Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Kootje

Beetje vroeg om Schumacher nu alweer af te schrijven  nietwaar ??

Vergeet niet dat zijn tijd in Q2  maar 2 tienden langzamer was dan Rosberg zijn tijd in Q2.
Dat is het vergelijk dat je moet maken ,ook al is Rosberg daarmee wel door naar Q3 en Schumi net niet.

En als 2 tienden al genoeg is om hem af te schrijven ,schrijf dan ook Webber af. ( - 8 tienden )
En als we toch bezig zijn doe Button ( - 4 tienden ) en Massa ( - 6 tienden ) er ook maar bij.
En op deze manier kan ik nog wel ff doorgaan ,maar daar heb ik geen zin in.

0634

Citaat van: Kootje op 26 maart 2011 - 11:39:28
Beetje vroeg om Schumacher nu alweer af te schrijven  nietwaar ??
Daarom zei ik ook: het begint erop te lijken ;).

Er zat ook nog een seizoen voor deze race he.

Kootje

Ik weet 't.
Maar na 'n matige start deed hij 't de 2e helft toch behoorlijk.
Als blijkt dat hij dit jaar weer duidelijk z'n meerdere in Rosberg moet erkennen ,dan zeg ik oke.
Maar zolang het gat maar zo'n 2 tienden blijft ,vind ik het echt niet slecht wat hij doet.

Toegegeven ,de oude Schumi is hij niet meer ,maar hij kan zeker nog mee met de jonkies.
En vergeet niet dat hij in Rosberg eindelijk weer 'n teamgenoot van formaat heeft.
Die schat ik toch hoger in dan Massa ,Barrichello ,Irvine ,Herbert ,Verstappen etc.

0634

Ik zeg ook niet dat het zo slecht is wat hij doet, ik zeg dat het beneden Schumacher-niveau is.

rafael25

Volgens mij had Schumacher probleem met zijn KERS... ::)

Kootje

.
Citaat van: Jeroen op 26 maart 2011 - 13:14:59
Ik zeg ook niet dat het zo slecht is wat hij doet, ik zeg dat het beneden Schumacher-niveau is.

Das waar.
Valt verder niets tegen in te brengen

Franky R.

Citaat van: Kootje op 26 maart 2011 - 12:35:55
Ik weet 't.
Maar na 'n matige start deed hij 't de 2e helft toch behoorlijk.
Als blijkt dat hij dit jaar weer duidelijk z'n meerdere in Rosberg moet erkennen ,dan zeg ik oke.
Maar zolang het gat maar zo'n 2 tienden blijft ,vind ik het echt niet slecht wat hij doet.

Toegegeven ,de oude Schumi is hij niet meer ,maar hij kan zeker nog mee met de jonkies.
En vergeet niet dat hij in Rosberg eindelijk weer 'n teamgenoot van formaat heeft.
Die schat ik toch hoger in dan Massa ,Barrichello ,Irvine ,Herbert ,Verstappen etc.

Hm,

Massa werd bijna WK in 2008, Herbert werd afgeknepen (geen nieuwe onderdelen en geen toegang tot data) toen hij een keertje sneller was dan Schumi (bron - autobiografie Herbert) en Verstappen was een grote jongen vergeleken met Barrichello of Irvine...

Kootje

Citaat van: Franky R. op 26 maart 2011 - 17:37:54
Hm,

Massa werd bijna WK in 2008, Herbert werd afgeknepen (geen nieuwe onderdelen en geen toegang tot data) toen hij een keertje sneller was dan Schumi (bron - autobiografie Herbert) en Verstappen was een grote jongen vergeleken met Barrichello of Irvine...

Klopt allemaal.
Maar toch schat ik Rosberg hoger in dan voornoemde personen.

janke

Vandaag dus minder. Dat is ook realisme. Rosberg laat zich (net als vroeger zijn vader) niet voor het karretje spannen. Hij zou wel gek zijn. Beduidend beter dan MS. What's in a name.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Schumacher in zijn goede dagen was gewoon sneller dan zijn teamgenoot (ook Rosberg). En ook in een slechte auto won hij, of maakte hij die snel beter. Denk aan 1996, toen was die Ferrari in het begin van het seizoen echt niet veel beter dan die Mercedes van vorig jaar. En toch maakte Schumacher het team beter en won hij later in dit jaar nog drie Grand-Prix, zie ik hem nu eerlijk gezegd toch niet meer doen...

Het is nog vroeg in het seizoen, hoop voor Schumacher dat ik te vroeg ben, maar ik denk niet dat hij het dit jaar beter gaat doen als vorig jaar...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Vertel me dan maar eens waar MS beduidend beter was dan Rosberg in 2010. Ja vroeger was het een wereldcoureur. Een van de beste ooit. Hij is nu toch heel wat minder dan Vettel, Hamilton. Alonso. Geef niks. Maar geef het toch toe. Maar ja, hij rijdt dan ook voor Mercedes-Benz. Net niet, maar Rosberg haalt het echte maximale uit die auto. Als hij dan zo een grote jongen is dan laat hij Rosberg wel achter zich. Ook in die Mercedes. Maar laat maar.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Schumacher beduidend beter dan Rosberg in 2010? Uh Janke met welke bril heb jij de GP's vorig jaar bekeken? Als je naar de WK-stand kijkt van vorig jaar zegt dat al genoeg toch ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 26 maart 2011 - 20:55:30
Schumacher beduidend beter dan Rosberg in 2010? Uh Janke met welke bril heb jij de GP's vorig jaar bekeken? Als je naar de WK-stand kijkt van vorig jaar zegt dat al genoeg toch ;)

Gloudi,

Janke vraag wanneer Schumi beter was dan Rosberg in 2010...Hij stelt juist dat Rosberg altijd beter was dan Schumi... ;)

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: janke op 26 maart 2011 - 20:46:55
Vertel me dan maar eens waar MS beduidend beter was dan Rosberg in 2010. Ja vroeger was het een wereldcoureur. Een van de beste ooit. Hij is nu toch heel wat minder dan Vettel, Hamilton. Alonso. Geef niks. Maar geef het toch toe. Maar ja, hij rijdt dan ook voor Mercedes-Benz. Net niet, maar Rosberg haalt het echte maximale uit die auto. Als hij dan zo een grote jongen is dan laat hij Rosberg wel achter zich. Ook in die Mercedes. Maar laat maar.

Je hebt gelijk, hoor!
Kijk, het is leuk dat Schumi weer meedoet...Maar dan moet men het ook daarbij laten, i.p.v. stoere praat over podia en overwinningen!

Schumacher doet er zelf ook aan mee, om vervolgens nuances aan te brengen in zijn eerder gedane uitspraken. Dat was ik vorig jaar al zat, maar kennelijk denkt men bij MercedesGP op deze voet verder te kunnen?!

Of Schumi gaat aan de bak of hij is een 'boegbeeld / rijdend reclamezuil / doet zijn vriend Brawn een plezier!
Dat gel*l over het WK is nu erg storend, terwijl men nu op bijna 2 sec. gereden wordt...

Op deze manier is Mercedes idd. beschamend bezig! Hadden ze McLaren maar nooit verlaten, LOL! ;D