Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

Sphinx

Verrassing! Dovi op pole in Qatar.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

-Nino-

Drie hele mooie races gezien vandaag, Moto3, Moto2 en MotoGP. En vinden sommige mensen de Formule 1 spektakel?
Nu nog even Nascar en IndyCar kijken op Sport1.

Sphinx

PFFFFF, Dat .. staat .. erop. TCR, F1, V8SC, MotoGP. Ik ga een biertje pakken  :D

http://www.racingnews365.nl/spectaculaire-overwinning-valentino-rossi-in-motogp-qatar/
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Schitterende race, alleen jammer dat de verkeerde Yamaha zegevierde. ;)

0634

Rossi zeg... wat een koning.

Perton

Vorig  jaar afgehaakt omdat morogp een veredeld open Spaans kampioenschap was geworden, maar het vandaag weer een kans gegeven. Ik was erg content. Prima raced ag vandaag.

0634

Sws een waanzinnige race zondag

SDG

Citaat van: Perton op 29 maart 2015 - 23:17:12
Vorig  jaar afgehaakt omdat morogp een veredeld open Spaans kampioenschap was geworden, maar het vandaag weer een kans gegeven. Ik was erg content. Prima raced ag vandaag.

Geen enkele Spaanse rijder op het podium dit weekend in alle drie de klassen zelfs!

gloudiesaurus

Ik heb de race niet gezien  :(
Zou graag de highlights eens terug zien... maar nergens op internet waar dat kan.
Op MotoGP.com moet er voor betaald worden  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Heeft Eurosport niet ergens 'n samenvatting of programma gemist? ???

Jehoentelaar

Eurosport Player misschien, ook betaalservice.

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 30 maart 2015 - 21:44:56
Ik heb de race niet gezien  :(
Zou graag de highlights eens terug zien... maar nergens op internet waar dat kan.
Op MotoGP.com moet er voor betaald worden  >:(

Voor niets gaat de zon op!

SDG

Ik ben ook dit jaar geabonneerd op de Videopass, overigens. Ik heb een grote PC-monitor en op mijn reguliere tv kan ik niet in HD kijken, vandaar...

Sphinx

Ducati krijgt in de GP van Texas al een concessieregel om zijn oren. Het dubbele podium betekent dat alle OCF motoren (de twee officiĆ«le Duc's van Dovizioso en Iannone plus de Pramac motoren van Hernandez en Petrucci) nog maar 22 liter benzine mogen gebruiken. Eigenlijk zou dat pas bij drie strafpunten ingaan, maar men gaat er blijkbaar van uit dat dat een formaliteit is. Commentator Julian Ryder was al gaan polsen bij de Italianen die verklaarde daar niet echt mee te zitten. De  tweede concessie, zachtere kwalificatiebanden, worden hen bij nog eens een dubbel podium of een overwinning afgenomen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 31 maart 2015 - 21:39:25
Ducati krijgt in de GP van Texas al een concessieregel om zijn oren. Het dubbele podium betekent dat alle OCF motoren (de twee officiĆ«le Duc's van Dovizioso en Iannone plus de Pramac motoren van Hernandez en Petrucci) nog maar 22 liter benzine mogen gebruiken. Eigenlijk zou dat pas bij drie strafpunten ingaan, maar men gaat er blijkbaar van uit dat dat een formaliteit is. Commentator Julian Ryder was al gaan polsen bij de Italianen die verklaarde daar niet echt mee te zitten. De  tweede concessie, zachtere kwalificatiebanden, worden hen bij nog eens een dubbel podium of een overwinning afgenomen.


Sorry,


ik heb je reactie drie keer gelezen...maar ik snap nog steeds niet waarom je bij voorbaat een team gaat benadelen? Wat een vaag zooitje is de MotoGP geworden, zeg! :o