Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Kootje


Michael schumacher

Het probleem is een beetje en ik geef dat eerlijk toe de concurrentie echt wel heel groot is alhoewel red bull er duidelijk bovenuit steekt, het is zeker niet makeklijker nu dan vroeger, integendeel zelfs en je moet je dan eens gaan bedenken; eerst dat ongeval met zijne nek, 3j stilliggen is een eeuwigheid in de f1, schumi deed voorzover ik me herinner altijd prive tests, die deed niks anders en dat was toen ook zijn sterkte vond ik, nu kan dit niet of zeg maar het niet meer mag,dan is rosberg niet bepaald een duts he, rosberg staat erom bekend het ook een talent is, niet zo groot als vettel in mijn ogen maar wel een talent en ook op zijn beste komende jaren terwijl schumi 42jaar oud is, terug in feite van nul herbegint, helaas toch aan snelheid moeten inbinden heeft en dat is dan ook uiteindelijk de enige reden waarom schumacher wat moeite heeft met rosberg.
Bij ferrari zat iedere persoon op de juiste plaats, bij mercedes valt me dat allemaal zo niet op, die mensen die bij ferrari werkten die waren gek van schumi op mss enkelingen na, die zetten zich nog eens extra in voor hem en werkten extra hard, allemaal zaken die ik ervoor en nu nog nooit heb gezien (waarmee ik niet wil zeggen ze dat nu niet doen maar twas gewoon je dat zag, één grote hechte familie).
Vergeet niet er andere mensen naar de f1 zijn terug gekomen en bij deze zelfs na hun 2de jaar een serieus grote flop was, ik zie dit dit seizoen niet gebeuren met schumacher, ik zal niet zeggen deze voor rosberg zal eindigen, kampioen worden zit er sowieso niet in maar mits die wagen nog wat beter te krijgen zie ik hem wel terug opfleuren zoals vandaag en wie weet heel mss toch nog eens een overwinning.
Toen schumi terug begon heb ik gezegd; kampioen worden zal normaal gezien niet lukken of deze zou al echt ene superieure wagen moeten hebben zoals in 2002 met ferrari maar ik achtte die kans al heel klein natuurlijk en helaas heb ik gelijk en ik heb dus dan maar 1 ding gevraagd; laat schumi ongeacht deze goed presteerd of niet; laat hem aub nog eens 1 keertje (of meer) een overwinning behalen, echt jongen,ik denk ik ga bleiten mocht deze dat nog eens doen ;).

Kootje

Enkele overwinningen gun ik 'm ook nog wel ,en daar acht ik 'm met de juiste wagen ook nog steeds toe in staat.
Nogmaals WK worden dat zie ik toch liever niet ,7 titels vind ik echt wel genoeg.
Maar ongeacht of hij nog gaat winnen ,hij heeft voor mij al bewezen het nog steeds te kunnen.

Michael schumacher

Citaat van: Kootje op 17 april 2011 - 22:51:54
Enkele overwinningen gun ik 'm ook nog wel ,en daar acht ik 'm met de juiste wagen ook nog steeds toe in staat.
Nogmaals WK worden dat zie ik toch liever niet ,7 titels vind ik echt wel genoeg.
Maar ongeacht of hij nog gaat winnen ,hij heeft voor mij al bewezen het nog steeds te kunnen.


Ik zou het liefste hebben em net wel nog een 8ste titel kan behalen maar daarvoor zit deze volgens mij niet bij het huiste team, tis nu al 2j op rij die wagen niet eens mee kan doen, zelf niet eens in staat om mee te winnen,ppff. Rosberg is dan nu wel beter maar heeft ook nog noppes gewonnen. Zegt dus veel over die mercedes wagen.

Gerard

Citaat van: Michael schumacher op 18 april 2011 - 16:00:36
Citaat van: Kootje op 17 april 2011 - 22:51:54
Enkele overwinningen gun ik 'm ook nog wel ,en daar acht ik 'm met de juiste wagen ook nog steeds toe in staat.
Nogmaals WK worden dat zie ik toch liever niet ,7 titels vind ik echt wel genoeg.
Maar ongeacht of hij nog gaat winnen ,hij heeft voor mij al bewezen het nog steeds te kunnen.


Ik zou het liefste hebben em net wel nog een 8ste titel kan behalen maar daarvoor zit deze volgens mij niet bij het huiste team, tis nu al 2j op rij die wagen niet eens mee kan doen, zelf niet eens in staat om mee te winnen,ppff. Rosberg is dan nu wel beter maar heeft ook nog noppes gewonnen. Zegt dus veel over die mercedes wagen.


Ik denk dat als Rosberg in China de juiste hoeveelheid brandstof had meegekregen, dat hij een goede kans maakte

Hij had op een bepaald punt ruim 5 seconden voorsprong op Vettel, maar toen moest hij " zuiniger" gaan rijden, dus dat deed hem de das om!

Ik weet niet of Nico hier gewonnen had,maar de 2de plaats zou er denk ik zeker in hebben gezeten!!

Enzo

Ik denk ook dat een podium haalbaar was voor Rosberg, Schumacher had ook 6de kunnen worden zonder het brandstof probleem.(beide hadden dit probleem)
Het punt was dat de auto harder liep dan verwacht, hierdoor gebruikte het meer brandstof dan ze verwacht hadden.
Denk niet dat ze deze fout nog eens maken.

Folkert

Citaat van: Enzo op 18 april 2011 - 18:06:28
Ik denk ook dat een podium haalbaar was voor Rosberg, Schumacher had ook 6de kunnen worden zonder het brandstof probleem.(beide hadden dit probleem)
Het punt was dat de auto harder liep dan verwacht, hierdoor gebruikte het meer brandstof dan ze verwacht hadden.
Denk niet dat ze deze fout nog eens maken.
M zou daar dan ook niet de extra snelheid vandaan komen? Misschien waren ze lager geëindigd omdat ze meer benzine mee hadden en daarom snellere rondentijdrn konden rijden.
Was wel verrast door de snelheid van Mercedes, maar ik denk dat ze met "de juiste" hoeveelheid benzine langzamer geweest waren.
Trotse vader van Rosalie(L)


Gerard

Citaat van: Enzo op 29 april 2011 - 00:08:01
http://www.f1pits.net/nieuws/schumacher_dient_contract_uit/


Wat een onzin dat hij iedere keer maar weer moet zeggen dat je je contract uit gaat dienen! :P
Doet me een beetje denken aan "Monty Python", met die gezagvoerder die omroept

"'Hello, this is your Captain speaking. There is absolutely no cause for alarm.;D

Enzo

Citaat van: Gerard op 29 april 2011 - 08:15:28
Citaat van: Enzo op 29 april 2011 - 00:08:01
http://www.f1pits.net/nieuws/schumacher_dient_contract_uit/


Wat een onzin dat hij iedere keer maar weer moet zeggen dat je je contract uit gaat dienen! :P
Doet me een beetje denken aan "Monty Python", met die gezagvoerder die omroept

"'Hello, this is your Captain speaking. There is absolutely no cause for alarm.;D

Ja ik vind het ook onnodig, maar met name in Duitsland hebben ze echt een vergrootglas op Schumacher.
Alles wat hij doed word geannaliseerd en beoordeeld, nu weer blijkt dat Mercedes niet voor het WK kan gaan kwamen de roddels wederom in de wereld dat hij aan het einde van dit seizoen de helm aan de wilgen ging hangen. Vandaardat hij af en toe zijn loyaliteit moet uitspreken.

0634

Het wordt hem natuurlijk ook gewoon gevraagd, en dan zou het gek zijn als hij geen antwoord zou geven.

Michael schumacher

Ik zie schumacher niet zomaar opgeven, volgend seizoen is het wel alles of niets, als ze dan geen deftige wagen hebben dan zal deze normaal gezien niet meer verder doen.
Ik vraag niet veel; 1 keertje nog eens een overwinning behalen, meer vraag ik echt niet, ik zou de gelukkigste mens zijn die dag.
Kampioen worden is bijna zo goed als onmogelijk met die mercedes en rosberg zit in de fleur van zijn leven terwijl schumacher wat van z'n snelheid vooral heeft verloren.

Enzo

Iets zegt me dat hij de bovenste trede nog wel gaat halen... 8)

0634


Michael schumacher

Citaat van: Jeroen op 30 april 2011 - 18:51:36
Iets zegt mij van niet.

Ik denk het ook niet jong, em heeft die paar tienden aan snelheid verloren, zijn 1ste en moeilijke gevecht is z'n eigen teamgenoot proberen verslaan en als dat al niet goed lukt dan kan je ook geen kampioen worden :-).
En tja, ferrar en mclaren en redbull die blijven sowieso toppers en die staan er bijna ieder jaar keer op keer opnieuw en mercedes hinkt steeds achterop.
Ik sluit nooit iets uit maar de titel behalen zal volgens mij niet meer mogelijk zijn, voor mij is een 1 enkele overwinning al meer dan genoeg.