Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

Wizard

Volgens mij wordt de kracht van Schumacher's uitspraak wat afgezwakt. Wat monaco2011 probeert te zeggen, lijkt mij, is dat daarmee de discussie ten einde is.

0634

Ik kan me niet voorstellen dat monaco dat bedoelde...



0634

Yup. En wat je ook doet, banden aanpassen zodat ze langer meegaan of juist niet, de meningen zullen altijd verdeeld blijven onder de F1-fans. Verschil is m.i. dat de minder fanatieke kijker het liever heeft zoals het nu is. Ik hoor iig overal dat mensen weer meer gaan kijken omdat er simpelweg meer gebeurt. En dat zijn niet de die hard fanaten zoals wij, want die kijken altijd wel, al zouden ze gaan achteruit gaan rijden in roze/paars gevlekte bestelwagens.

Wizard

Citaat van: Kootje op 05 mei 2012 - 09:56:57
Citaat van: Jeroen op 05 mei 2012 - 09:47:25
http://www.f1fanatic.co.uk/2012/05/04/f1-change-tyre-strategy/

Ook daar zijn de meningen duidelijk verdeeld.


Dat is wat ik dus bedoel. Ieder onderdeel van het reglement, of je het nu hebt over banden, brandstof, testen of aerodinamica, alles heeft z'n voor- en tegenstanders. Maar, ook hier heeft de Formule 1 laten zoals het is, de overhand.

Kootje

CitaatMaar, ook hier heeft de Formule 1 laten zoals het is, de overhand

Nee, hoor.
Er is 44% vóór het behoud van de huidige band, en 1% heeft geen mening.
Dan blijft er 55% over die juist voor verandering zijn.
Alleen zijn die dan weer verdeeld in wat er precies veranderd moet worden.
Voorstanders zijn alleen wat eensgezinder. ;)

monaco2011

Citaat van: Wizard op 05 mei 2012 - 09:09:33
Volgens mij wordt de kracht van Schumacher's uitspraak wat afgezwakt. Wat monaco2011 probeert te zeggen, lijkt mij, is dat daarmee de discussie ten einde is.
denk je dat serieus?? weer een foute conclusie.   ::)

waar ik op doelde is dat het artikel hier de kop 'Vettel vind dat Schumacher overdreef' heeft gekregen, op een andere site is de kop 'Vettel vind reactie van Pirelli overdreven' en op die engelse site wordt het ook op die manier gebracht. Ik ken het originele persbericht of interview niet, maar als ik de andere artikelen lees, dan krijg ik het idee dat Jeroen het een beetje verkeerd heeft gebracht. Dit soort dingen kun je misschien gewoon beter hier op het forum inbrengen ipv het op de nieuwspagina posten. Hoe dan ook, wat ik hier uit opmaak is dat de discussie onder coureurs dus ook duidelijk wel leeft en dat  die 80-90% van de coureurs waar schumacher het over had niet zomaar uit de lucht gegrepen was.

0634

#458
Vettel heeft het zo gezegd heb ik begrepen. De strekking van de artikelen zijn ook bijna lettelijk hetzelfde. Als hij prive met MS praat, is het allemaal niet zo erg, zo claimt hij. Maar ik heb de kop voor je aangepast, want ik heb geen zin om het in deze discussie te gebruiken, daarom heb ik het bewust niet in deze discussie gegooid hoor, ik ben redelijk klaar met de banden-discussie. Alles is wel gezegd.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 05 mei 2012 - 15:24:31
Vettel heeft het zo gezegd heb ik begrepen. De strekking van de artikelen zijn ook bijna lettelijk hetzelfde. Als hij prive met MS praat, is het allemaal niet zo erg, zo claimt hij. Maar ik heb de kop voor je aangepast, want ik heb geen zin om het in deze discussie te gebruiken, daarom heb ik het bewust niet in deze discussie gegooid hoor, ik ben redelijk klaar met de banden-discussie. Alles is wel gezegd.
ok, misschien zit ik er naast hoor, zo lijkt het juist net of je dit toch nog graag ff wilde vermelden zonder je weer direct in de discussie te mengen. Er is haast geen F1 site die dit als nieuws brengt dus daarom vroeg ik me af waarom jij dit wel genoeg nieuwswaarde vond hebben. Jullie brengen wel alle reactie's van mensen die het niet (volledig) eens zijn met Schumacher, maar het hele Schumacher interview staat geen eens in het nieuws.
Maar idd, voorlopig is alles wel gezegd, al zal deze discussie (na) volgend weekend ongetwijfeld weer verder gaan.

Kootje

CitaatEr is haast geen F1 site die dit als nieuws brengt dus daarom vroeg ik me af waarom jij dit wel genoeg nieuwswaarde vond hebben.

Maar er zijn dus wel sites die 't als nieuws brengen. ::)

monaco2011

Citaat van: Kootje op 05 mei 2012 - 16:56:15
CitaatEr is haast geen F1 site die dit als nieuws brengt dus daarom vroeg ik me af waarom jij dit wel genoeg nieuwswaarde vond hebben.

Maar er zijn dus wel sites die 't als nieuws brengen. ::)
je moet er niet altijd één zinnetje uitpikken, ik schrijf niet voor niks meerdere regels, genaamd context!!!

Kootje

In mijn ogen draaide je laatste post juist om dat zinnetje.
Vandaar dat ik alleen die eruit ligte.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 05 mei 2012 - 17:15:17
In mijn ogen draaide je laatste post juist om dat zinnetje.
Vandaar dat ik alleen die eruit ligte.
nou, als je er dan toch een zinnetje uit moet halen, dan had je deze moeten nemen denk ik:
Jullie brengen wel alle reactie's van mensen die het niet (volledig) eens zijn met Schumacher, maar het hele Schumacher interview staat geen eens in het nieuws.

Maar om nog ff op jouw opmerking terug te komen, er zijn idd sites die het posten, maar dat was nog wel ff goed zoeken. De site's waar ik normaal op kijk vermeldden het allemaal niet, maar die hadden bakken met ander nieuws wat hier weer niet terug was te vinden. Dus vraag ik me af wat hier de afweging is, soms lijkt dat wel heel persoonlijk te zijn. Maar goed, da's aan de andere kant ook wel weer leuk natuurlijk. Vind het alleen wel ietwat vreemd dat als je aan de ene kant terugtrekt uit een discussie met als reden dat alles er wel over is gezegd er wel voor kiest om 'nieuws' over dat onderwerp  te posten.

Kootje

Over de beweegredenen achter "onze" artikelen kan ik alleen maar voor mezelf spreken natuurlijk.
Persoonlijk probeer ik alleen nieuwtjes te posten die niet of nauwelijks op andere sites te vinden zijn en dus nog nieuwswaarde hebben.
Berichten die al op alle gerenomeerde sites te vinden zijn, hebben voor mij geen extra nieuwswaarde.

Ik denk dan ook dat de reden voor het niet plaatsen van Schumi's uitspraak daar gezocht moet worden.
Barst er dan toch 'n discussie los over die uitspraken, dan krijgt zoiets ineens wel 'n meerwaarde.
Dan ga je de nieuwtjes die over dat topic uitkomen wel posten, alleen zijn Schumi's uitspraken dan al oud nieuws.

Echter snap ik ook wel dat Jeroen in dit geval 'n beetje de schijn tegen heeft.
Toch was het niet Jeroen die de link naar zijn artikel plaatste, waardoor hij wel degelijk afstand nam van de discussie.
Maar goed, dat is nu eenmaal het risico als je én redactielid, én forummer bent.