Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

janke

Gisteren toch een verkeerde inschatting bij het uit de pits rijden. Hij geeft dat ook toe, en dat siert hem.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Wel vreemd dat hij daar niet voor bestraft werd.  ::)
Niet dat ik vind dat hij daar 'n straf voor moet krijgen hoor ,maar gezien de vele straffen die de FIA dit jaar al uit heeft gedeeld voor soortgelijke incidenten.  :-\

Lang leve het consrquente optreden !!!  ;)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 27 juni 2011 - 10:35:06
Wel vreemd dat hij daar niet voor bestraft werd.  ::)
Niet dat ik vind dat hij daar 'n straf voor moet krijgen hoor ,maar gezien de vele straffen die de FIA dit jaar al uit heeft gedeeld voor soortgelijke incidenten.  :-\

Lang leve het consrquente optreden !!!  ;)


Och, MS had het meeste last van die kapotte vleugel en Petrov kon doorrijden. Vergelijk het met Hamilton in Canada. Die werd ook niet meer bestraft, nadat hij uitviel... 8)

Kootje

Nogmaals: Hij hoeft van mij geen straf te krijgen !!!

Maar waarom in voorgaande races Sutil ,DiResta ,Alonso ,Perez enz. enz. dan wel bestraffen voor het kapotrijden van hun vleugel ??
Hadden die er dan geen last van ??  ::)

T.Nuvolari

Het was een domme fout van Schumacher, maar ik denk niet dat hij daarvoor een straf verdiende.
Echt een ongeval veroorzaken deed hij niet, verklote eigenlijk alleen de race voor zichzelf. Verder vond ik dat Petrov toch ook heel weinig ruimte liet, terwijl hij Schumacher toch beter zag rijden dan andersom.

Bij die andere gevallen ondervond de tegenstander duidelijk nadeel na die actie.

Kootje

Citaat van: M@rc op 27 juni 2011 - 11:44:10
Het was een domme fout van Schumacher, maar ik denk niet dat hij daarvoor een straf verdiende.
Echt een ongeval veroorzaken deed hij niet, verklote eigenlijk alleen de race voor zichzelf. Verder vond ik dat Petrov toch ook heel weinig ruimte liet, terwijl hij Schumacher toch beter zag rijden dan andersom.

Mee eens.
Het was Petrov net zo goed aan te rekenen ,en het oordeel "raceincident" is wat mij betreft ook het juiste.

CitaatBij die andere gevallen ondervond de tegenstander duidelijk nadeel na die actie.

Daar ben ik het niet geheel mee eens.
Er zijn genoeg incidenten geweest ,waarbij de aangereden partij nergens last van had ,maar er toch 'n strafd werd uitgedeeld.

Enzo

Ik ben allang blij dat er deze race geen straffen zijn uitgedeeld. Zoals Jeroen al vaker heeft gezegd, 9 van de 10 keer is het een race-incident. Straffen hoort bij een duidelijke overtreding van de regels en niet bij een inschattingsfout.

Kootje

Citaat van: Enzo op 27 juni 2011 - 15:57:38
Ik ben allang blij dat er deze race geen straffen zijn uitgedeeld. Zoals Jeroen al vaker heeft gezegd, 9 van de 10 keer is het een race-incident. Straffen hoort bij een duidelijke overtreding van de regels en niet bij een inschattingsfout.
Daar ben ik het volledig mee eens.

Maar ja ,er is nu niet bepaald veel gebeurd zondag.
En ik moet toch ergens over mekkeren.  :P

Folkert

Citaat van: Kootje op 27 juni 2011 - 16:02:37
Citaat van: Enzo op 27 juni 2011 - 15:57:38
Ik ben allang blij dat er deze race geen straffen zijn uitgedeeld. Zoals Jeroen al vaker heeft gezegd, 9 van de 10 keer is het een race-incident. Straffen hoort bij een duidelijke overtreding van de regels en niet bij een inschattingsfout.
Daar ben ik het volledig mee eens.

Maar ja ,er is nu niet bepaald veel gebeurd zondag.
En ik moet toch ergens over mekkeren.  :P
Hehe, ja Mekkeren zit in onze natuur. :P
IIG in die van mij.  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 27 juni 2011 - 16:13:05
Citaat van: Kootje op 27 juni 2011 - 16:02:37
Citaat van: Enzo op 27 juni 2011 - 15:57:38
Ik ben allang blij dat er deze race geen straffen zijn uitgedeeld. Zoals Jeroen al vaker heeft gezegd, 9 van de 10 keer is het een race-incident. Straffen hoort bij een duidelijke overtreding van de regels en niet bij een inschattingsfout.
Daar ben ik het volledig mee eens.

Maar ja ,er is nu niet bepaald veel gebeurd zondag.
En ik moet toch ergens over mekkeren.  :P
Hehe, ja Mekkeren zit in onze natuur. :P
IIG in die van mij.  8)

Dat weten we toch... ;)

Edwin90

Valt me wel op dat Schumacher wel vaak zijn vleugel eraf rijdt. Jemig zeg, kan zo al 4 of 5 situaties opnoemen.

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 27 juni 2011 - 18:39:53
Valt me wel op dat Schumacher wel vaak zijn vleugel eraf rijdt. Jemig zeg, kan zo al 4 of 5 situaties opnoemen.
Duidelijk nog niet gewend aan die monsterlijke dingen.  ;D

com

Ging hij ook niet over de witte lijn heen bij uitrijden pits. heb er niks over gehoord

Edwin90

Citaat van: com op 28 juni 2011 - 17:04:13
Ging hij ook niet over de witte lijn heen bij uitrijden pits. heb er niks over gehoord

Dat dacht ik ook te zien! Maar inderdaad niks over gehoord.

Folkert

Schumacher? Schumacher? Waar komt die naam mij zo bekent van voor? Is dat niet die gast die mensen verbouwd?
Trotse vader van Rosalie(L)