Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

rafael25

Met alle respect voor het palmares van Schumacher, maar ook in een red bull zal hij niet winnen of podium rijden. Hij heeft dit seizoen nog maar 1 goeie race gereden, en dat is canada. De rest van de races maakt hij fouten die een F1-piloot niet zou mogen maken. Hij is gewoon te oud om mee te kunnen met de jonge garde, en dit zowel in een mercedes als in een red bull. En je kan een fan zijn, of niet, maar de resultaten, de punten en de WK-stand geven mij gelijk

Enzo


T.Nuvolari

Ik ben allerminst een Schumacherfan, maar dit seizoen presteert hij toch veel beter dan vorig seizoen. De WK stand (NR 32ptn/MS 26ptn) zegt dat ook, hij moet qua resultaten niet echt onderdoen voor Rosberg.

Dat hij
Citaat van: Burorri op 29 juni 2011 - 01:09:16
Schumacher? Schumacher? Waar komt die naam mij zo bekent van voor? Is dat niet die gast die mensen verbouwd?

Nee da's Verstappen!  ;D

Folkert

Oja das waar ook, hij dacht zeker dat hij Schumacher was en probeerde iemand te vernoem nadat hij verloren had met karren :p
Trotse vader van Rosalie(L)


Wizard

Citaat van: rafael25 op 29 juni 2011 - 13:42:00
Met alle respect voor het palmares van Schumacher, maar ook in een red bull zal hij niet winnen of podium rijden. Hij heeft dit seizoen nog maar 1 goeie race gereden, en dat is canada. De rest van de races maakt hij fouten die een F1-piloot niet zou mogen maken. Hij is gewoon te oud om mee te kunnen met de jonge garde, en dit zowel in een mercedes als in een red bull. En je kan een fan zijn, of niet, maar de resultaten, de punten en de WK-stand geven mij gelijk

Nee hoor, dat geeft aan dat je doet aan scorebordjournalistiek. Schumacher zal zeker niet meer de Schumacher zijn die hij was maar iedere beetje ervaren coureur kan met een Red Bull winnen. Lijkt mij heel stug, en bovendien uit de lucht gegrepen, dat Schumacher zo veel heeft moeten inboeten dat hij met een dominante auto zelfs niet meer kan presteren. Als dat zo was had Mercedes hem al lang vervangen.


Kootje

#817
Deze discussie kunnen we iig dus nog 1,5 seizoen volhouden.  :P


Enzo

Ik voorspel dat we over de 100 pagina's gaan komen met dit topic.  8)

Wizard

Hoe dan ook, er zit een kern van waarheid in. Daarmee durf ik gerust te stellen dan Mercedes niet met Schumacher kampioen gaat worden. Eerdat ze competitief zijn loopt Schumacher met een wandelstok door de paddock. ;)

robbert

Citaat van: Kootje op 15 augustus 2011 - 17:23:07
Deze discussie kunnen we iig dus nog 1,5 seizoen volhouden.  :P

gewoon omdat iemand een link met een nieuwsbericht plaatst??? Dat is toch geen discussie maar een weetje :P

Folkert

Citaat van: Wizard op 15 augustus 2011 - 17:37:08
Hoe dan ook, er zit een kern van waarheid in. Daarmee durf ik gerust te stellen dan Mercedes niet met Schumacher kampioen gaat worden. Eerdat ze competitief zijn loopt Schumacher met een wandelstok door de paddock. ;)
Probleem is echter dat Schumacher het tot die tijd nog altijd blijft proberen, en we dus tot 2040 met hem door moeten. :'(
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: robbert op 15 augustus 2011 - 17:50:25
Citaat van: Kootje op 15 augustus 2011 - 17:23:07
Deze discussie kunnen we iig dus nog 1,5 seizoen volhouden.  :P

gewoon omdat iemand een link met een nieuwsbericht plaatst??? Dat is toch geen discussie maar een weetje :P
Nee ..... omdat hij in dat artikel aangeeft sowieso volgend jaar ook nog te racen.
En zolang als dat hij nog raced ,zal ook de discussie "kan Schumacher het nog" doorgaan.


robbert

Citaat van: Kootje op 15 augustus 2011 - 18:15:25
Citaat van: robbert op 15 augustus 2011 - 17:50:25
Citaat van: Kootje op 15 augustus 2011 - 17:23:07
Deze discussie kunnen we iig dus nog 1,5 seizoen volhouden.  :P

gewoon omdat iemand een link met een nieuwsbericht plaatst??? Dat is toch geen discussie maar een weetje :P
Nee ..... omdat hij in dat artikel aangeeft sowieso volgend jaar ook nog te racen.
En zolang als dat hij nog raced ,zal ook de discussie "kan Schumacher het nog" doorgaan.

waarom moet die discussie nog doorgaan?
Je ziet toch dat hij het alleen maar kan met een auto die voor overwinning kan gaan

Kootje

Citaat van: robbert op 15 augustus 2011 - 18:54:14
waarom moet die discussie nog doorgaan?
Je ziet toch dat hij het alleen maar kan met een auto die voor overwinning kan gaan

Sorry nee .... dat zie ik niet.  ::)
Ik zie dat hij met Rosberg nog wel mee kan komen ,maar ook veel fouten maakt.
In 'n Red Bull zal hij daarom wellicht wat vaker op 't podium komen en zelfs 'n overwinning scoren ,maar ik zie (behalve dat hij in 'n RBR verder vooraan zou staan)geen reden waarom hij in diezelfde Red Bull niet die fouten zou maken.

Persoonlijk zeg ik dus: JA ,hij kan 't nog wel ,maar lang niet meer zo goed als vroeger.
Er zijn genoeg 'pitters' die daarin niet met mij meegaan en vice versa.
En zolang dat het geval is ,zal ook de discussie doorgaan.
Dus op naar de 100 pagina's.  ;)