Pirelli?

Gestart door Enzo, 19 november 2010 - 20:14:47

« vorige - volgende »

Kootje

#1215
Citaat van: Wings op 09 mei 2013 - 11:46:05
Ik zie het maar mik op de inhoud van de one-liner. Niet op het quoten. Dat geloof ik wel.

Dat zie je wel, maar de lachende smiley niet? :o Of ken je de betekenis van smileys niet? ??? Deze :o betekend dat men verbaasd is en deze ??? gebruikt men wanneer men wat vraagt. ;D betekend dat de gebruiker lacht om 'n geintje/lolletje etc., al dan niet van zichzelf. Moet ik de rest ook uitleggen, of ..... 

Wings

Waarom deze toon? Ik kon de intentie even niet plaatsen omdat een inhoudelijke discussie plaatsvond en jij deze openbrak, met een selectieve quote, en daar een one-liner bij plaatste. Vandaar mijn oprechte vraag naar opheldering. Jammer dat inmenging van een moderator een goede inhoudelijke discussie opnieuw teniet doet. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn!?! Maar goed Kootje, je mag je de winnaar prijzen, want op deze manier (dit is niet de eerste keer!) wil ik geen forum bezoeken. Als zelfs het moderaille niet toon kan houden heb ik hier, voor nu, weinig verloren.

Succes verder!

gloudiesaurus

Laten we het gezellig en bij het onderwerp houden...!

Vanaf nu weer on - topic over Pirelli, en hou het gezellig..........
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25


http://www.autosport.com/news/report.php/id/107402

dat hele redbull is zo corrupt als iets.
als ze winnen hoor je ze niet,

Edwin90

Citaat van: rafael25 op 13 mei 2013 - 16:11:47

http://www.autosport.com/news/report.php/id/107402

dat hele redbull is zo corrupt als iets.
als ze winnen hoor je ze niet,

Niets corrupt aan, ze praten naar hun eigen straatje. Doen alle teams, en Ferrari voorop.

Sabai

Citaat van: rafael25 op 13 mei 2013 - 16:11:47

http://www.autosport.com/news/report.php/id/107402

dat hele redbull is zo corrupt als iets.
als ze winnen hoor je ze niet,


Ze hebben dit jaar al twee keer gewonnen  ::) En er is toch geen woord van gelogen . Alle teams zijn alleen maar bezig banden te sparen. Het heeft niks meer met racen te maken . Kijk maar naar de onboards van afgelopen weekend triest gewoon en dan nog 4 keer moeten stoppen terwijl ze half gas rijden.

SanderD

#1221
Als die banden midden in het seizoen worden vernaderd vind ik het competitie vervalsing van de bovenste plank, wie er dan ook wel of geen baat bij hebben maakt mij dan ook niet uit, maar dat is gewoon niet fair ten opzichte van degenen die het beter voor elkaar hebben.

0634

Competitie vervalsing vind ik het absoluut niet, maar het is wel weer opvallend dat na een dag als gisteren, waar Red Bull de banden gewoon minder onder controle had dan Ferrari en Lotus, Red Bull weer met hun zoveelste gezeik komt. Kom er eens mee als je wint. Dan zijn die banden namelijk nog steeds wel of niet goed.

gloudiesaurus

Het is nu maar net wie er wint, wie er niet wint begint een klagenzang over de banden van Pirelli.............
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Tsja .... en 't helpt blijkbaar ook nog. Zie net op RTL-teletext dat Pirelli voor de GP van Groot-BrittanniĆ« weer 'n aanpassing aan de banden in de planning heeft staan. Ditmaal is de harde band aan de beurt.  :-\

Wings

Citaat van: Sabai op 13 mei 2013 - 16:28:33
Ze hebben dit jaar al twee keer gewonnen  ::) En er is toch geen woord van gelogen . Alle teams zijn alleen maar bezig banden te sparen. Het heeft niks meer met racen te maken . Kijk maar naar de onboards van afgelopen weekend triest gewoon en dan nog 4 keer moeten stoppen terwijl ze half gas rijden.

Maar ze zitten allen in het zelfde schuitje. Dat Ferrari en Lotus hun zaakjes beter voor elkaar hebben verandert daar niks aan. Als je het racen continue moet aanpassen aan klaagzang van teams kun je aan de gang blijven natuurlijk.

robbert

inderdaad, en zo zal redbull alsnog weer een grote kans hebben op de titel

0634

Dat hadden ze sowieso al, Vettel won de vorige nog.

robbert

Citaat van: Jeroen op 13 mei 2013 - 22:04:29
Dat hadden ze sowieso al, Vettel won de vorige nog.

ja maar vanaf silverstone kunnen ze weer even dominant zijn als het eind van vorig seizoen.

0634

Kan ja. Kan ook van niet.