Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

0634


Sphinx

#436
Ik krijg de neiging Doctor Who intro's af te spelen als ik Rossi zoiets zie flikken



http://www.racingnews365.nl/rossi-wint-motogp-argentinie-marquez-valt-met-twee-ronden-te-gaan/
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Hamilton#44

word motogp niet uitgezonden op Eurosport dit weekend?  :-\

Edwin90

Moet je op Eurosport2 zijn. De helft van de races zal daar uitgezonden worden.

Kootje

Normaal gesproken wel, maar ivm de 24h van LeMans wordt het ditmaal op Eurosport2 uitgezonden. Voor Ziggo/UPC kijkers is dat de zender vd maand,.

Hamilton#44


SDG

Barcelona, de voorbije jaren was ik er altijd zelf...

-Nino-

En op Motors TV het Italiaans Kampioenschap dit weekend. Commentaar van Frank Weeink en Kervin Bos. Supersport race is in ieder geval genieten!

gloudiesaurus

Citaat van: SDG op 13 juni 2015 - 13:59:28
Barcelona, de voorbije jaren was ik er altijd zelf...

Waarom dit jaar niet SDG?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 13 juni 2015 - 17:07:18
Waarom dit jaar niet SDG?

Omdat verandering van spijs doet eten en omdat ik mijn budget dit jaar gereserveerd heb voor andere zaken. Over twee weken ga ik wel naar Assen.  ;)

gloudiesaurus

Citaat

BREAKING NEWS: Van der Mark vervanger Abraham tijdens Motul TT Assen

#DutchGP - Het is zo goed als zeker dat Michael van der Mark komend weekend tijdens de Motul TT Assen zijn debuut gaat maken in de MotoGP klasse. Momenteel worden de laatste details uitgewerkt voor de Nederlander om komend weekend als vervanger op te kunnen treden van de geblesseerde Tsjech Karel Abraham.

Na zijn twee fantastische podiumplaatsen eerder dit jaar tijdens de Nederlandse ronde van het World Superbike kampioenschap in Assen is de kans heel erg groot dat de motorsportfans komend weekend tijdens de 85e TT Assen opnieuw kunnen genieten van de kunsten van de regerend World Supersport kampioen. De Nederlander is namelijk door Honda naar voren geschoven als vervanger van de tijdens de Catalaanse Grand Prix geblesseerd geraakte Karel Abraham.

De deal is nog niet rond, maar volgens bronnen rondom het Tsjechische team wordt er momenteel door partijen hard gewerkt aan de laatste details. Het lijkt dan nog slechts en kwestie van tijd alvorens het nieuws door Honda, het Tsjechische AB Motoracing en Van der Mark officieel wereldkundig gemaakt zal worden.

Mocht de deal definitief beklonken worden dan is Van der Mark de eerste Nederlandse MotoGP-deelnemer sinds Jurgen van den Goorbergh die in 2005 voor het laatst uitkwam in de koningsklasse.

Later meer....

Dit zou wel gaaf zijn  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Nog een paar dagen en dan is het zover. Heb voor vrijdagnacht nog een hotelletje gevonden op een 50-tal kilometer het circuit. Want 's morgens bij dag en dauw opstaan om dan al meteen 375 kilometer te rijden is mij iets te veel van het goede...

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 23 juni 2015 - 03:14:23
Citaat

BREAKING NEWS: Van der Mark vervanger Abraham tijdens Motul TT Assen

#DutchGP - Het is zo goed als zeker dat Michael van der Mark komend weekend tijdens de Motul TT Assen zijn debuut gaat maken in de MotoGP klasse. Momenteel worden de laatste details uitgewerkt voor de Nederlander om komend weekend als vervanger op te kunnen treden van de geblesseerde Tsjech Karel Abraham.

Na zijn twee fantastische podiumplaatsen eerder dit jaar tijdens de Nederlandse ronde van het World Superbike kampioenschap in Assen is de kans heel erg groot dat de motorsportfans komend weekend tijdens de 85e TT Assen opnieuw kunnen genieten van de kunsten van de regerend World Supersport kampioen. De Nederlander is namelijk door Honda naar voren geschoven als vervanger van de tijdens de Catalaanse Grand Prix geblesseerd geraakte Karel Abraham.

De deal is nog niet rond, maar volgens bronnen rondom het Tsjechische team wordt er momenteel door partijen hard gewerkt aan de laatste details. Het lijkt dan nog slechts en kwestie van tijd alvorens het nieuws door Honda, het Tsjechische AB Motoracing en Van der Mark officieel wereldkundig gemaakt zal worden.

Mocht de deal definitief beklonken worden dan is Van der Mark de eerste Nederlandse MotoGP-deelnemer sinds Jurgen van den Goorbergh die in 2005 voor het laatst uitkwam in de koningsklasse.

Later meer....

Dit zou wel gaaf zijn  8)

8)

Edwin90

Het feest voor Van Der Mark gaat niet door lees ik net.  :(

Kootje