Mega-klappert met de vrachtwagen!!!

Gestart door Franky R., 08 december 2010 - 02:22:16

« vorige - volgende »

Franky R.

Dinsdagochtend raakte een collega bij TNT van de weg.
Wat er precies is gebeurd, weet ik niet...Maar men sprak van een automobilist die hem sneed, waardoor hij de macht over het stuur verloor! Dat stuk is kaarsrecht, dus dat kan bijna niet anders?
Hij moest uit zijn wagen worden gezaagd en ligt nu in het Erasmus MC, wegens pijn en ander ongemak in zijn benen! En geloof me, in dat ding heb je een mega-ruimte om je heen! Dus het moet wel heftig geweest zijn, dat hij klem kwam te zitten!
Die collega rijdt al meer dan 30 jaar bij TNT! Een hele aardige man die plezier heeft in zijn werk! Dat het jaar 2010 nou zo moet eindigen voor hem???

Maar snijden of andere rare moves van autobestuurders maak ik ook dagelijks mee, als ik moet rijden! :(
Je vraagt je af waar het verstand van de mensen zit??? >:( Zit er iets in ons drinkwater? Voedsel? In de lucht misschien? Pfff....

Beste Cor, veel beterschap



meatball

Dat ziet er zeer ernstig uit.Gelukkig kan hij het nog na vertellen,hopenlijk met niet teveel letsel.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kootje

Beste klapper geweest.
Dacht altijd dat je in 'n truck redelijk safe zat ,maar als je dit dan ziet.
Zet 'n mens aan 't denken.

JimmySPA

Citaat van: Franky R. op 08 december 2010 - 02:22:16
Maar snijden of andere rare moves van autobestuurders maak ik ook dagelijks mee, als ik moet rijden! :(
Je vraagt je af waar het verstand van de mensen zit??? >:( Zit er iets in ons drinkwater? Voedsel? In de lucht misschien? Pfff....

Vrachtwagens niet de ruimte geven snap ik niet. Waarom??? Mensen zijn zo vaag. Wanneer ik zie dat er een vrachtwagen aan het invoegen is schuif ik een baantje op om het hem makkelijk te maken. En meestal is het snelheidsverschil met een vrachtwagen wel hoog dus echt snijden lukt niet op de snelweg dan.

Audi en beemert's daarin tegen, maar al te graag. Ohhh wat zijn die mensen erg, zie je al kilometers van te voren dat er geritst moet worden. Iedereen staat in de file, en dan toch nog proberen er tussen te komen. Nou ik plak op de voorbumper van diegene voor me. Mocht hij achter me rijden dan doe ik ff een Alonso vs Doornbos actie!!!


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Nou moet ik wel zeggen dat er in NL erg slecht gereden word. Ik rij veel in het buitenland en daar gaat het allemaal een stuk beter.
Ritsen bijvoorbeeld, in NL gaan veel mensen voortijdig al ritsen, terwijl de bedoeling is om tot het einde door te rijden en dan pas je manoeuvre te maken.
Evenals in de spiegel kijken, zie je dat er een snellere weggebruiker aan komt ga dan gewoon aan de kant.

Hoe vaak ik het niet mee maak dat ik achter iemand zit die vind dat 120 wel snel genoeg is voor de linker baan en weigerde ruimte te maken.
Of mensen die vroegtijdig ritsen en vervolgens mensen gefrustreerd gaan blocken die wel tot het einde van de baan willen door rijden.
ik vind dat wel opvallend en een duidelijk verschil met bijvoorbeeld Duitsland.  ::)

JimmySPA

Citaat van: Enzo op 08 december 2010 - 21:07:47
Of mensen die vroegtijdig ritsen en vervolgens mensen gefrustreerd gaan blocken die wel tot het einde van de baan willen door rijden.

O dat ben jij dus  :D

Wat ik ook zo super irritant vind, dat zijn die idioten die met een gangetje van nog geen 60 een oprit van een snelweg oprijden. Mens geef een gas!!!
En idd in Duitsland wordt beter gereden, ze gaan gewoon aan de kant als ze zien dat je komt aanblazen...
Wat ik ook wel relaxed zou vinden is hoe ze in Amerika rijden. Eigen baan rijden, en dat je elkaar gewoon mag inhalen... Hoe vaak je wel niet rechts aan het inhalen bent hier in NL  ::) Dan wel zwaar in de ankers moet, of nog erger iemand die gewoon voor je blijft rijden op net wel dan wel net geen maximum snelheid...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

CitaatDat ziet er zeer ernstig uit.Gelukkig kan hij het nog na vertellen,hopenlijk met niet teveel letsel

De laatste nieuws is dat Cor, mijn collega dus, een pijnlijke nacht achter de rust had. Hij heeft veel last van zijn linkerbeen. De artsen hebben hem in een pijnpoli geplaatst en zijn hoopvol dat het snel verholpen is...

Cor rijdt i.i.g. het rest van het jaar niet meer!

CitaatBeste klapper geweest.
Dacht altijd dat je in 'n truck redelijk safe zat ,maar als je dit dan ziet.
Zet 'n mens aan 't denken

Je zit redelijk safe, maar als je boven de bumper / koplampen geraakt wordt zitten je voeten er letterlijk erachter! :o

CitaatEn meestal is het snelheidsverschil met een vrachtwagen wel hoog dus echt snijden lukt niet op de snelweg dan

Dat zou je denken, maar er zijn nog genoeg (te veel eigenlijk) mensen die het nodig vinden om langs een vrachtwagen te kruipen! Geef dan gewoon gas. Je mag 100 rijden, dan ga je toch geen vrachtwagen die ca. 85 km/u rijdt met 90 inhalen?!? >:( >:( >:(
Echt, ik heb dat heel vaak meegemaakt! Vandaag nog...een sukkel in een aannemersbusje. Vergat die l*l dat hij een aanhanger achter zich had...Ik heb toen flink getoeterd, werd hij nog boos op mij ook! Tot nu toe is het (voor mij) goed afgelopen...

CitaatWat ik ook zo super irritant vind, dat zijn die idioten die met een gangetje van nog geen 60 een oprit van een snelweg oprijden

Ronduit levensgevaarlijk!!! En zo'n KNEUS verwacht dan ook nog eens dat JIJ gaat remmen om hen (het zijn meestal vrouwen en oudjes) ertussen te laten?!? Hallo, er rijdt ook nog eens verkeer ACHTER mij!

Dan ben ik maar "a-sociaal" en blijft ik doorrollen met 85 km/u! Pfffff...



JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Franky R.

Citaat van: JimPunkRawker op 14 december 2010 - 20:42:21
en.... hoe gaat ie nu?? ::)

Helaas nog geen nieuws. De artsen zijn wel op dinsdag jl. begonnen met opereren. Maar hoe het nu gaat weet ik (nog) niet... :-[

Franky R.

Laatste nieuws;

Collega zit weer thuis. De operatie is goed verlopen. Er zijn stukjes metaal uit zijn linkerbeen verwijderd! Hij zal vanaf begin januari beginnen met revalidatie, ondanks dat hij nog wel 'vreemde pijntjes' in zijn linkerbeen plus knie heeft.

De artsen konden niets vinden, maar zouden het in de gaten houden.

Al met al zal het waarschijnlijk nog altijd een dikke anderhalve maand duren, voordat hij zonder stok kan lopen of op de vrachtwagen kan rijden. :-\

Kootje

Goed nieuws ,wens 'm sterkte met revalideren.