Nico Rosberg had nu het WK kunnen leiden.....

Gestart door 0634, 16 september 2010 - 18:59:04

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Citaat van: Scuderia91 op 23 september 2010 - 04:42:04
en ALS ALS ALS ...
Bruno Senna nu in een Red Bull had gezeten, dan had hij zijn neef kunnen opvolgen als wereldkampioen!

Nonkel  ;) :)

Wizard

Citaat van: 0634 op 16 september 2010 - 19:45:39
Citaat van: JimmySPA op 16 september 2010 - 19:20:56
Waar maar Senna had nu al 19 x wereldkampioen kunnen zijn...
Nee hier kan ik niks mee.
Hoezo? Ik denk gewoon dat Rosberg meer uit zijn Mercedes haalt als Vettel uit zijn RedBull en dat wilde ik even voorleggen.

Is dat zo gek dan?

Ja, eindeloze 'als-discussies'. Wat nu als Rosberg in de Red Bull had gezeten? Maar wie zat naast hem en kon Rosberg overweg met de Red Bull? Kortom: gebed zonder einde. Ben daarom ook geen voorstanders van dit soort theorieën.

0634

#32
Pietje is beter als Klaasje is altijd lastig maar daarom niet minder leuk. Althans, dat vind ik.

Folkert

Citaat van: 0634 op 23 september 2010 - 18:18:31
Pietje is beter als Klaasje is altijd lastig maar daarom niet minder leuk. Althans, dat vind ik.
Mee eens. Speculeren of denken in "Wat als" is deel van het hele spelletje imo. Men speculeert toch ook al vaak over volgende seizoenen hoe rijders en teams het gaan doen? Enige verschil is dat die speculaties kunnen worden bewezen of het tegen deel.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Rosberg doet het dit jaar beter dan Vettel maar dat is nog geen garantie dat hij de Red bull wagen
volledig onder de knie zou krijgen als hij in de wagen zat.Het kan b.v ook zijn dat sutil indien hij
in die mercedes zat rosberg onder de knie reed.Vettel  is ook nog jong is en pas een goeie 3 jaar
f1 rijd.Ik kan ze op mijn ene hand tellen de f1 correurs die in de geschiedenis  het palmares hadden
die Vettel nu reeds geeft.Al moet ik er wel bij vermelden dat er vroeger een andere puntenverdeling was
en nie te vergelijken valt.

Folkert

Citaat van: flupke3 op 23 september 2010 - 23:11:08
Rosberg doet het dit jaar beter dan Vettel maar dat is nog geen garantie dat hij de Red bull wagen
volledig onder de knie zou krijgen als hij in de wagen zat.Het kan b.v ook zijn dat sutil indien hij
in die mercedes zat rosberg onder de knie reed.Vettel  is ook nog jong is en pas een goeie 3 jaar
f1 rijd.Ik kan ze op mijn ene hand tellen de f1 correurs die in de geschiedenis  het palmares hadden
die Vettel nu reeds geeft.Al moet ik er wel bij vermelden dat er vroeger een andere puntenverdeling was
en nie te vergelijken valt.
Zijn echt wel meer dan 5 rijders die hebben gepresteerd wat Vettel heeft gepresteerd, zo super doet hij het niet. Eerder ondermaats. 
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

We kunnen toch rustig stellen dat Rosberg het in de mindere Mercedes zeker niet slecht doet. Tegen MS al helemaal niet. En waarom zou hij die RBR niet onder de knie krijgen?? Die jongen zit vol ambitie en hij zal er ook wel komen. Doet tenminste geen rare dingen als puber Vettel. Rosberg is zeker een waardig en goed F1 coureur. Rijden slechtere rond.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: Burorri op 23 september 2010 - 18:54:16
Citaat van: 0634 op 23 september 2010 - 18:18:31
Pietje is beter als Klaasje is altijd lastig maar daarom niet minder leuk. Althans, dat vind ik.
Mee eens. Speculeren of denken in "Wat als" is deel van het hele spelletje imo. Men speculeert toch ook al vaak over volgende seizoenen hoe rijders en teams het gaan doen? Enige verschil is dat die speculaties kunnen worden bewezen of het tegen deel.

Juist! En met dit soort theorieën niet. Het is bijvoorbaat al geen discussie maar een hoop giswerk.

Wizard

Citaat van: janke op 24 september 2010 - 10:07:36
We kunnen toch rustig stellen dat Rosberg het in de mindere Mercedes zeker niet slecht doet. Tegen MS al helemaal niet. En waarom zou hij die RBR niet onder de knie krijgen?? Die jongen zit vol ambitie en hij zal er ook wel komen. Doet tenminste geen rare dingen als puber Vettel. Rosberg is zeker een waardig en goed F1 coureur. Rijden slechtere rond.

Waarom hij de Red Bull niet onder de knie zou kunnen krijgen? Omdat de wagen hem (misschien) totaal niet ligt?? En dat is van essentiëel belang: één zijn met je materiaal. Dus blijft dit verhaal gelul in de ruimte.

0634

#39
Dat is gewoon geleuter. Geef Rosberg de twee of drie jaar in de RBR die Vettel heeft gehad in die auto en die wagen ligt hem echt wel.

Die auto is gewoon de snelste van allemaal. Als Hamilton of Alonso in die RBR zit worden ze ook lachend kampioen. Misschien lukt het Webber zelfs. Hoe goed is Vettel dan eigenlijk?

0634

#40
Citaat van: Wizard op 24 september 2010 - 18:11:33
Juist! En met dit soort theorieën niet. Het is bijvoorbaat al geen discussie maar een hoop giswerk.
Nee hoor. Het is kijken naar F1 en daarover praten. Ik zie Rosberg presteren. Ik zie Vettel presteren. Vettel staat bij de meesten een treetje hoger. Maar wat mij betreft presteert Rosberg veel beter. Of Kubica.

Maar ieder zijn ding natuurlijk. Je hoeft er ook geen deel aan te nemen hoor.... ;)

flupke3

Citaat van: 0634 op 24 september 2010 - 21:31:15
Dat is gewoon geleuter. Geef Rosberg de twee of drie jaar in de RBR die Vettel heeft gehad in die auto en die wagen ligt hem echt wel.

Die auto is gewoon de snelste van allemaal. Als Hamilton of Alonso in die RBR zit worden ze ook lachend kampioen. Misschien lukt het Webber zelfs. Hoe goed is Vettel dan eigenlijk?
Dat Vettel te veel fouten heeft gemaakt dit jaar daar zijn we het wel allemaal over  eens.
Maar wie zegt dat Rosberg het beter doet .Dat is geen garantie want voor hetzelfde is die redbull
een wagen  met overstuur wat nico  misschien minder ligt.

0634

Alles kan natuurlijk. Maar als rosberg daar net zolang zou zitten als Vettel nu, dan is hij volledig één met die wagen hoor.

Het enige waar ik over twijfel is de druk van het 'moeten'. Als je bij een topteam rijdt is de druk automatisch hoger. Daar heeft Rosberg nog nooit last van gehad.

Enzo

Citaat van: 0634 op 25 september 2010 - 14:04:06
Alles kan natuurlijk. Maar als rosberg daar net zolang zou zitten als Vettel nu, dan is hij volledig één met die wagen hoor.

Het enige waar ik over twijfel is de druk van het 'moeten'. Als je bij een topteam rijdt is de druk automatisch hoger. Daar heeft Rosberg nog nooit last van gehad.

Dat zei ik eerder ook al, misschien volgend jaar met een goede Mercedes...