Rookie of the year 2010

Gestart door Gerard, 11 september 2010 - 22:01:55

« vorige - volgende »

Wie was de beste nieuweling in 2010?

Hulkenberg
12 (52.2%)
Petrov
2 (8.7%)
Senna
0 (0%)
Chandhok
0 (0%)
di Grassi
0 (0%)
Kobayashi
9 (39.1%)

Totaal aantal stemmen: 20

Gerard

Hey mensen!

We zitten nu op 2/3de van het seizoen, waar ik benieuwd naar ben is...

Wie vinden jullie (tot nu toe) de beste Rookie van dit seizoen?
Mijn stem gaat uit naar Nico Hukenberg!
Deze jongen is stilletjes en achterin het veld begonnen,maar gaandeweg is hij nu steeds even snel of zelfs sneller dan zijn teamgenoot, welke de meest ervaren piloot is

Qua tussenstand in het klassement zou het Petrov zijn,maar Petrov maakt bij mij niet heel veel indruk...

Senna en di Grassi kan ik weinig over zeggen,zij rijden vaak anoniem in het achterveld rond en hebben vaak te maken met betrouwbaarheids problemen.

En Chandhok.. Tja, die jongen heeft maar een halve kans gekregen om zich te bewijzen...

Franky R.

Citaat van: Gerard op 11 september 2010 - 22:01:55
Hey mensen!

We zitten nu op 2/3de van het seizoen, waar ik benieuwd naar ben is...

Wie vinden jullie (tot nu toe) de beste Rookie van dit seizoen?
Mijn stem gaat uit naar Nico Hukenberg!
Deze jongen is stilletjes en achterin het veld begonnen,maar gaandeweg is hij nu steeds even snel of zelfs sneller dan zijn teamgenoot, welke de meesteervaren piloot is

Qua tussenstand in het klassement zou het Petrov zijn,maar Petrov maakt bij mij niet veeel veel indruk...

Senna en di Grassi kan ik weinig over zeggen,zij rijden vaak anoniem in het achterveld rond en hebben vaak te maken met betrouwbaarheids problemen.

En Chandhok.. Tja, die jongen heeft maar een halve kans gekregen om zich te bewijzen...

Hey Gerard,

Had even je titel (roekie ipv rookie) aangepast en een paar foutjes in je tekst (letters vergeten e.d.)... ;)
Zelf ga ik toch voor Petrov. Hij houdt stand, terwijl de teamleiding bij Renault per race onredelijker wordt... >:(
Maar ja, we weten hoe Renault omgaat met de tweede rijders van het team...

Enzo

CitaatHey Gerard,

Had even je titel (roekie ipv rookie) aangepast en een paar foutjes in je tekst (letters vergeten e.d.)... ;)

Hey Franky boy, je gaat toch geen misbruik maken van je "onlangs nieuw verworven rechten", door Gerard te plagen...? :D

Wie de beste "roekie" is kan ik nog niet echt zeggen, Hulkenberg deed het goed gisteren en Petrov heeft ook zo zijn momenten gehad.
Ik wacht nog even met me oordeel.

janke

Petrov en Hulkenberg steken er toch boven uit bij de rest. Hebben allebei wat fouten gemaakt en hebben ook een goede race laten zien. Maar ik weet niet of Petrov volgend jaar nog voor Renault rijdt.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Ik zou zeggen dat Kobayashi ook een Rookie is en ga ik voor hem. Sauber is vergeleken met Renault en Williams toch de mindere en hij doet het echt goed. Die zien we nog wel eens bij een top team terug.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Maakt niet uit Franky :) It's OKay!!

Wat beteft Petrov.. Die maakt naar mijn idee toch nog teveel foutjes en is geen partij voorzijn teamgenoot (kijk .b.v maar eens naar de beginnersfout die hij maakte bij Q1 in België) :-\

@Burorri
Kobayashi zou je inderdaad ook kunnen zien als Rookie, die jongen zien we inderdaad zeker nog terug !!

0634

Hulkenberg maakte vandaag een uitstekende indruk moet ik zeggen.

_Makke_

Doe mj maar Hulkenberg. Presteert wat constanter dan Petrov.

meatball

Hulkenberg is zeker goed bezig,maar er zijn natuurlijk rookie's die met zodanig minderwaardige wagens aan het rondrijden zijn dat ze bijna niets kunnen bewijzen.Dus ik zeg Hulkenberg rookie of the year,maar echt zeker dat hij ook de betere is ben ik niet.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Hulkenberg, groeit naarmate het seizoen vordert

T.Nuvolari

Hulkenberg maakt het meeste vooruitgang en is dus mijn "rookie of the year". Petrov doet het zeker niet slecht, maar maakt naar mijn mening net dat foutje teveel.
De rest blijft een beetje ter plaatse trappelen. OK ze rijden in mindere wagens, maar veel verbetering zie je niet.

Folkert

Heb toch Kobayashi gekozen. Niks van gehoord voor zijn f1 debuut en dan eens geweldig invallen in Abu en Brazilië. Dit jaar begon hij wat matig, maar kwam denk ik ook wel door de Sauber die niet geweldig is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 21 september 2010 - 18:05:50
Heb toch Kobayashi gekozen. Niks van gehoord voor zijn f1 debuut en dan eens geweldig invallen in Abu en Brazilië. Dit jaar begon hij wat matig, maar kwam denk ik ook wel door de Sauber die niet geweldig is.

Hmm,

Idd. is Kobayashi ook een rookie. Maar zo wordt hij niet gezien, vanwege zijn schitterend debuut vorig jaar!
Dan 'drop' ik Petrov en ga ik ook voor Kobayashi!

Forza F1


RS-Motorsport

Koba, helaas niet altijd constant, zeker niet in het begin van dit seizoen, maar zijn akties is een must in de F1 (vorig jaar in Brazilië nog bij zijn landgenoot :D)
It Doesn't Matter If You Win By An Inch Or A Mile; Winning's Winning