Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Schumiiii

Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 19:20:28
Citaat van: Schumiiii op 11 september 2011 - 17:59:07
Nog steeds de allerbeste, gewoon een kutwagen, meer niet.

Je klinkt een beetje als Schumike!! :D In dat geval wordt het leuk. ;) Welkom!


Goed geraden.

Wizard

Niemand anders kan Schumacher zo ophemelen zoals jij dat doet. Dus het raden was meer weten. ;) En vragen naar de bevestiging...

Enzo

Ik hoop enorm dat de W03 een auto is waarmee ze voor het podium kunnen strijden.
Denk dat Schumacher de twijfel over zijn kunnen wel heeft weggenomen de afgelopen races.

Schumiiii

Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 20:50:56
Niemand anders kan Schumacher zo ophemelen zoals jij dat doet. Dus het raden was meer weten. ;) En vragen naar de bevestiging...

Yep, ik hemel schumacher op om de simpele reden dat ik in hem blijven geloven ben, twijfel is er altijd een beetje als je vorig seizoen zag maar nu meer dan overtuigd em terug is, zal nooit meer op z'n allerbeste zijn, is toch beetje snelheid kwijt maar zijn vechtlust is echt wel nie normaal; 20j in de f1, hoeveel zouden er nog zo'n zin in hebben op deze leeftijd? Je kan beginne over indy car maar dit hier is f1.

Wizard

In hoeverre je kunt reppen over serieuze slijtage. Bij Mercedes is het bekend. Dat ding vreet banden. McLaren had geen overmatige slijtage maar als je rondenlang in iemands aars rijd, komt dat de banden niet ten goede. Dat zeker.

0634

Citaat van: Franky R. op 11 september 2011 - 19:48:16
Citaat van: Jeroen op 11 september 2011 - 19:00:08
Tja, die had wat pech vandaag... :-[

Rosberg is gewoon wat sneller over een rondje, maar Schumacher laat in races weer zien hoe het moet.


Pardon?



Alsof Rosberg er iets aan kon doen, dat Liuzzi bij hem naar binnen kleunt! ::)
huh? Ik zeg toch dat Rosberg een beetje pech had vandaag?

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 11 september 2011 - 23:14:24
Citaat van: Franky R. op 11 september 2011 - 19:48:16
Citaat van: Jeroen op 11 september 2011 - 19:00:08
Tja, die had wat pech vandaag... :-[

Rosberg is gewoon wat sneller over een rondje, maar Schumacher laat in races weer zien hoe het moet.


Pardon?

Alsof Rosberg er iets aan kon doen, dat Liuzzi bij hem naar binnen kleunt! ::)
huh? Ik zeg toch dat Rosberg een beetje pech had vandaag?


Ja, maar je zegt erbij dat Schumacher laat zien hoe het moet...Dat snapte ik even niet. Rosberg kwam buiten zijn schuld niet eens verder dan bocht 1!


En die klap, tja...ik noem dat geen een beetje pech. Weet wel zeker dat Rosberg daar niet zo over denkt... ;D

0634

Citaat van: Franky R. op 11 september 2011 - 23:19:50


Ja, maar je zegt erbij dat Schumacher laat zien hoe het moet...Dat snapte ik even niet. Rosberg kwam buiten zijn schuld niet eens verder dan bocht 1!

Nee, maar MS liet toch ook zien hoe het moet? Dat staat verder toch ook los van Rosberg.

Schumiiii

Rosberg kwam er nie aan te pas vandaag dus het heeft ook geen zin om over deze te beginne, heeft brute pech gehad door die aanrijding.

Enzo

11 min genieten zonder commentaar.  8)



JimmySPA

Citaat van: Enzo op 13 september 2011 - 13:15:13
11 min genieten zonder commentaar.  8)



Hehe hoe stom, die mclaren hangt op het rechte stuk achter Schumi gewoon in de toerenbegrenzer! :P Volgende keer een langere 7  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Schumiiii


McLaren niet tevreden met rijgedrag Schumacher

De strijd om de vierde plek tussen Michael Schumacher en Lewis Hamilton was één van de hoogtepunten in de afgelopen Grote Prijs van Italië. Tot halverwege de race wist Schumacher de Brit achter zich te houden. Volgens McLaren-teambaas Martin Whitmarsh ging de Duitser daarbij zeer ongenadig te werk.

"Uiteraard ben ik niet onpartijdig in deze discussie, maar ik vond dat Schumacher wel zeer fanatiek zijn positie verdedigde. Dat bleek ook wel uit het feit dat de racestewards tot tweemaal toe bij Mercedes kwamen vragen om hem wat in te tomen."

Tegelijkertijd had Whitmarsh lof voor het rijgedrag van zijn coureur Hamilton. "Hij werd vaak geprovoceerd in deze race, maar hij bleef kalm, dus proficiat aan hem. Volgens mij kan hij nog enkele races winnen dit jaar en de problemen van eerder dit seizoen achter hem laten."

[13 september 2011 - 14:21]

Bleiters.

Wizard

Om het eens ongenuanceerd te verwoorden, lekker hypocriet. Alsof Lewis de brave Hendrik is...

Enzo

Ach is niks anders dan hun coureur een hart onder de riem te steken.
Een beetje vergelijkbaar met Schumacher toen hij veel kritiek kreeg onlangs.

0634

Ik heb er ook geen moeite mee. Zowel niet met de rijstijl van Schumacher, als met de kritiek van McLaren.

Schumacher was namelijk nergens gevaarlijk bezig. Al moet je zeggen dat hij wel degelijk en herhaaldelijk vaker dan 1 keer van lijn veranderde. Dus McLaren mag ook wel weer wat zeggen. Bovendien zegt Whitmarsh het niet vervelend en verwoord hij het keurig.