Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

marlboro

Citaat van: Enzo op 09 november 2010 - 16:37:56
Marlboro, ze hebben een goed punt.
Ook ik ben Schumacher sympathisant, maar dat is geen reden om andermans mening niet te respecteren.
Dat kan jij vast beter dan zoals je zojuist liet zien?

Welkom terug trouwens!  8)


Welkom terug? Ik ken u allesins niet hoor.

En de reden waarom ik hier niet meer was is nu net omdat er hier  constant zever en leugens mogen verkocht worden,reageer je erop en zeg je gvdm tenminste vlakaf je gedacht dan mag het niet.
ps; wat is er beleefd aan door telkens te staan liegen en leugens te verkopen?
Bende kinders

Enzo

Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 16:51:54
Citaat van: Enzo op 09 november 2010 - 16:37:56
Marlboro, ze hebben een goed punt.
Ook ik ben Schumacher sympathisant, maar dat is geen reden om andermans mening niet te respecteren.
Dat kan jij vast beter dan zoals je zojuist liet zien?

Welkom terug trouwens!  8)


Welkom terug? Ik ken u allesins niet hoor.

En de reden waarom ik hier niet meer was is nu net omdat er hier  constant zever en leugens mogen verkocht worden,reageer je erop en zeg je gvdm tenminste vlakaf je gedacht dan mag het niet.
ps; wat is er beleefd aan door telkens te staan liegen en leugens te verkopen?

Niemand dwingt je om hier lid te zijn, dat staat voorop.
Als jij van mening bent dat hier alleen maar kolder word verkocht, kan je misschien beter maar weer de achterdeur pakken... ;)

marlboro

Citaat van: Enzo op 09 november 2010 - 17:07:19
Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 16:51:54
Citaat van: Enzo op 09 november 2010 - 16:37:56
Marlboro, ze hebben een goed punt.
Ook ik ben Schumacher sympathisant, maar dat is geen reden om andermans mening niet te respecteren.
Dat kan jij vast beter dan zoals je zojuist liet zien?

Welkom terug trouwens!  8)


Welkom terug? Ik ken u allesins niet hoor.

En de reden waarom ik hier niet meer was is nu net omdat er hier  constant zever en leugens mogen verkocht worden,reageer je erop en zeg je gvdm tenminste vlakaf je gedacht dan mag het niet.
ps; wat is er beleefd aan door telkens te staan liegen en leugens te verkopen?

Niemand dwingt je om hier lid te zijn, dat staat voorop.
Als jij van mening bent dat hier alleen maar kolder word verkocht, kan je misschien beter maar weer de achterdeur pakken... ;)

Wat is kolder?

Ik zeg idd dat het triest is je zo ne zever moet gaan lezen dat schumacher niet meer mee kan en niks meer waard is enz....
Bende kinders

0634

Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 17:15:47
Wat is kolder?

Ik zeg idd dat het triest is je zo ne zever moet gaan lezen dat schumacher niet meer mee kan en niks meer waard is enz....
En ik zeg je nu dat je op een normale manier moet gaan posten, zonder andermans mening voor kolder uit te maken. Anders houd het hier heel snel op voor je.

marlboro

Citaat van: 0634 op 09 november 2010 - 17:38:14
Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 17:15:47
Wat is kolder?

Ik zeg idd dat het triest is je zo ne zever moet gaan lezen dat schumacher niet meer mee kan en niks meer waard is enz....
En ik zeg je nu dat je op een normale manier moet gaan posten, zonder andermans mening voor kolder uit te maken. Anders houd het hier heel snel op voor je.

Hug? Leren lezen man; ik heb de vraag gesteld wat kolder betekent, ik ken dat woord niet eens hoe zou ik dan iemand kunnen gaan uitmaken voor kolder,lol?
Dat van posten op een normale manier is precies eerder voor u dan voor mij.
Bende kinders

0634

Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 18:19:15

Hug? Leren lezen man; ik heb de vraag gesteld wat kolder betekent, ik ken dat woord niet eens hoe zou ik dan iemand kunnen gaan uitmaken voor kolder,lol?
Dat van posten op een normale manier is precies eerder voor u dan voor mij.
Kolder is hetzelfde als zever. En de mening van andere posters hier is geen zever.

marlboro

Citaat van: 0634 op 09 november 2010 - 18:31:41
Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 18:19:15

Hug? Leren lezen man; ik heb de vraag gesteld wat kolder betekent, ik ken dat woord niet eens hoe zou ik dan iemand kunnen gaan uitmaken voor kolder,lol?
Dat van posten op een normale manier is precies eerder voor u dan voor mij.
Kolder is hetzelfde als zever. En de mening van andere posters hier is geen zever.


Allee tis goed, ze hebben gelijk, schumacher kan niks meer, tis nen echten duts, nu content.Manman
Bende kinders

0634

Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 18:37:14
Citaat van: 0634 op 09 november 2010 - 18:31:41
Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 18:19:15

Hug? Leren lezen man; ik heb de vraag gesteld wat kolder betekent, ik ken dat woord niet eens hoe zou ik dan iemand kunnen gaan uitmaken voor kolder,lol?
Dat van posten op een normale manier is precies eerder voor u dan voor mij.
Kolder is hetzelfde als zever. En de mening van andere posters hier is geen zever.


Allee tis goed, ze hebben gelijk, schumacher kan niks meer, tis nen echten duts, nu content.Manman
Dat is onzin. Als jij vind dat hij de beste nog altijd is dan moet je dat vooral posten. Maar gun anderen ook hun eigen mening.

JimmySPA

Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 18:37:14
Citaat van: 0634 op 09 november 2010 - 18:31:41
Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 18:19:15

Hug? Leren lezen man; ik heb de vraag gesteld wat kolder betekent, ik ken dat woord niet eens hoe zou ik dan iemand kunnen gaan uitmaken voor kolder,lol?
Dat van posten op een normale manier is precies eerder voor u dan voor mij.
Kolder is hetzelfde als zever. En de mening van andere posters hier is geen zever.


Allee tis goed, ze hebben gelijk, schumacher kan niks meer, tis nen echten duts, nu content.Manman

Er zijn nou eenmaal mensen hier, die het Schumacher niet "gunnen" en hem het liefst zien afgaan. Ik bedoel meeste pole's, overwinningen, wereldtitels, ronden aan de leiding.
Tja dat zijn records, die kan iedereen krijgen. Daar zit een geluk factor in... Hij wordt nu helemaal zoek gereden, met een auto die perfect voor hem zou zijn. Ik bedoel ze komen van een zwaar doorontwikkelde auto af. Brawn had bakken met geld in 2009 en daarom is de Mercedes zo geweldig in wegligging. Kortom Schumacher kan het niet meer...

(Sarcastische modus uit)

Ik geef je een tip, begin er niet aan! Die discussie win je niet, al heb je alle feiten!! Ze weten het allemaal beter.
Maar let maar op, wanneer Rain King Schumi volgend jaar vooraan rijdt zullen ze hem weer geweldig vinden.
Kijk naar Alonso, door alles en iedereen uitgekotst... Nu is hij ook "magic"

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

marlboro

Citaat van: 0634 op 09 november 2010 - 18:45:57
Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 18:37:14
Citaat van: 0634 op 09 november 2010 - 18:31:41
Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 18:19:15

Hug? Leren lezen man; ik heb de vraag gesteld wat kolder betekent, ik ken dat woord niet eens hoe zou ik dan iemand kunnen gaan uitmaken voor kolder,lol?
Dat van posten op een normale manier is precies eerder voor u dan voor mij.
Kolder is hetzelfde als zever. En de mening van andere posters hier is geen zever.

Ik gun anderen hun mening, ze hebben het hier toch mogen posten?
Maar soit; ik zeg al niks meer, jullie hebben gerkegen van mij wat jullie wilden horen.
Ander en beter.

Allee tis goed, ze hebben gelijk, schumacher kan niks meer, tis nen echten duts, nu content.Manman
Dat is onzin. Als jij vind dat hij de beste nog altijd is dan moet je dat vooral posten. Maar gun anderen ook hun eigen mening.
Bende kinders

0634

Citaat van: JimmySPA op 09 november 2010 - 18:49:49
Er zijn nou eenmaal mensen hier, die het Schumacher niet "gunnen" en hem het liefst zien afgaan. Ik bedoel meeste pole's, overwinningen, wereldtitels, ronden aan de leiding.
Tja dat zijn records, die kan iedereen krijgen. Daar zit een geluk factor in... Hij wordt nu helemaal zoek gereden, met een auto die perfect voor hem zou zijn. Ik bedoel ze komen van een zwaar doorontwikkelde auto af. Brawn had bakken met geld in 2009 en daarom is de Mercedes zo geweldig in wegligging. Kortom Schumacher kan het niet meer...

(Sarcastische modus uit)

Ik geef je een tip, begin er niet aan! Die discussie win je niet, al heb je alle feiten!! Ze weten het allemaal beter.
Maar let maar op, wanneer Rain King Schumi volgend jaar vooraan rijdt zullen ze hem weer geweldig vinden.
Kijk naar Alonso, door alles en iedereen uitgekotst... Nu is hij ook "magic"

Ik denk dat de waarheid in het midden ligt. Schumacher is een grootheid ala Senna, Fangio of Clark. Maar hij is wel gewoon 41 en daarmee niet meer de kampioen van toen.

Natuurlijk heeft hij ook niet het materiaal van toen, maar Rosberg toont aan dat het wel degelijk beter kan met die auto. Niet voor niets heeft Ross Brawn al aangegeven meer te hebben verwacht van MS.

Dat laat onverlet dat hij een enorme grootheid is. Dat zal niemand ontkennen hoor. Althans niet heel veel mensen ;).

De vergelijking met Alonso snap ik allleen niet zo. Die is gewoon nog op de toppen van zijn kunnen.

Gerard

#251
Wat was ok alweer de titel van dit topic? :o

Kan Schumacher het nog?

Het antwoord wat mij betreft op dit moment?,na 1 F1 seizoen..
JA hij kan het nog,maar... niet meer zo goed als vroeger
Hij rijdt immers niet vooraan,maar ook niet hopeloos achteraan tuusen de HRT's en Virgins

En dat staat volledig los van de hele carriere die MS had tusen 1991 en 2006.....

Ook ik ben geen fan van Schumacher,maar als fan van de sport  die Formule 1 heet, kan ik alleen maar respect hebben voor de man

Net zoals ik resect heb voor Alonso, jawel heren... ;D en Vettel, en Webber en Hamilton en Massa en.... ga maar door....


Enzo

Slecht was het zeker niet, maar het moet nog wel iets beter.
Heb zelf een duidelijk stijgende lijn gezien in zijn presteren, hopelijk kan hij dit doorzetten en nog 1 seizoen lekker vlammen.
For old times sake... 8)

Folkert

Citaat van: Enzo op 09 november 2010 - 20:01:37
Slecht was het zeker niet, maar het moet nog wel iets beter.
Heb zelf een duidelijk stijgende lijn gezien in zijn presteren, hopelijk kan hij dit doorzetten en nog 1 seizoen lekker vlammen.
For old times sake... 8)
Heb eerder een horizontale lijn gezien, die zo nu en dan leuk klein bultje kreeg. (Maar toen keek ik naar de hartmeter van een vis ;) ). Maar Schumacher rijd dit jaar zeker niet goed rond. Werd veel van hem verwacht (en ook weer niet door de realisten.) maar wat ik nu zie is geen plekje waard in de F1. Had hij zo gereden in 91, was hij denk ik nooit bij Ferrari gekomen. Maar goed, we zullen zien volgend jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 09 november 2010 - 20:36:40
Citaat van: Enzo op 09 november 2010 - 20:01:37
Slecht was het zeker niet, maar het moet nog wel iets beter.
Heb zelf een duidelijk stijgende lijn gezien in zijn presteren, hopelijk kan hij dit doorzetten en nog 1 seizoen lekker vlammen.
For old times sake... 8)
Heb eerder een horizontale lijn gezien, die zo nu en dan leuk klein bultje kreeg. (Maar toen keek ik naar de hartmeter van een vis ;) ). Maar Schumacher rijd dit jaar zeker niet goed rond. Werd veel van hem verwacht (en ook weer niet door de realisten.) maar wat ik nu zie is geen plekje waard in de F1. Had hij zo gereden in 91, was hij denk ik nooit bij Ferrari gekomen. Maar goed, we zullen zien volgend jaar.

Ja, volgend jaar beter! Maar wel frappant dat Ross Brawn toegaf dat hij Schumi de hand boven het hoofd liet, waar hij een ander had ontslagen...http://www.f1pits.net/nieuws/brawn_houdt_schumi_binnen/