Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Franky R. op 18 mei 2013 - 22:52:10
Citaat van: Jeroen op 18 mei 2013 - 21:08:51
Mwah, zo lijkt het wel. Maar we moeten nog maar zien. Pirelli zegt dat de wijzigingen minimaal zullen zijn en bovendien mag er niet teveel worden veranderd, omdat Ferrari en Lotus dat niet zullen accepteren. Dus eerst maar eens zien hoe het nou echt zal gaan lopen. Om eerlijk te zijn verwacht ik echt geen hele gekke dingen. Vergeet niet dat Red Bull in Barcelona moeite had, maar een race eerder gewoon betrekkelijk eenvoudig won.
Dat klopt helemaal, maar Red Bull blijft zeuren... ::)

Gewoon lekker negeren. T is een waardeloos kutteam dat historisch gezien niets, nada, noppes voorstelt in de F1 en blijkbaar een stuk minder goed kan verliezen dan winnen. Als ze de F1 geen racen meer vinden, zoals die energydrankvent zegt, dan gaat ie toch lekker met zijn hele flikkerse bende Indycars rijden. Dat hele team gaat me meer en meer tegenstaan.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 18 mei 2013 - 23:05:49
Citaat van: Franky R. op 18 mei 2013 - 22:52:10
Citaat van: Jeroen op 18 mei 2013 - 21:08:51
Mwah, zo lijkt het wel. Maar we moeten nog maar zien. Pirelli zegt dat de wijzigingen minimaal zullen zijn en bovendien mag er niet teveel worden veranderd, omdat Ferrari en Lotus dat niet zullen accepteren. Dus eerst maar eens zien hoe het nou echt zal gaan lopen. Om eerlijk te zijn verwacht ik echt geen hele gekke dingen. Vergeet niet dat Red Bull in Barcelona moeite had, maar een race eerder gewoon betrekkelijk eenvoudig won.
Dat klopt helemaal, maar Red Bull blijft zeuren... ::)

Gewoon lekker negeren. T is een waardeloos kutteam dat historisch gezien niets, nada, noppes voorstelt in de F1 en blijkbaar een stuk minder goed kan verliezen dan winnen. Als ze de F1 geen racen meer vinden, zoals die energydrankvent zegt, dan gaat ie toch lekker met zijn hele flikkerse bende Indycars rijden. Dat hele team gaat me meer en meer tegenstaan.


Ik proef een Michael Schumacher@Ferrari era-achtige aversie... :P

Edwin90

Ik verwacht geen grote verschuivingen om eerlijk te zijn. Auto's die nu zuinig zijn op de banden zullen dat met de nieuwe/oude banden ook wel zijn.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 18 mei 2013 - 23:23:16
Ik verwacht geen grote verschuivingen om eerlijk te zijn. Auto's die nu zuinig zijn op de banden zullen dat met de nieuwe/oude banden ook wel zijn.
Misschien niet, Edwin! Maar als je gelijk hebt, dan zullen we wel nog meer gezeur en geklaagd vanuit de kamp van Red Bull horen.

0634

Ben het met Edwin eens. Verwacht ook niet al teveel verschuivingen. Het is ook niet zo dat Red Bull momenteel kansloos rondrijdt, de één na laatste race wonnen ze nog overtuigend.

robbert

Citaat van: Jeroen op 19 mei 2013 - 11:07:36
Ben het met Edwin eens. Verwacht ook niet al teveel verschuivingen. Het is ook niet zo dat Red Bull momenteel kansloos rondrijdt, de één na laatste race wonnen ze nog overtuigend.
inderdaad, dus redbull heeft dus geen reden om te klagen over die banden

0634

Klopt. Na die race hoorde je ze ook niet klagen over dat F1 geen racen meer is.

Gek is dat toch altijd. Winnaars klagen nooit, verliezers wel. Hoe zou dat toch komen?

Sabai

Citaat van: Jeroen op 19 mei 2013 - 11:07:36
Ben het met Edwin eens. Verwacht ook niet al teveel verschuivingen. Het is ook niet zo dat Red Bull momenteel kansloos rondrijdt, de één na laatste race wonnen ze nog overtuigend.


Daarom snap ik alle opwinding en antepetie jegens RBR ook niet.

Wings

Ik ook niet. Iedereen preekt voor eigen parochie. Maar ik hoop niet dat Pirelli daar gehoor aan gaat geven.

Sabai

#1314
Citaat van: Jeroen op 19 mei 2013 - 11:42:50
Klopt. Na die race hoorde je ze ook niet klagen over dat F1 geen racen meer is.

Gek is dat toch altijd. Winnaars klagen nooit, verliezers wel. Hoe zou dat toch komen?


Ik heb geen lof uitingen gehoort na die race wel klachten.

0634

Citaat van: Sabai op 19 mei 2013 - 13:59:44
Citaat van: Jeroen op 19 mei 2013 - 11:07:36
Ben het met Edwin eens. Verwacht ook niet al teveel verschuivingen. Het is ook niet zo dat Red Bull momenteel kansloos rondrijdt, de één na laatste race wonnen ze nog overtuigend.


Daarom snap ik alle opwinding en antepetie jegens RBR ook niet.

Dat kan. Ik wel. Slechte verliezers worden doorgaans niet populair.

0634

Citaat van: Sabai op 19 mei 2013 - 14:04:27
Citaat van: Jeroen op 19 mei 2013 - 11:42:50
Klopt. Na die race hoorde je ze ook niet klagen over dat F1 geen racen meer is.

Gek is dat toch altijd. Winnaars klagen nooit, verliezers wel. Hoe zou dat toch komen?


Ik heb geen lof uitingen gehoort na die race wel klachten.
Wie heeft het over lofuitingen dan? Ik heb het over de uitpsraak van Mateschitz 'F1 is geen racen meer' na Barcelona en diens aansluitende gesprek met Bernie. Hij had meer sympathie gekweekt als hij het een race eerder had gedaan. Toen waren die banden net zo goed of slecht als na Barca.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 19 mei 2013 - 14:25:20
Slechte verliezers worden doorgaans niet populair.

Maar goede verliezers daarentegen ..... zijn doorgaans geen winnaars. ::)

0634

Daar heb je op zich nog wel een punt, maar je hebt verliezen en verliezen he. We hebben het hier over Red Bull dat welgeteld één race geleden nog won op Pirelli's en een race later moord en brand schreeuwt over datzelfde Pirelli.

Kootje

Dat vind ik ook belachelijk hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar helaas is het nu eenmaal zo dat de grootste winnaars de slechtste verliezers zijn.