Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Ja vreemd. Goeie tot redelijke kwalificaties, maar heel slechte races de laatste tijd.

Enzo

Het gedrag van de auto is erg onvoorspelbaar, dat er snelheid in zit hebben ze laten zien.
Maar de auto begrijpen en hoe deze snelheid vrij te laten lukt ze zelden....

Wizard

Probleem zat zich niet zo zeer in de snelheid, die was er, maar de Mercedes vreet Pirelli's! Dat zorgt voor de slechte pace. In Monaco was het drama.

Enzo

Citaat van: Wizard op 30 mei 2011 - 19:06:39
Probleem zat zich niet zo zeer in de snelheid, die was er, maar de Mercedes vreet Pirelli's! Dat zorgt voor de slechte pace. In Monaco was het drama.

Gerucht gaat dat hun EBD de achterbanden bakt, dus de airflow is niet goed aan de achterkant.

Enzo

Schumacher heeft een nieuw vliegtuigje gekocht... ::)


Falcon 2000LX M-IKEL

Kootje

Citaat van: Enzo op 30 mei 2011 - 19:27:24
Gerucht gaat dat hun EBD de achterbanden bakt, dus de airflow is niet goed aan de achterkant.
Met het risico 'n ontzettend domme vraag te stellen.....  :-[

Wat bedoel je met EBD ?? ???
Het enige wat ik kan bedenken is Exhaust Blown Diffusor.  :-\

Enzo

Citaat van: Kootje op 30 mei 2011 - 22:32:48
Citaat van: Enzo op 30 mei 2011 - 19:27:24
Gerucht gaat dat hun EBD de achterbanden bakt, dus de airflow is niet goed aan de achterkant.
Met het risico 'n ontzettend domme vraag te stellen.....  :-[

Wat bedoel je met EBD ?? ???
Het enige wat ik kan bedenken is Exhaust Blown Diffusor.  :-\

We gaan door voor de wasmachine... ;D

Kootje

Weer wat geleerd.  :)
En dat samen met die VLOG op 't Magic Paddle topic.  ::)
Lijkt wel of ik weer in de schoolbanken zit.  :-\

Dank u Meester Enzo voor de wijze lessen.  ;) ;D

Enzo

Citaat van: Kootje op 30 mei 2011 - 22:59:45
Weer wat geleerd.  :)
En dat samen met die VLOG op 't Magic Paddle topic.  ::)
Lijkt wel of ik weer in de schoolbanken zit.  :-\

Dank u Meester Enzo voor de wijze lessen.  ;) ;D

No worries mate, iedereen weet wel eens iets niet.  :)


rafael25

Schumacher was geweldig dit weekend, zijn passes op Hamilton en Robserg bij de hairpin waren geweldig ......................hoe vaak heb ik dat nou weer gezegd ::) ::) ::) ::)

Kootje

Citaat van: rafael25 op 31 mei 2011 - 03:09:55
Schumacher was geweldig dit weekend, zijn passes op Hamilton en Robserg bij de hairpin waren geweldig ......................hoe vaak heb ik dat nou weer gezegd ::) ::) ::) ::)
Inderdaad geweldige acties....... 8) die alleen maar lukte omdat ze hem in leven lieten. ::)
En nu is Schumacher 'n held en Hamilton 'n schlemiel want hij werd niet in leven gelaten.  ;)

Folkert

Citaat van: Kootje op 31 mei 2011 - 13:33:59
Citaat van: rafael25 op 31 mei 2011 - 03:09:55
Schumacher was geweldig dit weekend, zijn passes op Hamilton en Robserg bij de hairpin waren geweldig ......................hoe vaak heb ik dat nou weer gezegd ::) ::) ::) ::)
Inderdaad geweldige acties....... 8) die alleen maar lukte omdat ze hem in leven lieten. ::)
En nu is Schumacher 'n held en Hamilton 'n schlemiel want hij werd niet in leven gelaten.  ;)
Precies, snap ik ook niet zo heel erg. Trouwens: Schumacher had wel een belabberde start en waarom hij niet bestraft werd is mij een raadsel. Heb de race net nog eens rustig na gekeken, maar de hele race was wel erg rommelig. En ja Hamilton......ik weet niet zo goed he ik het moet plaatsen, ben beetje in 2 strijd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Ik niet.
Ik vind de hele heisa omtrend zijn acties maar overdreven.
Als ze wel gelukt waren was iedereen lyrisch geweest over zijn race ,en was hij zonder enige twijfel uitgeroepen tot man vd race.
Nu ze niet lukten ,verandert dat voor mij iig niets ,maar ik geloof dat ik daar wel alleen in sta.
:D :P :D

T.Nuvolari

#688
Als je acties keer op keer mislukken valt er toch weinig over je prestatie te zeggen lijkt me. Een spits die 200 keer op de goal trapt en niet scoort is ook een slechte spits.

Kootje

Hoezo keer op keer ??
Hij heeft meer dan die 2 acties geplaatst ,en die lukten wel.

Daarnaast heeft hij al 10-tallen keren bewezen juist zeer goed in te kunnen halen.
Ik durf zelfs te stellen dat hij daarin de beste van het huidige startveld is.
Dus je spitsen vergelijk gaat helemaal mank.
Er is geen spits ter wereld die 200x in één wedstrijd in scoringskans komt.