Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Geen Nederland in de Moto3 volgend jaar. Alle stoeltjes zijn vergeven.

En wat een instelling van Scott Deroue:
CitaatScott Deroue, RW Racing GP, DNF:

    "Het liep het hele weekend al niet, hoe hard ik ook pushte niks lukte, hoe harder ik pushte hoe slechter het ging. Net na de warm-up kreeg ik ook nog eens in de gaten dat er het komende seizoen geen plaats meer is voor mij binnen het team, ik zat dus echt niet lekker in mijn vel en in de eerste ronden van de race liep ik gewoon tegen mezelf te vechten. Het ging gewoon niet meer en ik reed ook nog eens helemaal achteraan, en nogmaals wat ik ook deed niks lukte meer. Waarom ik naar binnen reed weet ik eigenlijk zelf niet eens, achteraf misschien wel heel dom van mijzelf maar de koek was gewoon op. De accu is gewoon helemaal leeg na een moeilijk, zwaar en teleurstellend verlopen seizoen."

Als je zo denkt heb ik je ook niks in de Grand-Pix racerij te zoeken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Die teambaas van RW Racing heeft zich al vaker negatief uitgelaten over de mentaliteit van Deroue. Ik vermoed dat dat heeft meegespeeld bij de beslissing hem niet te behouden voor volgend jaar. Dus hij kan nu huilen wat ie wil, medelijden met hem heb ik niet. Hij komt op mij over als een soort Frijns op twee wielen. Het ligt aan alles, behalve hem.

gloudiesaurus

Handig is het allemaal niet.
En je motor halverwege de race naar binnen rijden, zonder enige redenen... dan verdien je het stoeltje ook niet.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Geen NL'ers meer, maar voor België blijft het er goed uitzien. RW Racing GP heeft Livo Loi aangetrokken voor het seizoen 2015. Het team maakt tevens een switch van Kalex KTM naar Honda motoren. Wat Loi goed uitkomt, want die kon niet met KTM materiaal overweg dit jaar bij Marc VDS
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 09 december 2014 - 12:55:37
Geen NL'ers meer, maar voor België blijft het er goed uitzien. RW Racing GP heeft Livo Loi aangetrokken voor het seizoen 2015. Het team maakt tevens een switch van Kalex KTM naar Honda motoren. Wat Loi goed uitkomt, want die kon niet met KTM materiaal overweg dit jaar bij Marc VDS

Als je zag met wat voor instelling de Nederlanders reden is het ook niet meer dan terecht dat ze nu geen stoeltje hebben.

Vind het alleen jammer voor Iwema. Hij liet af en toe nog wat zien.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Mahindra koos voor Remy Gardner, zoon van Wayne Gardner. De naam, de markt (Australië) en tot slot natuurlijk sponsorgeld. Helaas een makkelijke keus uit rationeel oogpunt. Denk dat Iwema maar beter de route van Schouten richting Superstock of Supersport en aanverwanten kan volgen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

SDG

De Britse GP wordt ook nog dit jaar op Silverstone verreden. Donington, dat normaal gezien eenmalig zou terugkeren op de kalender in afwachting van de indienstname van het nieuwe Circuit of Wales in 2016, valt daardoor weer af.

Kootje

Klopt, maar niet alleen de race op Donnington "vervalt", ook de 2016 race in Wales is geschrapt en word op Silverstone verreden. De World Series by Renault races, die eigenlijk 30 Augustus op Silverstone zouden plaatsvinden, worden nu 'n week later afgewerkt.

-Nino-

Voor iedereen die nog zoekende is hoe men de motorsport dit jaar gaat bekijken met allerlei abonnementen: het goedkoopste is de Eurosport Player (ongeveer 6 euro per maand).
Wat kun je dan zien? MotoGP, Moto2, Moto3, Red Bull Rookies;    World Superbike, Supersport, Superstock;    British Superbike;     Endurance World Championship;    MXGP, MX2.
En ook nog veel autosport.

SDG


-Nino-

Vanavond begint het dan: een voorbeschouwing op Eurosport van 19.18 uur tot 21.34 uur!

gloudiesaurus

Damn gemist, jammer!

Wel een mooi filmpje met Kevin Schwantz gezien:
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Alex Espargaro lijkt Qatar wel een leuke baan te vinden, derde in Fp1 gisteren. Kijken of ie dat kan herhalen.

Livio Loi aardig op dreef in moto3, top10 in FP2 en hij vond dat het sneller kon.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Eurosport heeft een mooi programma neergezet.  Voor het eerst in jaren dat ik motogp weer ga volgen. Veel valpartijen ook gisteren.

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 27 maart 2015 - 19:26:59
Eurosport heeft een mooi programma neergezet.  Voor het eerst in jaren dat ik motogp weer ga volgen. Veel valpartijen ook gisteren.

Morgen om 21:00 op Eurosport, mooie tijd. Ik ga ook zeker kijken  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is