GP Hungary, Budapest

Gestart door Gerard, 26 juli 2010 - 08:34:14

« vorige - volgende »

Gerard

Komop Jim, je kunt niet ontkennen dat wat chumacher ded ECHT niet kan\
Wat als er een auto uit de pits kwam op dat moment?

Folkert

Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Dat had nog veel slechter kunnen aflopen.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Gerard op 02 augustus 2010 - 16:36:04
Komop Jim, je kunt niet ontkennen dat wat chumacher ded ECHT niet kan\
Wat als er een auto uit de pits kwam op dat moment?

loool crash!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T.Nuvolari

Schumacher is zijn trukjes nog niet verleerd. Blijkbaar heeft hij na het zien van de beelden alsnog zijn excuses aangeboden.
Die actie kon echt niet. Van mij mag je jezelf breed maken op de baan, maar iemand zo dicht tegen de muur duwen...
De straf was meer dan verdiend, net als alle andere straffen die gisteren zijn uitgedeeld. Wat een oen is Vettel toch, die gooit met zijn kampioenschap alsof het hem geen bal kan schelen. Boordradio of niet, je moet opletten!
Webber pakte het tactisch mooi aan, op z'n Buttons naar de overwinning. Van mij mag hij het WK winnen.

0634

Vettel heeft vorig jaar de titel zelf verspeeld en is hard bezig dat nu weer te doen. Zelden gunde ik iemand de titel meer als Webber trouwens...

Voor de rest een matig boeiende race.

gloudiesaurus

Vergeet Alonso en Hamilton voor de titel niet..... voor Alonso zie ik nog wel als kaper.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 02 augustus 2010 - 19:54:28
Vergeet Alonso en Hamilton voor de titel niet..... voor Alonso zie ik nog wel als kaper.
Ferrari heeft snelheid, maar of het genoeg zal zijn? Geen idee. Hamilton zal denk ik wel sterk terug komen na de zomerstop, net als Mclaren. Button heeft in mijn ogen enkel nog kans als de rest fouten maakt, zijn snelheid is iig in deze GP te langzaam gebleken. Sinds de eerste droge race, is hij toch geen partij voor Hamilton.

Massa is denk ik al uitgeschakelt, die mist gewoon de snelheid.

Ik gok op Hamilton met 1 punt op Webber, hoe graag ik het Webber ook gun
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA

@ Gerard
Daar hoor je mij niet over. Ik vind het een mooie actie. Als het Kobayashi geweest was had je iedereen horen zeggen hoe prachtig hij kan knokken. Nu doet Schumacher en de volgende keer Hamilton en dan rijden ze agressief.
Waar ik me dan aan irriteer is dat iemand Kubica van lager niveau noemt terwijl hij een van de betere is!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

KVDracer

Citaat van: gloudiesaurus op 02 augustus 2010 - 19:54:28
Vergeet Alonso en Hamilton voor de titel niet..... voor Alonso zie ik nog wel als kaper.

Ik denk dat de McLaren gaan toeslaan in Spa en Monza met hun lange rechte stukken. Hoewel ik Webber dit seizoen wel de constantste rijder vind van het veld.

Zaphod_Beeblebrox

#99
Webber zal inderdaad de meest constante rijder zijn, maar laten we Hamilton niet vergeten. Volgens mij heeft hij enkel punten verloren door mechanische pech.
Spa zal een close battle worden tussen Mclaren en Red Bull denk ik. Inderdaad veel lange stukken volgas, maar het is geen typisch low downforce circuit. Monza daarentegen wel en daar zie ik Mclaren wel de bovenhand halen. Ferrari mogen we nu ook niet meer vergeten.

Citaat van: JimmySPA op 02 augustus 2010 - 21:34:44
Waar ik me dan aan irriteer is dat iemand Kubica van lager niveau noemt terwijl hij een van de betere is!

Idd, steek die man in een Red Bull en hij rijdt de sterren van de hemel. Weinig spectaculair, maar wel snel en constant en meer moet een Formule 1 coureur niet zijn.

_Makke_

Citaat van: Zaphod op 03 augustus 2010 - 08:31:57
Webber zal inderdaad de meest constante rijder zijn, maar laten we Hamilton niet vergeten. Volgens mij heeft hij enkel punten verloren door mechanische pech.

Nja, hij had sowieso al punten verloren simpelweg doordat de McLaren het tempo van de Red Bulls niet aankon. Natuurlijk had Hamilton hier wel meer punten kunnen scoren en zodoende aan de leiding blijven. Maar meer dan een 3de plaats (moest hij itt Massa nogwel net voor Vettel geraken toen ie zijn straf had uitgezeten en de baan terug op kwam) zat er niet in.

Folkert

Citaat van: Makke op 03 augustus 2010 - 08:46:58
Citaat van: Zaphod op 03 augustus 2010 - 08:31:57
Webber zal inderdaad de meest constante rijder zijn, maar laten we Hamilton niet vergeten. Volgens mij heeft hij enkel punten verloren door mechanische pech.

Nja, hij had sowieso al punten verloren simpelweg doordat de McLaren het tempo van de Red Bulls niet aankon. Natuurlijk had Hamilton hier wel meer punten kunnen scoren en zodoende aan de leiding blijven. Maar meer dan een 3de plaats (moest hij itt Massa nogwel net voor Vettel geraken toen ie zijn straf had uitgezeten en de baan terug op kwam) zat er niet in.
Een 3de plaats is toch 12 punten, had hij nu met 8 punten het WK nog geleid. Uit mijn hoofd is Hamilton maar 2 keer uit gevallen, en allebei door mechanische pech. Spanje en nu Hongarije. Dat zijn 30 punten die hij helaas heeft verloren.

RBR coureurs hebben zelf meer laten liggen door rijders fouten. Vettel en Webber in Turkije, Webber in Australie, Vettel in Duitsland en Hongarije. Persoonlijk ben ik van Mening dat Hamilton beste rijd dit jaar, bijna foutloos en zeer sterk.

In Spa en Monza slaat Mclaren terug. Geen typisch low downforce circuit, maar denk ik meer dan voldoende lange rechte stukken waar Mclaren zijn voordeel kan pakken. En ik verwacht toch een verbetering van Mclaren. Zal dicht bij elkaar zitten denk ik.

Mag er nu eigenlijk wel of niet aan de auto gewerkt worden deze zomerstop?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Heb zojuist de race gezien (vakantie), Hongarije heb ik nooit echt een leuke baan gevonden.
Her en der wat fouten maakte de race nog wel aardig, maar dat had weinig met racen te maken.
Red Bull nog steeds dominant, en daarbij een interessante titelstrijd tussen hun beide coureurs.
Schumacher was inderdaad iets te grof zijn positie aan het verdedigen, straf is terecht.
Al is Spa wel een circuit waar Schumacher goed mee uit de voeten kan, helaas vanuit achteren dit jaar...

Gerard

#103
Ha Enzo! Weer terug van vakantie... Je hebt nix gemist hoor in Duitsland  hahaha Alonso/(Ferrari-gate .) ;D ;D
Hoe was het?

Tja, Schumacher kan dan wel goed overweg met Spa,maar kan de MGP W01 wel overweg met Spa??????

Hij had trouwens bijna een zwarte vlag gekregen..
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/240447/warwick-bijna-zwarte-vlag-voor-schumacher/

Doordat er niet voldoende tijd meer was om de beelden te bestuderen, werd besloten om pas na de race een oordeel te vellen over de actie van Schumacher. De Mercedes-coureur kwam weg met tien startplaatsen straf voor de volgende race, in Belgiƫ. "Maar ik had liever een zwarte vlag gegeven, omdat we daarmee een beter signaal hadden afgegeven naar de jongere coureurs", zei Warwick

Ik denk dat de straf die nu uitgedeeld is meer pijn doet bij Schumacher :D

JimmySPA

Mclaren en Red Bull in Spa en Monza. Nee ik ga voor Ferrari. Let op hier gat de Ferrari knallen!! Hockenheim ging al goed. Verleden zegt dat Ferrari hier altijd goed was! T zal eerder tussen Mclaren en Ferrari gaan denk ik. Wordt lekker spannedn het kampioenschap!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"