Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.


robbert

man man man, opeens zijn ze nu te hard. ::)

Maikel0230

Ze zijn nog steeds vrij zacht vergeleken met het rubber van Bridgestone in 2010 dus snuit dicht houden Sutil en peren met die handel.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Nieuw jaar, nieuwe klaagronde..dus dit topic krijgt weer een schop... ;D


http://www.gppits.net/nieuws/ontevredenheid_over_pirelli/


Wat jullie?

FolkertE

Citaat van: Franky R. op 10 mei 2014 - 12:00:18
Nieuw jaar, nieuwe klaagronde..dus dit topic krijgt weer een schop... ;D


http://www.gppits.net/nieuws/ontevredenheid_over_pirelli/


Wat jullie?
Moeilijk te zeggen, ze houden het beter uit dan vorig jaar dus dat is wel erg positief. Ik ben wel tervreden over de banden, maar misschien niet over de keuze per circuit.

Franky R.

Moeilijk te zeggen, ze houden het beter uit dan vorig jaar dus dat is wel erg positief. Ik ben wel tervreden over de banden, maar misschien niet over de keuze per circuit.



Hm, ik had niet verwacht dat hardere banden ook nog eens sneller zouden slijten. Maar ze moeten werken voor hun dure geld en dat is altijd goed... ;D

Sabai

T.o.v vorig jaar vind ik het een hele verbetering en perfect zal het nooit zijn.

0634

Vorig jaar was ok, jaar ervoor nog beter. Dit jaar beetje vlak.

Maikel0230

Ik vind de banden dit Pirelli dit jaar eindelijk de juiste mix gevonden heeft die ze eigenlijk al jaren zoeken. Ik snap wel dat door voor de hardste banden te gaan hier in Barcelona dat grip vinden geen makkie is maar ik begrijp hun keuze wel na het fiasco van vorig jaar wel.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Zolang alles wat er sinds vorig jaar is gebeurd nog steeds het resultaat is van onzinnige paniekreacties nadat teams zelf speelden met te hoge/te lage bandenspanning en het switchen van de achterbanden, niemand uit de sport ook maar enig recht heeft om te klagen over de oplossingen die Pirelli dit jaar uitprobeert.

rafael25

Heeft Pirelli een fout gemaakt???
Hoe kan iemand 52 lap op hetzelfde banden rijden??

Kootje

Pirelli heeft voor deze GP voor zekerheid gekozen omdat men te weinig info over het circuit had. Volgend jaar gaan ze ongetwijfeld met de softs en supersofts komen.


0634

O ja.. nadat Pirelli ieder keer te snel sleet gaan we nu zeuren dat ze (een keertje) niet snel genoeg slijten.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2014 - 16:25:29
O ja.. nadat Pirelli ieder keer te snel sleet gaan we nu zeuren dat ze (een keertje) niet snel genoeg slijten.
zonder bijtanken moet daar wel een leuke balans inzitten idd. Dus je kunt in beide gevallen zeuren. Dit was sowieso geen gevalletje voluit racen, dr moest nog steeds voorzichtig gedaan worden, 2 seconden van de poletijd af die ook op relatief oude banden werd neergezet.