Giedo vs. Jerome

Gestart door 0634, 04 november 2010 - 19:14:19

« vorige - volgende »

Wie moet de F1 in: Guido of Jerome?

Jerome!
5 (38.5%)
Guido!
6 (46.2%)
Geen van beiden graag!
0 (0%)
Allebei zijn klaar voor F1!
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 09 november 2010 - 19:14:19

KVDracer

Citaat van: Kootje op 31 december 2010 - 15:12:48

2: Welk gebied in Belgie is er Duitstalig ??
         Dit is namelijk nieuw voor mij ,maar ja ,ik ben dan ook nen domme Hollander hé.  ;)

80% van de Belgen weet zelf niet welk gebied juist Duitstalig is.

Dit gebied is Duitstalig
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4f/Duitstalige_GemeenschapLocatie.png


Kootje

Citaat van: KVDracer op 31 december 2010 - 15:48:33
Citaat van: Kootje op 31 december 2010 - 15:12:48

2: Welk gebied in Belgie is er Duitstalig ??
         Dit is namelijk nieuw voor mij ,maar ja ,ik ben dan ook nen domme Hollander hé.  ;)

80% van de Belgen weet zelf niet welk gebied juist Duitstalig is.

Dit gebied is Duitstalig
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4f/Duitstalige_GemeenschapLocatie.png


Ach so ,danke schön !!!  Weer wat geleerd.  :)
Kan me wel voorstellen dat niemand dat weet.   Is bijna verwaarloosbaar.
Ik zeg ,afstaan aan Duitsland ,Vlaanderen naar Nederland en laat die Walen het maar lekker met de Fransen uitzoeken.  :D

KVDracer

Citaat van: Kootje op 31 december 2010 - 16:10:26
Citaat van: KVDracer op 31 december 2010 - 15:48:33
Citaat van: Kootje op 31 december 2010 - 15:12:48

2: Welk gebied in Belgie is er Duitstalig ??
         Dit is namelijk nieuw voor mij ,maar ja ,ik ben dan ook nen domme Hollander hé.  ;)

80% van de Belgen weet zelf niet welk gebied juist Duitstalig is.

Dit gebied is Duitstalig
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4f/Duitstalige_GemeenschapLocatie.png


Ach so ,danke schön !!!  Weer wat geleerd.  :)
Kan me wel voorstellen dat niemand dat weet.   Is bijna verwaarloosbaar.
Ik zeg ,afstaan aan Duitsland ,Vlaanderen naar Nederland en laat die Walen het maar lekker met de Fransen uitzoeken.  :D

Bwah, Vlaanderen bij Nederland, ik weet het toch niet goed zenne. Die Hollanders, een speciaal volkske  ;) Het is sinds een paar weken "Oh Oh Cherso" op TV hier in Vlaanderen, toch speciaal ras zenne   :D

Kootje

 ;D
Oke ,we zijn hier ietwat ontspoort ,maar we zijn wel aardig hoor.
:D

marlboro

Citaat van: Kootje op 31 december 2010 - 16:41:18
;D
Oke ,we zijn hier ietwat ontspoort ,maar we zijn wel aardig hoor.
:D

De mentaliteit is toch ook een stuk anders denk ik tussen vlamingen en nederlanders :-).
Bende kinders

gloudiesaurus

Misschien kunnen jullie een nieuw topic openen over België ;) Interessant is het iig. wel.

En over D'Ambrosio, ik heb het gevoel dat het in België helemaal niet leeft... En ik ben ook bang dat dat niet echt gaat komen. Want in een Virgin kan D'Ambrosio in 2011 niet veel meer doen als mee rijden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: KVDracer op 31 december 2010 - 16:34:22
Bwah, Vlaanderen bij Nederland, ik weet het toch niet goed zenne. Die Hollanders, een speciaal volkske  ;) Het is sinds een paar weken "Oh Oh Cherso" op TV hier in Vlaanderen, toch speciaal ras zenne   :D

Bwah, hier in Vlaanderen lopen er volgens mij ook wel genoeg van dat soort marginalen rond, hoor.

marlboro

Citaat van: SDG op 31 december 2010 - 17:06:08
Citaat van: KVDracer op 31 december 2010 - 16:34:22
Bwah, Vlaanderen bij Nederland, ik weet het toch niet goed zenne. Die Hollanders, een speciaal volkske  ;) Het is sinds een paar weken "Oh Oh Cherso" op TV hier in Vlaanderen, toch speciaal ras zenne   :D

Bwah, hier in Vlaanderen lopen er volgens mij ook wel genoeg van dat soort marginalen rond, hoor.

Das een feit :-).
Bende kinders

marlboro

Citaat van: gloudiesaurus op 31 december 2010 - 16:59:14
Misschien kunnen jullie een nieuw topic openen over België ;) Interessant is het iig. wel.

En over D'Ambrosio, ik heb het gevoel dat het in België helemaal niet leeft... En ik ben ook bang dat dat niet echt gaat komen. Want in een Virgin kan D'Ambrosio in 2011 niet veel meer doen als mee rijden...


Inderdaad, dat leeft hier niet, dat leeft alleen bij een heel klein deel van de belgen en dat zijn veelal dan ook nog eens belgicisten :).
F1 is toch in belgie nog altijd veel minder bekeken dan veldcross en voetbal en soms tennis enz...
Ik meende er niet meer dan 200duizend belgen keken naar de f1.
Bende kinders

Niels_

En nu ze het op VT4 gaan uitzenden en niet op Sporza kan je daar wellicht al 25-50%  gaan afdoen.

marlboro

Citaat van: Scuderia91 op 31 december 2010 - 18:19:08
En nu ze het op VT4 gaan uitzenden en niet op Sporza kan je daar wellicht al 25-50%  gaan afdoen.

Ja man, ik ga toch eens een poging wagen maar ik vrees er 2 of mss zelfs 3keer reclame zal zijn tijdens de f1.

De veldcross duurt nu maar 1 uurke en ze geven al 1keer reclame tijdens de veldcross, ik erger er me dood aan als ze tijdens sport reclame geven, bij tennis kan ik dat nog begrijpen, als het spel volledig effe stilligt dan oke voor mij, daar kan ik nog gerust mee leven dan maar veldcross en f1, daar zijn geen pauzes.
Bende kinders

meatball

Citaat van: marlboro op 31 december 2010 - 18:32:54
Citaat van: Scuderia91 op 31 december 2010 - 18:19:08
En nu ze het op VT4 gaan uitzenden en niet op Sporza kan je daar wellicht al 25-50%  gaan afdoen.

Ja man, ik ga toch eens een poging wagen maar ik vrees er 2 of mss zelfs 3keer reclame zal zijn tijdens de f1.

De veldcross duurt nu maar 1 uurke en ze geven al 1keer reclame tijdens de veldcross, ik erger er me dood aan als ze tijdens sport reclame geven, bij tennis kan ik dat nog begrijpen, als het spel volledig effe stilligt dan oke voor mij, daar kan ik nog gerust mee leven dan maar veldcross en f1, daar zijn geen pauzes.
Daar erger ik mij ook mateloos aan,waarom niet net voor de race of tussen de wedstrijd en het podium even vermelden ''deze uitzending was mogelijk dankzij deze en deze sponser'' dat zou bij mij veel meer effect hebben.Dan win je als merk toch veel meer sympatie dan door de liefhebber die je wil bereiken te storen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

SDG

Citaat van: meatball op 01 januari 2011 - 09:05:24
Daar erger ik mij ook mateloos aan,waarom niet net voor de race of tussen de wedstrijd en het podium even vermelden ''deze uitzending was mogelijk dankzij deze en deze sponser'' dat zou bij mij veel meer effect hebben.Dan win je als merk toch veel meer sympatie dan door de liefhebber die je wil bereiken te storen.

He, ik zat gisteren toevallig nog wat oude opnamen van Globo TV (Brazilië) uit 1984 te bekijken. Daar deden ze dus daadwerkelijk zoiets.

Kootje

Citaat van: SDG op 01 januari 2011 - 10:36:41
Citaat van: meatball op 01 januari 2011 - 09:05:24
Daar erger ik mij ook mateloos aan,waarom niet net voor de race of tussen de wedstrijd en het podium even vermelden ''deze uitzending was mogelijk dankzij deze en deze sponser'' dat zou bij mij veel meer effect hebben.Dan win je als merk toch veel meer sympatie dan door de liefhebber die je wil bereiken te storen.

He, ik zat gisteren toevallig nog wat oude opnamen van Globo TV (Brazilië) uit 1984 te bekijken. Daar deden ze dus daadwerkelijk zoiets.
Das natuurlijk allemaal leuk en aardig ,maar reclametechnisch gezien niet echt handig.
Als ze het op die manier zouden doen ,dan zapt iedereen weg en word er dus geen consument bereikt.
Alle reclametijd (hier in NL) opgeteld ,zit je al gauw aan 15 tot 20 minuten.
Dit word nu verdeeld door je strot geduwd ,maar zou het in één blok zijn ,dan keek er niemand naar.
Overigens is er hier in NL ,ook dan reclame ,plus de nodige blokjes tijdens de race.
Iets wat helaas nodig is ,om de uitzendrechten te kunnen betalen.

_Makke_

Citaat van: meatball op 01 januari 2011 - 09:05:24
Daar erger ik mij ook mateloos aan,waarom niet net voor de race of tussen de wedstrijd en het podium even vermelden ''deze uitzending was mogelijk dankzij deze en deze sponser'' dat zou bij mij veel meer effect hebben.Dan win je als merk toch veel meer sympatie dan door de liefhebber die je wil bereiken te storen.

Nja, de bedrijfswereld gaat echt niet met miljoenen gooien als een simpele vermelding hetzelfde effect heeft als een spot van 5 min. Reclame is er om mensen in te pakken. Daardoor worden vaak leuke spots gemaakt (voor de belgen bijvoorbeeld het "who took my badjas"-spotje). Het is niet meer dan logisch dat bedrijven hun waren aangeboden willen zien op het moment dat er zoveel mogelijk mensen voor de buis zitten. Tijdens een sportwedstrijd is dat dus tijdens de wedstrijd, niet ervoor en niet erna. Het stoort mij ook wel, maar je moet natuurlijk beseffen dat het niet anders kan bij commerciële zenders.