Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

0634

O, maar er mag ook best geluisterd worden natuurlijk. No probs. Maar goed, ieder zijn mening, ik zie een leuk seizoen tot nu toe en van mij mag het dus zo door gaan. Ik denk dat Pirelli een factor daarin is. Niet de allesbepalende factor, maar wel een factor van gewicht. That's it.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 24 april 2012 - 20:55:40
O, maar er mag ook best geluisterd worden natuurlijk. No probs. Maar goed, ieder zijn mening, ik zie een leuk seizoen tot nu toe en van mij mag het dus zo door gaan. Ik denk dat Pirelli een factor daarin is. Niet de allesbepalende factor, maar wel een factor van gewicht. That's it.
als de coureurs het ook geweldig vinden, dan vind ik het ook prima. Echter die opmerking van Schumacher heeft mij wel aan t denken gezet en volgens mij heeft hij ook aangegeven dat de meeste coureurs er net zo over denken als hij.
Niet een allesbepalende factor, maar wel een factor van gewicht, dat is nogal vaag. De banden maken de races tactisch wel wat interessanter, maar of het veel extra inhaalactie's oplevert waag ik te betwijfelen. Iemand die met nieuwe banden iemand op oude banden inhaalt zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten.

Enzo

CitaatBrundle : ..."On the journey home I was talking with two F1 drivers, a world champion and a multiple race winner, and they had very similar concerns to Michael in that they can't push the cars anywhere near their limits. 'Physically my granny could drive the race' quipped one to underline how far away from the limits they are."...
http://www1.skysports.com/formula-1/news/2...ions-On-Bahrain




Wizard

Punt is dat de coureurs moeten dansen naar de FIA's pijpen. De FIA zet niemand het mes op de keel. Coureurs mogen rijden maar moeten niks. In die keuze staan ze vrij. Doel is het publiek te amuseren en daarin slagen ze prima (zie beoordeling races). Voor de rest geldt voor Schumacher wat voor iedereen geldt, dus ik snap zijn klagen niet écht. Overigens is Schumacher de enige die publiekelijk, dus met naam en toenaam, zichzelf beklaagd heeft. Ik hecht er weinig waarde aan.

Enzo

Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 20:43:52
Punt is dat de coureurs moeten dansen naar de FIA's pijpen. De FIA zet niemand het mes op de keel. Coureurs mogen rijden maar moeten niks. In die keuze staan ze vrij. Doel is het publiek te amuseren en daarin slagen ze prima (zie beoordeling races). Voor de rest geldt voor Schumacher wat voor iedereen geldt, dus ik snap zijn klagen niet écht. Overigens is Schumacher de enige die publiekelijk, dus met naam en toenaam, zichzelf beklaagd heeft. Ik hecht er weinig waarde aan.

Rosberg ook, Button ook en een aantal anonieme quotes die van niemand anders dan Webber kunnen komen. Dus nee, Schumacher is niet de enige. Hij is wel de eerste... ;)

Daarnaast is een groot deel van de fan's ontevreden met deze situatie. Het is jammer dat je er weinig waarde aan hecht, want dit is niet de formule 1 zoals we gekend hebben en waar ik gek op was. Ik hou niet van loterijen en toevalligheden en dat is waar we nu naar aan het kijken zijn.

Als we dergelijke close-racing hadden zonder de dominante invloed van de banden was ik er erg blij mee geweest, dan zagen we pas echt racen. Nu is het kunstmatig en toevallig een sweetspot raken. Om niet te vergeten dat elke coureur op een Delta rijdt van max 70%. Dit is geen F1 dit is nep....

Het is niet persoonlijk hoor Wizard, maar ben hier best ziek van.
Ik ga met vakantie, even afkoelen.

Wizard

Publiekelijk!! De rest is anoniem en via via. Fijne vakantie.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 21:39:49
Publiekelijk!! De rest is anoniem en via via. Fijne vakantie.
wat doet dat er nou toe?? dan moet je dat die andere coureurs verwijten en niet Schumacher die wel gewoon open en eerlijk is. Maar als je n beetje research doet, zoals Enzo zegt, dan zie je dat er zowel bij een groot publiek als bij veel coureurs onvrede heerst over de huidige situatie.

0634

Citaat van: Enzo op 27 april 2012 - 21:21:39
Daarnaast is een groot deel van de fan's ontevreden met deze situatie.
Tja, een groot deel ook niet. Je kan het niet iedereen naar de zin maken helaas.

0634

Citaat van: monaco2011 op 28 april 2012 - 00:18:04
Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 21:39:49
Publiekelijk!! De rest is anoniem en via via. Fijne vakantie.
wat doet dat er nou toe?? dan moet je dat die andere coureurs verwijten en niet Schumacher die wel gewoon open en eerlijk is. Maar als je n beetje research doet, zoals Enzo zegt, dan zie je dat er zowel bij een groot publiek als bij veel coureurs onvrede heerst over de huidige situatie.
Voor Pirelli ook. Nog meer waarschijnlijk.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 28 april 2012 - 01:08:15
Citaat van: monaco2011 op 28 april 2012 - 00:18:04
Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 21:39:49
Publiekelijk!! De rest is anoniem en via via. Fijne vakantie.
wat doet dat er nou toe?? dan moet je dat die andere coureurs verwijten en niet Schumacher die wel gewoon open en eerlijk is. Maar als je n beetje research doet, zoals Enzo zegt, dan zie je dat er zowel bij een groot publiek als bij veel coureurs onvrede heerst over de huidige situatie.
Voor Pirelli ook. Nog meer waarschijnlijk.
kijk eens naar de reactie's onder dit artikel http://www1.skysports.com/formula-1/news/22058/7698801/Reflections-On-Bahrain  en naar de plusjes en minnetjes die daarbij staan. Eén gast die zegt dat ie het eens is met Schumacher krijgt 118 plusjes en maar 2 minnetjes.

Kootje

Nu 3 minnetjes  :P

0634

Citaat van: monaco2011 op 28 april 2012 - 01:49:50

kijk eens naar de reactie's onder dit artikel http://www1.skysports.com/formula-1/news/22058/7698801/Reflections-On-Bahrain  en naar de plusjes en minnetjes die daarbij staan. Eén gast die zegt dat ie het eens is met Schumacher krijgt 118 plusjes en maar 2 minnetjes.
Oh ja, dan houdt het op inderdaad. Nu ben ik om. Jammer dan voor de leuke races.

Wizard

De beoordelingen (cijfer voor de race) zeggen héél wat anders en voordat Schumacher de knuppel in het hoenderhok smeet, heb ik er niemand over gehoord. En volgens mij was het merendeel het toch eens dat de races leuker zijn geworden. Het is een keuze uit 2.

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 28 april 2012 - 00:18:04
Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 21:39:49
Publiekelijk!! De rest is anoniem en via via. Fijne vakantie.
wat doet dat er nou toe?? dan moet je dat die andere coureurs verwijten en niet Schumacher die wel gewoon open en eerlijk is. Maar als je n beetje research doet, zoals Enzo zegt, dan zie je dat er zowel bij een groot publiek als bij veel coureurs onvrede heerst over de huidige situatie.

Hoezo moet ik andere coureurs iets verwijten zonder dat ik mijzelf heb overtuigd van hun standpunt?

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 28 april 2012 - 09:52:58
Citaat van: monaco2011 op 28 april 2012 - 01:49:50

kijk eens naar de reactie's onder dit artikel http://www1.skysports.com/formula-1/news/22058/7698801/Reflections-On-Bahrain  en naar de plusjes en minnetjes die daarbij staan. Eén gast die zegt dat ie het eens is met Schumacher krijgt 118 plusjes en maar 2 minnetjes.
Oh ja, dan houdt het op inderdaad. Nu ben ik om. Jammer dan voor de leuke races.
Da's wel een erg flauwe reactie, daar ging het niet om, t was alleen maar om aan te geven dat veel fans het met schumacher/brundle eens zijn. Ik heb echt niet de illusie dat ik jou om kan praten hoor ;)