Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Wizard

Ja, absoluut! Schumacher was niet langzaam in de regen en Spa zit hem als een maatpak. Dus had hoge verwachtingen van Schumacher toen een nat circuit een feit was.

Kootje

Daarom was ik ook chocked om 'n No Time achter z'n naam te zien.
Onder deze weersomstandigheden had hij 'n mooi resultaat kunnen realiseren.

Maar ja ..... dat gaat nu wel erg lastig worden.
Zeker als hij er weer 'n paar neuzen afrijdt.

Wizard

Hij won al eens van P16. Was dat ook niet in Spa?? :D Nee, hij zal de wind in de zeilen moeten hebben wil hij een goed resultaat boeken maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Kootje

Je weet 't nooit natuurlijk.
Zeker bij wisselende weersomstandigheden kan hij met de juist getimede stops nog steeds 'n mooi resultaat neerzetten.
Aan de ene kant gun ik 'm dat ook wel, maar aan de andere kant heb ik altijd zo'n hekel aan 'm gehad, dat ik deze pech ook wel leuk vind.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 27 augustus 2011 - 18:26:59
Je weet 't nooit natuurlijk.
Zeker bij wisselende weersomstandigheden kan hij met de juist getimede stops nog steeds 'n mooi resultaat neerzetten.
Aan de ene kant gun ik 'm dat ook wel, maar aan de andere kant heb ik altijd zo'n hekel aan 'm gehad, dat ik deze pech ook wel leuk vind.


;D ;D ;D
Jij ook al?
;)

Kootje

#875
;D  Yup  :P :D

Was juist altijd van van z'n rivalen.
Eerst Senna, toen Hill en Villeneuve (waardoor de haat begon ;)) en later Montoya.

Maar toch moet ik zeggen dat ik het ook niet kan waarderen hoe zo'n grootheid afgebrand wordt op de diverse fora. >:(
Alleen al daarom mag hij van mij nog wel 'n paar races winnen.

Wizard

Na Hill ging het mis met je. :D

Wizard

Citaat van: Kootje op 27 augustus 2011 - 18:26:59
Je weet 't nooit natuurlijk.
Zeker bij wisselende weersomstandigheden kan hij met de juist getimede stops nog steeds 'n mooi resultaat neerzetten.
Aan de ene kant gun ik 'm dat ook wel, maar aan de andere kant heb ik altijd zo'n hekel aan 'm gehad, dat ik deze pech ook wel leuk vind.

Het kan zeker maar vanuit de laatste positie moet het wel heel erg meezitten. Zie dat niet gebeuren.


Franky R.

Citaat van: Kootje op 27 augustus 2011 - 18:51:52
;D  Yup  :P :D

Was juist altijd van van z'n rivalen.
Eerst Senna, toen Hill en Villeneuve (waardoor de haat begon ;) ) en later Montoya.

Maar toch moet ik zeggen dat ik het ook niet kan waarderen hoe zo'n grootheid afgebrand wordt op de diverse fora. >:(
Alleen al daarom mag hij van mij nog wel 'n paar races winnen.


Huh?


Geen Hakkinen? Die zette Schumi toch mooi te kijk in 2000 ook op Spa... ;) 

Kootje

Citaat van: Franky R. op 27 augustus 2011 - 19:49:20
Citaat van: Kootje op 27 augustus 2011 - 18:51:52
;D  Yup  :P :D

Was juist altijd van van z'n rivalen.
Eerst Senna, toen Hill en Villeneuve (waardoor de haat begon ;) ) en later Montoya.

Maar toch moet ik zeggen dat ik het ook niet kan waarderen hoe zo'n grootheid afgebrand wordt op de diverse fora. >:(
Alleen al daarom mag hij van mij nog wel 'n paar races winnen.


Huh?


Geen Hakkinen? Die zette Schumi toch mooi te kijk in 2000 ook op Spa... ;)

Nope .... die had niet het charisma wat mij aantrekt.
Nu vond ik het natuurlijk heerlijk om Schumi verslagen te zien worden, heeft Hakkinen mij verder nooit kunnen bekoren.

gloudiesaurus

Kwalificatieduel Schumacher - Rosberg 1-11

Dit moet toch pijn doen bij Schumacher, hij was altijd heer en meester over zijn teamgenoten...
Al had hij vandaag dan wel pech
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Kootje op 27 augustus 2011 - 19:56:44
Citaat van: Franky R. op 27 augustus 2011 - 19:49:20
Citaat van: Kootje op 27 augustus 2011 - 18:51:52
;D  Yup  :P :D

Was juist altijd van van z'n rivalen.
Eerst Senna, toen Hill en Villeneuve (waardoor de haat begon ;) ) en later Montoya.

Maar toch moet ik zeggen dat ik het ook niet kan waarderen hoe zo'n grootheid afgebrand wordt op de diverse fora. >:(
Alleen al daarom mag hij van mij nog wel 'n paar races winnen.


Huh?


Geen Hakkinen? Die zette Schumi toch mooi te kijk in 2000 ook op Spa... ;)

Nope .... die had niet het charisma wat mij aantrekt.
Nu vond ik het natuurlijk heerlijk om Schumi verslagen te zien worden, heeft Hakkinen mij verder nooit kunnen bekoren.


Ik vond Hakkinen wel wat hebben...lekker onderkoeld en als iemand een 'moeilijke vraag' stelde, zei hij alleen maar "Yeah!"... ;D

Kootje

En precies dat onderkoelde spreekt mij niet aan.
Zo ben ik ook nooit fan van Raikkonen geweest, hoewel dat ook 'n geweldenaar was.
Maar ja ... ik zie liever 'n gepassioneerd coureur die strijd levert volgens het "de dood of de gladiolen" principe, dan zo'n ijskonijn waar geen enkele emotie inzit.
Wat dat betreft vond ik Hakkinens momentje op Imola, waarbij hij jankend achter de vangrail zat, het mooiste moment uit zijn carriƩre.
Mooier nog dan de legendarische move op Spa met Schumi en Zonta.

Wizard

Die vond ik sowieso veel minder mooi dan staat geschreven. Er was genoeg ruimte, Hakkinen had de snellere bolide, dus een a.b.c'tje. Dat Zonta daar vervolgens tussen zit, doet het spectaculairder ogen dan dat het is. In de praktijk was het niks anders dan een zuivere inhaalactie door meer vermogen (snelheid).