Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

0634

Kunnen we Lorenzo invullen? Rossi? Of toch een Honda... Marquez?

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 23 juni 2015 - 21:28:51
Het feest voor Van Der Mark gaat niet door lees ik net.  :(

Zonde Van der Mark wilde wel... naar ik begreep is het stuk gelopen op een verzekeringskwestie. Van der Mark was nl. verantwoordelijk voor de kosten als er schade gereden zou worden. Begreep ook dat het team bijna failliet is, en misschien wel het einde van het jaar niet haalt.

Jammer blijft het wel  >:( Na 10 jaar wordt het wel weer eens tijd voor een Nederlander in de MotoGP.

Overigens rijdt Iwena wel in de Moto2 in Assen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 23 juni 2015 - 23:28:36
Citaat van: Edwin90 op 23 juni 2015 - 21:28:51
Het feest voor Van Der Mark gaat niet door lees ik net.  :(

Zonde Van der Mark wilde wel... naar ik begreep is het stuk gelopen op een verzekeringskwestie. Van der Mark was nl. verantwoordelijk voor de kosten als er schade gereden zou worden. Begreep ook dat het team bijna failliet is, en misschien wel het einde van het jaar niet haalt.

Jammer blijft het wel  >:( Na 10 jaar wordt het wel weer eens tijd voor een Nederlander in de MotoGP.

Overigens rijdt Iwena wel in de Moto2 in Assen.

AB bijna failliet? Heeft vader Abraham (ik bedoel niet die zanger maar die andere) de kraan dichtgedraaid dan?

gloudiesaurus

De bron is Racesport.nl. Die schrijven het SDG... Geen idee hoe het verder precies zit. Zo inside ben ik nou ook weer niet met MotoGP  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Prima. Dat team is alleen maar veldvulling om een middelmatig zoontje van de baas een carrière te gunnen. Het heeft nul toegevoegde waarde, behalve dat het startveld met één motor wordt aangevuld. Van mij mogen ze vandaag nog failliet gaan.

Los daarvan vind ik het wel zeer spijtig dat Van der Mark niet rijdt.

SDG

De TT van Assen zal dit jaar overigens voor het laatst op zaterdag verreden worden. Vanaf volgend jaar vindt de wedstrijd net zoals alle andere races op de MotoGP-kalender op zondag plaats.

http://www.motogp.com/en/news/2015/06/25/from-2016-the-dutchgp-will-be-on-sunday/178524

SDG

Leuk weekendje Assen achter de rug. Drie spannende races in iedere categorie, met als klapstuk uiteraard het duel op het scherp van de snee tussen Rossi en Marquez in de MotoGP. Nadien nog even gebleven voor de Red Bull Rookies Cup, waar Bo Bendsneyder zijn vierde overwinning in evenveel races behaalde. Nu al een naam om te onthouden, lijkt het.


Perton

Ik heb de races helaas niet kunnen zien, maar het Rossi/Márquez-gebeuren was neem ik aan gewoon weer Márquez-domdoenerij net als in Argentinië?

Kootje

Leek het wel op, al gebeurde het niet voor m'n neus en had ik slechts zicht op 'n half scherm.

Sphinx

Marquez heeft af en toe net zo'n GP2 trekje als sommige coureurs op vier wielen. Gelukkig liep het dit keer goed af, anders hadden de Rossi fans hem gelyncht  ;)

http://www.racingnews365.nl/rossi-wint-prachtig-gevecht-met-marquez-tijdens-tt-assen/
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

-Nino-

Het was genieten op het circuit! Tussen Duikersloot en Meeuwenmeer gezeten, kaartje voor € 29,50 en je mag zelf eten en drinken meenemen, geen parkeergeld. Het was zo druk dat je zelfs in die lus een stadiongevoel kreeg, zeker toen Rossi Marquez daar passeerde. Geweldig dat gejuich! En die actie in de laatste chicane: Marquez kwam van erg ver en kon zelf zijn lijn niet meer houden. Rossi hield opzich nog wel ruimte aan de binnenkant, maar werd door Marquez gedwongen zijn motorfiets recht op te zetten en door het grind richting de finish te gaan, terwijl Marquez zelf alle moeite had om op de baan te blijven.

Kootje

Waar heb jij je kaartje gekocht dan? Ik was namelijk E43,- kwijt voor mijn staanplaats. Stond overigens bij Ossenbroeken met zicht op Strubben en Madijk. Ook wel 'n mooie plek.

-Nino-

Citaat van: Kootje op 28 juni 2015 - 12:59:16
Waar heb jij je kaartje gekocht dan? Ik was namelijk E43,- kwijt voor mijn staanplaats. Stond overigens bij Ossenbroeken met zicht op Strubben en Madijk. Ook wel 'n mooie plek.


Bij de HEMA (ja van die rookworsten e.d.) was van 01 - 21 juni een actie: TT-kaarten Talud van € 43 voor € 29,50. De weken voor de TT zijn bijna altijd dergelijke acties.
We konden de coureurs zien vanaf Stekkenwal en dan helemaal tot en met de Ramshoek. Uitkomen Duikersloot zaten we, waar Marquez Rossi aan de binnenkant probeerde te counteren drie laps voor het einde.

Kootje

Oke, volgend jaar maar eens in de gaten houden dan.

Hamilton#44

Zit elk jaar op meeuwenmeer, bij het uitgaan van de lus ongeveer, zit je mooi voor een videoscherm. Moet je wel om 5 uur er zijn wil je bovenaan op de talud zitten.  :P

Weet iemand trouwens wie die ongelofelijk slechte pitreporter is bij Eurosport? Ze stelt elke coureur 1 vraag, what's your plan?
Echt 6 of 7x achter elkaar ofzo.  ::)