Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Enzo op 25 augustus 2011 - 18:58:02
Alonso's actie op Hamilton in de Pits hoor je ook niemand meer over, was ook een flinke als je het mij vraagt.
Mja, was ook niet sjiek inderdaad. Naaistreek. Maar m.i. wel een toefje minder als wat de heren Prost, Senna en Schumacher op de baan hebben uitgevreten.

Al zeg ik er meteen bij dat ik zo'n relletje altijd wel kan waarderen. Natuurlijk is het onsportief, maar het hoeven van mij geen koorknapen te zijn. Bovendien is een grote rel tussen twee rijders, geweldig voor de kijkcijfers van de Pits ;D.

Enzo

Daar sla je de spijker op z'n kop. "Het hoeven geen koorknapen te zijn."
Laat ze maar lekker knokken, de stewards bepalen wel of het legaal is of nie.

Kootje

Precies.
Als ze allemaal braaf hun rondjes zouden rijden,hadden wij niets te discussiƫren.

Enzo

Mooi filmpje over de nieuwe gouden helm van Schumacher.

Gerard

Zeker een mooi filmpje! Als je zo'n klusje moet doen moet je niet gezopen hebben! ;D

Kootje

Mijn god .... wat 'n priegelwerk.  :o

Edwin90

Het levert dan ook wel wat op  ;)

Enzo


Hierboven een foto van Peter Bonnington en Jock Clear, de nieuwe engineers van Schumacher per vandaag. Slade is per direkt afgevoerd naar de fabriek. Kan me herinneren dat Schumacher zich nog tevreden uitliet over Slade. Vind het een vreemd verhaal en vermoed dat er een onenigheid heeft plaatsgevonden binnen het team.

SDG

Citaat van: Enzo op 26 augustus 2011 - 12:56:59
Mooi filmpje over de nieuwe gouden helm van Schumacher.


Als gewone sterveling wil je gewoon niet weten hoeveel deze helm op een veiling eventueel zou kunnen gaan...

Wizard

Citaat van: Enzo op 26 augustus 2011 - 12:56:59
Mooi filmpje over de nieuwe gouden helm van Schumacher.


Had ik al gezien. Wel stoer!! Maar wat zit het die man toch tegen. Had vandaag tijdens deze weersomstandigheden veel van hem verwacht...

Kootje

Wat is er precies misgegaan ??
Was niet in de gelegenheid Q te kijken ,en tot mijn grote verbazing heeft Schumi geen tijd gezet.
:o ??

Wizard

Schumacher verloor zijn wiel tijdens de outlap en crashte daardoor.

Kootje

Gewoon spontaan of brak het af door de kerbs of 'n touche ??

Wizard


Kootje

 ;D ;D ;D

Toch lullig dat hem dat tijdens z'n jubileumweekend moet gebeuren.