Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

0634

Ik kan het me niet voorstellen.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 14 december 2010 - 20:00:47
Ik kan het me niet voorstellen.
Geen fantasie ,of uh....... geen vertrouwen ??  :D

Enzo

Citaat van: Jeroen op 14 december 2010 - 20:00:47
Ik kan het me niet voorstellen.

Ik kan het me wel voorstellen... 8)

0634

Citaat van: Kootje op 14 december 2010 - 20:14:00
Citaat van: Jeroen op 14 december 2010 - 20:00:47
Ik kan het me niet voorstellen.
Geen fantasie ,of uh....... geen vertrouwen ??  :D
Ik heb best vertrouwen in Mercedes. Maar verwachten dat ze volgend jaar twee serieuze titelkandidaten hebben lijkt mij teveel gevraagd.

Hooguit een overwinning.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 14 december 2010 - 21:38:56
Citaat van: Kootje op 14 december 2010 - 20:14:00
Citaat van: Jeroen op 14 december 2010 - 20:00:47
Ik kan het me niet voorstellen.
Geen fantasie ,of uh....... geen vertrouwen ??  :D
Ik heb best vertrouwen in Mercedes. Maar verwachten dat ze volgend jaar twee serieuze titelkandidaten hebben lijkt mij teveel gevraagd.

Hooguit een overwinning.

Mee eens. Ik zou niet weten welk gat er nu in het reglement staat, waarmee Brawn zijn voordeel mee zou kunnen doen. Bovendien denk ik dat McLaren en Ferrari behoorlijk zullen profiteren van hun eerdere ervaringen met KERS.

Kootje

Ze zijn bij Mercedes natuurlijk al langer bezig met de ontwikkeling van de 2011 auto.
Dat is ,misschien'n  klein ,toch 'n voordeel.   ::)
En wat het KERS systeem betreft ,zou Mercedes niet over de zelfde data als McLaren beschikken.
Nu ben ik niet zo heel technisch onderlegd ,maar het lijkt me toch dat 'n systeem dat nauw samenwerkt met de krachtbron ,goed op elkaar afgestemd moet zijn ,en Mercedes daarom 'n grote vinger in de pap had bij de ontwikkeling.   :-\
Kan het mis hebben natuurlijk ,want zoals al aangegeven ben ik niet technisch onderlegt.
Tenminste niet waar het om auto's en motoren gaat.  :D

Folkert

Denk dat Ferrari en Mclaren groot voordeel hebben met hun kerssysteem.  Waar Mercedes gaat staan op de grid? Denk wel vooraan, maar niet als het te kloppen team. En Schumacher? Zal wel beter rijden dan dit jaar, maar denk dat Rosberg hem te snel zal af zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Kootje op 15 december 2010 - 11:46:37
Ze zijn bij Mercedes natuurlijk al langer bezig met de ontwikkeling van de 2011 auto.
Dat is ,misschien'n  klein ,toch 'n voordeel.   ::)
En wat het KERS systeem betreft ,zou Mercedes niet over de zelfde data als McLaren beschikken.
Nu ben ik niet zo heel technisch onderlegd ,maar het lijkt me toch dat 'n systeem dat nauw samenwerkt met de krachtbron ,goed op elkaar afgestemd moet zijn ,en Mercedes daarom 'n grote vinger in de pap had bij de ontwikkeling.   :-\
Kan het mis hebben natuurlijk ,want zoals al aangegeven ben ik niet technisch onderlegt.
Tenminste niet waar het om auto's en motoren gaat.  :D
KERS heeft ook een flinke invloed op de wagen zelf. Qua gewichtsverhoudingen. Er moet echt ruimte voor worden gemaakt en dus moet je compromissen maken. En er mag natuurlijk niet getest worden he. Dus teams die al met KERS hebben gereden hebben daar een voordeel bij. Ze zullen best wel wat tijd vinden, maar ze liepen dusdanig ver achter op 3 teams dat ze niet zomaar met 2 wagens om de titel mee zullen doen. Dan moet je wel heel veel vinden.

Kootje

Tsja ,het blijft afwachten natuurlijk.  :(

Gerard

Citaat van: Jeroen op 15 december 2010 - 12:39:44
Citaat van: Kootje op 15 december 2010 - 11:46:37
Ze zijn bij Mercedes natuurlijk al langer bezig met de ontwikkeling van de 2011 auto.
Dat is ,misschien'n  klein ,toch 'n voordeel.   ::)
En wat het KERS systeem betreft ,zou Mercedes niet over de zelfde data als McLaren beschikken.
Nu ben ik niet zo heel technisch onderlegd ,maar het lijkt me toch dat 'n systeem dat nauw samenwerkt met de krachtbron ,goed op elkaar afgestemd moet zijn ,en Mercedes daarom 'n grote vinger in de pap had bij de ontwikkeling.   :-\
Kan het mis hebben natuurlijk ,want zoals al aangegeven ben ik niet technisch onderlegt.
Tenminste niet waar het om auto's en motoren gaat.  :D
KERS heeft ook een flinke invloed op de wagen zelf. Qua gewichtsverhoudingen. Er moet echt ruimte voor worden gemaakt en dus moet je compromissen maken. En er mag natuurlijk niet getest worden he. Dus teams die al met KERS hebben gereden hebben daar een voordeel bij. Ze zullen best wel wat tijd vinden, maar ze liepen dusdanig ver achter op 3 teams dat ze niet zomaar met 2 wagens om de titel mee zullen doen. Dan moet je wel heel veel vinden.

Mercedes zet toch al zijn kaarten in op Schumacher, dus met 2 auto's om de titel strijden lijkt me sowiezo niet reeel....  :(

0634

Lijkt mij sterk dat ze dat zullen doen. Zelfs de gootste ras Schumacher fanaat kan niet met zekerheid zeggen dat MS de grootste kans op succes zal hebben.

Folkert

Citaat van: Gerard op 15 december 2010 - 15:04:11
Citaat van: Jeroen op 15 december 2010 - 12:39:44
Citaat van: Kootje op 15 december 2010 - 11:46:37
Ze zijn bij Mercedes natuurlijk al langer bezig met de ontwikkeling van de 2011 auto.
Dat is ,misschien'n  klein ,toch 'n voordeel.   ::)
En wat het KERS systeem betreft ,zou Mercedes niet over de zelfde data als McLaren beschikken.
Nu ben ik niet zo heel technisch onderlegd ,maar het lijkt me toch dat 'n systeem dat nauw samenwerkt met de krachtbron ,goed op elkaar afgestemd moet zijn ,en Mercedes daarom 'n grote vinger in de pap had bij de ontwikkeling.   :-\
Kan het mis hebben natuurlijk ,want zoals al aangegeven ben ik niet technisch onderlegt.
Tenminste niet waar het om auto's en motoren gaat.  :D
KERS heeft ook een flinke invloed op de wagen zelf. Qua gewichtsverhoudingen. Er moet echt ruimte voor worden gemaakt en dus moet je compromissen maken. En er mag natuurlijk niet getest worden he. Dus teams die al met KERS hebben gereden hebben daar een voordeel bij. Ze zullen best wel wat tijd vinden, maar ze liepen dusdanig ver achter op 3 teams dat ze niet zomaar met 2 wagens om de titel mee zullen doen. Dan moet je wel heel veel vinden.

Mercedes zet toch al zijn kaarten in op Schumacher, dus met 2 auto's om de titel strijden lijkt me sowiezo niet reeel....  :(
Denk het niet, zou wel erg stom zijn van Mercedes.Rosberg heeft bewezen dat hij nu meer snelheid heeft dan Schumacher op dit moment.




Citaat van: Jeroen op 15 december 2010 - 17:46:17
Lijkt mij sterk dat ze dat zullen doen. Zelfs de gootste ras Schumacher fanaat kan niet met zekerheid zeggen dat MS de grootste kans op succes zal hebben.
Ik ken er aantal die dat toch anders zien ;)

Waar is Ray Den eigenlijk? Volgens hem zou Schumacher binnen no time laten zien dat hij de grootste aller tijden was.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 15 december 2010 - 11:46:37
Ze zijn bij Mercedes natuurlijk al langer bezig met de ontwikkeling van de 2011 auto.
Dat is ,misschien'n  klein ,toch 'n voordeel.   ::)
En wat het KERS systeem betreft ,zou Mercedes niet over de zelfde data als McLaren beschikken.
Nu ben ik niet zo heel technisch onderlegd ,maar het lijkt me toch dat 'n systeem dat nauw samenwerkt met de krachtbron ,goed op elkaar afgestemd moet zijn ,en Mercedes daarom 'n grote vinger in de pap had bij de ontwikkeling.   :-\
Kan het mis hebben natuurlijk ,want zoals al aangegeven ben ik niet technisch onderlegt.
Tenminste niet waar het om auto's en motoren gaat.  :D

Je hebt gelijk, maar kennis hebben van een onderdeel is iets anders dan er daadwerkelijk ervaring mee hebben... ;)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 15 december 2010 - 21:04:29
Citaat van: Kootje op 15 december 2010 - 11:46:37
Je hebt gelijk, maar kennis hebben van een onderdeel is iets anders dan er daadwerkelijk ervaring mee hebben... ;)
Dat is dan ook weer waar.  :)
Al hebben ze natuurlijk wel ervaring met hoe KERS op hun motor reageerd ,de kennis om dat systeem in hun eigen auto in te passen ontbreekt inderdaad.  ::)
En daarin hoeven ze van McLaren of Force India natuurlijk geen hulp te verwachten.  :D