Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Wat denken jullie overigens? Maakt het voor bezoekers uit dat de TT komend jaar op zondag verreden word?

Kootje

Voor mij iig niet, ik ga toch wel. Moet er nu alleen 'n snippertje voor de maandag aan opofferen.

-Nino-

Citaat van: Hamilton#44 op 06 juli 2015 - 12:28:33
Zit elk jaar op meeuwenmeer, bij het uitgaan van de lus ongeveer, zit je mooi voor een videoscherm. Moet je wel om 5 uur er zijn wil je bovenaan op de talud zitten.  :P

Weet iemand trouwens wie die ongelofelijk slechte pitreporter is bij Eurosport? Ze stelt elke coureur 1 vraag, what's your plan?
Echt 6 of 7x achter elkaar ofzo.  ::)

Daar zit ik ook ieder jaar. Dit jaar kreeg ik toch wel echt een soort stadiongevoel toen Rossi Marquez inhaalde in de lus en vervolgens schitterend te buitenkant hield.
Je ziet de coureurs al mooi vanaf de Stekkenwal aankomen en je kunt ze dan helemaal volgen tot aan de Ruskenhoek en dat wat je niet kunt zien zie je inderdaad op het grote scherm.

De pitreporter van Eurosport is Samantha "Saemaenthae" van Wijk.

NielsD

Wat een heerlijke Grand Prix is er vandaag op Silverstone verreden en ik begin steeds meer in die tiende titel van Rossi te geloven. Het zou wel heel erg gaaf zijn!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sphinx

Ik kijk liever via BT Sport: Julian Ryder blijft een autoriteit als commentator. En dit keer was Colin Edwards gastcommentator ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

NielsD

Citaat van: Sphinx op 30 augustus 2015 - 22:20:51
Ik kijk liever via BT Sport: Julian Ryder blijft een autoriteit als commentator. En dit keer was Colin Edwards gastcommentator ;D

Heb ze gehoord. Heerlijke enthousiasme daar!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Nicky Hayden verlaat eind dit jaar de MotoGP en treedt in 2016 aan in het WK Superbike, waar hij teamgenoot wordt van Michael Van der Mark.

http://www.worldsbk.com/en/news/2015/Honda+announces+2016+World+Superbike+riders


-Nino-

Sphinx en NielsD, hoe kijken jullie naar BT Sport? Via welke website?


Nicky Hayden inderdaad de nieuwe teamgenoot van Michael van der Mark. Ondanks dat het hier gaat om een ex-wereldkampioen MotoGP, heb ik niet zo veel met hem. Had het leuker gevonden mocht Marco Melandri weer terugkeren in de World Superbikes.

Jehoentelaar

Citaat van: -Nino- op 08 oktober 2015 - 15:08:26
Sphinx en NielsD, hoe kijken jullie naar BT Sport? Via welke website?

Vragen naar en/of aanbieden van minder legale websites is op elk forum een niet-toegestane zaak.

-Nino-

Ik dacht dat er misschien een legale website zou zijn zoals Motogp.com, excuses.

SDG

Citaat van: -Nino- op 08 oktober 2015 - 18:21:01
Ik dacht dat er misschien een legale website zou zijn zoals Motogp.com, excuses.

Die bestaat inderdaad op MotoGP.com. Is uiteraard wel betalend.  ;)


SDG

De eerste wereldkampioen van 2015 is dit weekend al gekend in Japan: de Fransman Johann Zarco is zonder te rijden al zeker van de Moto2-titel doordat enige uitdager Tito Rabat forfait moet geven voor het weekend als gevolg van de gekwetste arm die hij opliep bij een trainingscrash.

-Nino-

Nu op Eurosport beelden van de Moto2 in Motegi met het geluid van de WEC in Fuji.

0634

Kan me geen MotoGP race voor de geest halen die net zo goed was als deze van vandaag. Holy crap zeg, wat een race!

NielsD

Citaat van: Jeroen op 18 oktober 2015 - 09:58:49
Kan me geen MotoGP race voor de geest halen die net zo goed was als deze van vandaag. Holy crap zeg, wat een race!

Ongekend. Constant gevecht, constant. En dan Marquez in de laatste paar bochten nog even Lorenzo voorbij steken. Heerlijk!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna