Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Schumiiii

Citaat van: Jeroen op 15 september 2011 - 06:55:46
Citaat van: Schumiiii op 14 september 2011 - 23:29:27
Er is maar 1ding ik wil omdat ik ook realistisch wil blijven; nog 1keertje (of meer mag ook) een overwinning behalen. Ik denk dat dat alleen al voor de moment meer dan voldoening moet geven, kampioen worden zal volgens mij niet meer lukken, toch niet met die mercedes ook volgend jaar normaal gezien niet, zeer jammer dus ik ben al zeer tevreden mocht'em nog eens een race kunnen winnen, heel m'n jaar zou goed zijn.
Steek schumacher in die red bull van nu en die wint de titel.
Dat laatste denk ik niet, tenzij hij Vettel zou vervangen. Ik denk dat Vettel hem voorbij is.

Maar die overwinning: die gun ik hem wel. En waarom niet? Die Mercedes is niet de allersnelste maar soms heb je er knotsgekke wedstrijden bij dus wie weet... Zeker als die Merc volgend jaar stiekem toch iets beter is. Het is zeker niet onmogelijk maar we weten allemaal dat het lastig zal worden. Eerst maar een podium.

Ik spreek al over volgende seizoen.


0634

Citaat van: Schumiiii op 15 september 2011 - 13:14:50

Ik spreek al over volgende seizoen.
Dat begreep ik. Ik ook namelijk ;)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 15 september 2011 - 19:15:22
http://www.gppits.net/nieuws/kritiek_button_op_schumacher/

                quote uit bovenstaand artikel waar ik toch even op moet reageren  ;)
Petrov trekt zich van alle silly season-geruchten ondertussen niets aan:" Ik heb een contract voor volgend jaar."

Zou me toch zorgen maken.
Heidfeld had namelijk 'n contract voor dit jaar.  :P

Forza F1

Citaat van: Kootje op 15 september 2011 - 19:29:36
quote uit bovenstaand artikel waar ik toch even op moet reageren  ;)
Petrov trekt zich van alle silly season-geruchten ondertussen niets aan:" Ik heb een contract voor volgend jaar."

Zou me toch zorgen maken.
Heidfeld had namelijk 'n contract voor dit jaar.  :P

Haha, ja die zit! Contracten zijn waardeloos.... Liuzzi had ook een contract bij Force India voor 2011.

Beter een voorbeeld nemen aan Button: diens contract loopt af en rijdt volgend jaar evengoed voor McLaren  :P

0634

In dat contract stond nog een optie, die gelicht wordt.

Forza F1

Citaat van: Jeroen op 15 september 2011 - 22:07:33
In dat contract stond nog een optie, die gelicht wordt.

Yup, maar Button zal eerst wel proberen een betere verloning (gelijkwaardig met HAM) te verkrijgen. Hij heeft gelijk dat hij probeert...

En hey, misschien tekent Schumacher volgend jaar nog wel een nieuw contract voor nog +2 jaar !
Er was ooit eens iemand die "Fangio" heette, en die...  8)

Enzo

Ik denk dat Schumacher pas laat in 2012 de knoop voor zichzelf doorhakt, afhankelijk van de prognose op de W04.
En uiteraard zijn eigen prestaties.

0634

Citaat van: Forza F1 op 15 september 2011 - 22:14:59


Yup, maar Button zal eerst wel proberen een betere verloning (gelijkwaardig met HAM) te verkrijgen. Hij heeft gelijk dat hij probeert...


Hm, daar lijkt het hem niet echt om te gaan. Naar het schijnt kan hij voor 120 mln bijtekenen tot einde van zijn loopbaan, maar hij wil zich niet lang vastleggen.

T.Nuvolari

Button is volgens mij niet de man die je met geld kan lokken, wel met een goede auto en organisatie. Hij heeft zich al een paar keer laten vangen daardoor en veel tijd verloren.

Schumiiii

Citaat van: Jeroen op 15 september 2011 - 19:15:22
http://www.gppits.net/nieuws/kritiek_button_op_schumacher/

Dat is dan ook de reden waarom button slechts 1 titel heeft en dan nog mee een wagen toen die oppermachtig was zoals de redbull nu en het was trouwens ook de saaiste kampioen ook die ik heb gezien.

bojaja

Volgens mij is de reden dat button (en in mindere mate hamilton) het niet volledig nar de zin heeft bij macca het vele pr werk dat ze moeten verrichten. Dit schijnt ongeveer dubbel te zijn t.o.v. andere teams

Wizard

Citaat van: Jeroen op 16 september 2011 - 07:05:14
Citaat van: Forza F1 op 15 september 2011 - 22:14:59


Yup, maar Button zal eerst wel proberen een betere verloning (gelijkwaardig met HAM) te verkrijgen. Hij heeft gelijk dat hij probeert...


Hm, daar lijkt het hem niet echt om te gaan. Naar het schijnt kan hij voor 120 mln bijtekenen tot einde van zijn loopbaan, maar hij wil zich niet lang vastleggen.

Apart. Niet zozeer gekeken naar het geld maar hij voelt zich als een vis in het water bij McLaren. Kan prima meekomen met Lewis en voor zijn eigen succes rijden. Waarom niet? Wat wilt hij nog meer? Ik denk dat niemand hem meer te bieden heeft.

Vieze baas

Citaat van: Schumiiii op 16 september 2011 - 13:12:58
Citaat van: Jeroen op 15 september 2011 - 19:15:22
http://www.gppits.net/nieuws/kritiek_button_op_schumacher/

Dat is dan ook de reden waarom button slechts 1 titel heeft en dan nog mee een wagen toen die oppermachtig was zoals de redbull nu en het was trouwens ook de saaiste kampioen ook die ik heb gezien.

2002 was anders een stuk saaier hoor. toen deed echt alleen ferrari mee om de winst, eind 2009 was brawn stuk minder en kwam er nog 'wat' spanning in. in tegenstelling tot schumacher die halverwege al kampioen was ofzo

0634

@Wizard

Button wil gewoon niet voor langere tijd zichzelf vastleggen. Hij zei laatst dat hijzelf moet kunnen bepalen wanneer hij wil stoppen.

Misschien wil hij ook weten hoe het af gaat lopen met de motoren van McLaren. Ik weet niet tot hoe lang de deal met mercedes loopt.