 2 jaar stil omdat mn tandwielen het niet meer trekken. Er is wel een sterkere versie... Maja, t geld blijft niet stromen...

Ik heb ook wel eens zo'n mini v8 dragster gezien, dat is pas gaaf he!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"