Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Michael schumacher op 22 maart 2011 - 18:26:15
Citaat van: Franky R. op 19 maart 2011 - 20:42:51
Citaat van: Enzo op 19 maart 2011 - 03:59:32
Citaat van: Gerard op 19 maart 2011 - 00:50:34
Dat zeggen ze bij elk team ENZO.... ;)

Het was ook meer een reactie op wat Franky zei, over smoezen.
Was vergeten de citaat toe te voegen.

Ok, maar ik sta nog altijd achter mijn woorden...Eerst was Schumi 'roestig', toen waren het de banden...Verder bleek de wielbasis niet des Schumacher te zijn...En tussendoor werd er ook even gejammerd door Huag of Brawn dat de auto niet op Schumi was afgestemd...En wat deed Rosberg?
::)


Dan ben je nooit bij de les geweest want schumacher heeft nu éénmaal een aparte rijstijl, vraag maar aan irvine.
Je kan beter aan Hill en Villeneuve vragen hoe apart zijn rijstijl was ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Michael schumacher op 22 maart 2011 - 18:26:15
Citaat van: Franky R. op 19 maart 2011 - 20:42:51
Citaat van: Enzo op 19 maart 2011 - 03:59:32
Citaat van: Gerard op 19 maart 2011 - 00:50:34
Dat zeggen ze bij elk team ENZO.... ;)

Het was ook meer een reactie op wat Franky zei, over smoezen.
Was vergeten de citaat toe te voegen.

Ok, maar ik sta nog altijd achter mijn woorden...Eerst was Schumi 'roestig', toen waren het de banden...Verder bleek de wielbasis niet des Schumacher te zijn...En tussendoor werd er ook even gejammerd door Huag of Brawn dat de auto niet op Schumi was afgestemd...En wat deed Rosberg?
::)


Dan ben je nooit bij de les geweest want schumacher heeft nu éénmaal een aparte rijstijl, vraag maar aan irvine.

Welkom 'MS',

Nee, ik heb het aan Rosberg gevraagd...die was er niet van onder de indruk... ::)

Kootje

Citaat van: Michael SchumacherDan ben je nooit bij de les geweest want schumacher heeft nu éénmaal een aparte rijstijl, vraag maar aan Irvine.
Citaat van: Burrori
Je kan beter aan Hill en Villeneuve vragen hoe apart zijn rijstijl was  ;)
Citaat van:  Franky
Nee, ik heb het aan Rosberg gevraagd...die was er niet van onder de indruk... ::)

;D :D ;D :D ;D   

 


Enzo

Het lijkt erop dat Mercedes dit jaar met veel video berichten gaat werken ipv persberichten.
Gisteren kwamen er al twee online en vandaag dit interview met schumacher.

De oude Duitser komt op mij wel realistisch over, ik betrap hem zelden erop dat hij zijn team over of onder schat.
Wat hij zegt zal waarschijnlijk dus ook wel waarheid worden verwacht ik.



0634

Naja, vorig jaar dacht hij wel podiums en een enkele zege te kunnen halen, geloof ik...

Enzo

Citaat van: Jeroen op 23 maart 2011 - 12:45:46
Naja, vorig jaar dacht hij wel podiums en een enkele zege te kunnen halen, geloof ik...

Das ook wel weer zo, al was het heel lastig inschatten na drie jaar afwezigheid.

Kootje

En hij dacht natuurlijk in 'n winnende auto te stappen.  ::)
:-[ Helaas voor hem ,bleek dat niet meer zo te zijn.

Folkert

Citaat van: Enzo op 23 maart 2011 - 12:48:34
Citaat van: Jeroen op 23 maart 2011 - 12:45:46
Naja, vorig jaar dacht hij wel podiums en een enkele zege te kunnen halen, geloof ik...

Das ook wel weer zo, al was het heel lastig inschatten na drie jaar afwezigheid.

Ik denk ook dat hij Rosberg behoorlijk heeft onderschat. En met hem ook aantal Schumacher fans wereldwijd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 23 maart 2011 - 16:58:08
Ik denk ook dat hij Rosberg behoorlijk heeft onderschat. En met hem ook aantal Schumacher fans wereldwijd.

Dat zou zomaar kunnen.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken ,maar in mijn geval was dat iig niet zo.
Rosberg deed precies wat je van hem kon en mocht verwachten.
Daarom was het van mijn kant uit gezien 'n overschatting van Schumachers kunnen.
Ik had ondanks z'n 3-jarige afwezigheid meer van 'm verwacht.
Ondanks dat ik nooit geloofde in overwinningen en de eindzege ,had ik wel verwacht dat hij competatief zou zijn.
En we kunnen nu duiidelijk stellen dat hij dat niet was.

Voor dit jaar heb ik overigens iets hogere verwachtingen.
Podia en 'n enkele overwinning moeten in mijn optiek haalbaar zijn.
Hopelijk stelt hij me niet weer teleur.


Gerard

Laat MS zich maar mengen in het WK.. dat zou betekenen dat we een hneel mooi spannend seizoen krijgen! Als zowel Red Bull,Ferrari,mcLaren als Mercedes strijden om overwinningen... ;)

gloudiesaurus

Ik durf nu al te zeggen dat de overwinningen voor Schumacher, en Pole Positions er dit jaar niet komen. Of er moet iets heel geks gebeuren, een gekke race. Maar onder normale omstandigheden? Nee...

Ik denk dat Schumacher qua 2010 niets is opgeschoten...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

De Schumacher van vroeger is er gewoon niet meer. Geen extra snelheid meer, misschien ook niet meer het verbetene. De ultieme wil.

Niets gelul over de auto is voor Button gemaakt, Rosberg is gewoon sneller. Vorig seizoen en nu begint het er alweer op te lijken. Bovendien is Mercedes zo op het oog niets sneller geworden ondanks de grote verhalen vooraf.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 maart 2011 - 08:29:29
De Schumacher van vroeger is er gewoon niet meer. Geen extra snelheid meer, misschien ook niet meer het verbetene. De ultieme wil.

Niets gelul over de auto is voor Button gemaakt, Rosberg is gewoon sneller. Vorig seizoen en nu begint het er alweer op te lijken. Bovendien is Mercedes zo op het oog niets sneller geworden ondanks de grote verhalen vooraf.

Laat dat Enzo maar niet horen... ;D

0634

Och, als Schumi jarenlang een klasse apart is mag dat gezegd worden, maar als Schumi simpelweg over zijn top heen is, mag dat ook gezegd worden.

_Makke_

Schumacher heeft nu uiteraard veel minder excuses voor handen, aangezien hij ook bij de voorbereiding betrokken was. Nu, langs de andere kant is dit de eerste race. Pas na enkele races kunnen we duidelijk stellen of Rosberg opnieuw de bovenhand heeft.

Ik ben benieuwd wat Schumacher tijdens de race en de komende races kan, net als bij Massa trouwens. Al vrees ik voor beide heren dat ze (duidelijk) te kort gaan komen tov hun teammaats.