Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

0634

Het is ook wel een geweldige generatie racers hoor, deze lichting. Fraai seizoen ook. Jammer dat Marquez niet meer meedoet om de titel... Enige minpuntje.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 18 oktober 2015 - 10:09:26
Het is ook wel een geweldige generatie racers hoor, deze lichting. Fraai seizoen ook. Jammer dat Marquez niet meer meedoet om de titel... Enige minpuntje.

Ja, dat was wel jammer. Aan de andere kant maakt de strijd tussen Lorenzo en Rossi het voor mij allemaal goed. Het kampioenschap lijkt sowieso beslist te worden in de laatste race, mits Lorenzo op zijn motor blijft volgende week in Sepang.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Hopelijk wint Lorenzo en wordt Rossi tweede of zo. Niet dat ik het Lorenzo meer gun hoor, maar dat maakt het nóg closer.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 18 oktober 2015 - 10:24:32
Hopelijk wint Lorenzo en wordt Rossi tweede of zo. Niet dat ik het Lorenzo meer gun hoor, maar dat maakt het nóg closer.

Ja, precies, dat heb ik ook een beetje. Uiteindelijk hoop ik wel dat Rossi wint, dat zal de populariteit van de sport hopelijk ook in Nederland goed doen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Och, Lorenzo mag van mij ook winnen. Ik gun Rossi het beste maar heb niet zoiets van 'goh wat zou nog een titel speciaal zijn'.

Jehoentelaar

Zo te lezen moet ik wat terugkijken deze week.

0634


Wings

Leuk seizoen. Sinds dit seizoen weer wat races meegepikt en genoten. Verder een super comeback van Rossi. Wie had dat nog gedacht na de Spaanse invasie?

Edwin90

Ooh jee Rossi, vergooit z'n titel met die actie? :-\

Wings

Onvoorstelbaar!! Volgens mij (ik volg MotoGP niet echt op de voet, dus ik kan er naast zitten) verweet Rossi, Marquez dat hij partij kiest voor Lorenzo. Tegen Rossi zou hij zich hand en tand verzetten, zodra hij vecht met Lorenzo biedt hij veel minder weerstand. Is hij nu voor eigen rechter gaan spelen??

http://www.youtube.com/watch?v=_2DiV26-jqs&feature=youtu.be

Wings

Ik lees net dat Rossi zijn derde plaats mag behouden én achteraan moet starten. Hij heeft het zichzelf lastig gemaakt.

http://www.gpupdate.net/nl/motogp-nieuws/331934/rossi-behoudt-derde-positie-krijgt-strafpunten-en-gridstraf/

Kootje

Veel te licht bestraft en dat alleen om het kampioenschap spannend te houden. Of hij nu 'n punt heeft of niet met zijn Marquez verwijt, dan nog hoef je 'm niet uit de race te trappen. Al mijn respect voor Valentino is iig weg. Nu zal hij daar geen boodschap aan hebben, maar toch ...

gloudiesaurus

Hoe zit het nu met de laatste race?

Stel Lorenzo wint, hoeveelste moet Rossi dan worden om toch kampioen te worden.

Wel een dubieuze actie, had ik niet van Rossi verwacht...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Als Lorenzo wint scoort ie 25 punten, komt ie op 330pt. Rossi moet dan tweede worden, dan heeft ie 332pt. Als Lorenzo tweede wordt, moet Rossi in ieder geval derde worden. Als Lorenzo derde is, is een zesde plaats voor Rossi voldoende.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Wordt dus nog een hele opgave voor Rossi zo.

Maar beloofd wel wat voor de laatste race. Die ga ik zeker kijken  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is