Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Schumivill op 09 oktober 2010 - 03:05:04
Schumi deed er drie jaar over om kampioen te worden met benetton,vier jaar bij Ferrari,feit is dat hij nu deze tijd niet meer krijgt,maar toch,dit word zijn eerste volledige seizoen zonder overwinning,en voorlopig het seizoen met de minste punten sinds 1991 wat geen volledig seizoen was,in '92 had hij 53 punten.
Het gaat ook helemaal niet over wk worden,dat kan in deze wagen niet,maar over kompleet weggereden worden door zijn ploeggenoot.In zijn jaren bij Benetton of Ferrari kwamen zijn diverse teamgenoten nog niet in zijn buurt,nu moet hij vaststellen dat hij om de oren gerden wordt door het eerste het beste zoontje van.Dat bewijst dat hij totaal niet meer mee kan en dus beter de eer aan zichzelf houd en zich terugtrekt in zijn ruime villa.Tijd voor anderen dat is de wet van de sport.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

T.Nuvolari

Het grote verschil met '91 is wel dat je nu dubbel zoveel kans maakt en dubbel zoveel punten zou moeten kunnen scoren.

0634

Citaat van: Schumivill op 09 oktober 2010 - 03:05:04
Schumi deed er drie jaar over om kampioen te worden met benetton,vier jaar bij Ferrari,feit is dat hij nu deze tijd niet meer krijgt,maar toch,dit word zijn eerste volledige seizoen zonder overwinning,en voorlopig het seizoen met de minste punten sinds 1991 wat geen volledig seizoen was,in '92 had hij 53 punten.

En dat met deze puntentelling.

In 97 had hij overigens nog minder punten. Namelijk nul  :D.

Folkert

Citaat van: meatball op 09 oktober 2010 - 05:53:21
Citaat van: Schumivill op 09 oktober 2010 - 03:05:04
Schumi deed er drie jaar over om kampioen te worden met benetton,vier jaar bij Ferrari,feit is dat hij nu deze tijd niet meer krijgt,maar toch,dit word zijn eerste volledige seizoen zonder overwinning,en voorlopig het seizoen met de minste punten sinds 1991 wat geen volledig seizoen was,in '92 had hij 53 punten.
Het gaat ook helemaal niet over wk worden,dat kan in deze wagen niet,maar over kompleet weggereden worden door zijn ploeggenoot.In zijn jaren bij Benetton of Ferrari kwamen zijn diverse teamgenoten nog niet in zijn buurt,nu moet hij vaststellen dat hij om de oren gerden wordt door het eerste het beste zoontje van.Dat bewijst dat hij totaal niet meer mee kan en dus beter de eer aan zichzelf houd en zich terugtrekt in zijn ruime villa.Tijd voor anderen dat is de wet van de sport.
En dat is opzich raar, want dat zoontje heeft zijn punten altijd gekregen bij de spar. Nog een paar punten en Nico kan een gratis overwinning kopen. Zo is het Hamilton ook gegaan, volgens mij is Schumacher de enige coureur ooit, die al zijn punten heeft verdiend door te echt te racen.
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 28 oktober 2010 - 21:57:17


Pimp Pimp hurray! Pimp Pimp Hurray!



Ach jee...

Schumi met zijn foute kleding-keuze weer...
Een witte broek EN witte schoenen?!

En wat voor een opoe-hoed heeft hij op zijn hoofd??? ???

Enzo

Kleding is idd niet echt z'n sterkste punt, verschrikkelijk zeg... ;D ;D
Bril en hoed zal wel voor het incognito effect moeten zorgen, maar dan nog...Bluh

T.Nuvolari

Daarom zijn bijnaam "Mr. uglypants"

Kootje

Even BACK to the TOPIC (lijkt wel 'n Gerard Joling song)
JA ,ondanks matige resultaten tot nu toe gaat hij volgend jaar zeker weer scoren.
Daar heb ik echt alle vertrouwen in !  Hij is na 3 jaar afwezigheid het racen echt nog niet verleerd ,wat hij de laatste paar races wel weer heeft bewezen.
Dus ik zeg : Schumi ,huur 'n styliste in en ga ervoor !!!  ;)

marlboro

Citaat van: meatball op 09 oktober 2010 - 05:53:21
Citaat van: Schumivill op 09 oktober 2010 - 03:05:04
Schumi deed er drie jaar over om kampioen te worden met benetton,vier jaar bij Ferrari,feit is dat hij nu deze tijd niet meer krijgt,maar toch,dit word zijn eerste volledige seizoen zonder overwinning,en voorlopig het seizoen met de minste punten sinds 1991 wat geen volledig seizoen was,in '92 had hij 53 punten.
Het gaat ook helemaal niet over wk worden,dat kan in deze wagen niet,maar over kompleet weggereden worden door zijn ploeggenoot.In zijn jaren bij Benetton of Ferrari kwamen zijn diverse teamgenoten nog niet in zijn buurt,nu moet hij vaststellen dat hij om de oren gerden wordt door het eerste het beste zoontje van.Dat bewijst dat hij totaal niet meer mee kan en dus beter de eer aan zichzelf houd en zich terugtrekt in zijn ruime villa.Tijd voor anderen dat is de wet van de sport.

Zever jij altijd zo man?
Je kent er geen snars van.
Bende kinders

T.Nuvolari

Ik stel voor dat we beleefd blijven.

marlboro

Citaat van: T.Nuvolari op 09 november 2010 - 16:05:17
Ik stel voor dat we beleefd blijven.

Ik ben nog heel beleefd zelfs, als ik zo ne zever moet gaan lezen, beter zitten en zwijgen zouden zo'n mensen doen.
Bende kinders

Kootje

Citaat van: marlboro op 09 november 2010 - 16:08:55
Citaat van: T.Nuvolari op 09 november 2010 - 16:05:17
Ik stel voor dat we beleefd blijven.

Ik ben nog heel beleefd zelfs, als ik zo ne zever moet gaan lezen, beter zitten en zwijgen zouden zo'n mensen doen.
Marlboro ,dit gezever zoals jij het noemt (niet mijn woorden) is de mening van deze mensen.  :)
Daar kan je het mee eens zijn of niet ,dit is 'n forum waar iedereen zijn mening mag uiten.
Hoe dom of achterlijk de mening van iemand ook is ,dien je deze te respecteren.  >:(
Ben je het oneens ,dan is het wel zo netjes en beleefd om dat met argumenten ipv beledigingen te uiten.
Anders kan je idd beter gaan zitten zwijgen.  :-[
Mensen die alleen maar beledigen zijn er genoeg op andere fora ,laten we het hier gezellig houden aub.

Dan nog even ON TOPIC : Schumi is het echt nog niet verleerd ,iets wat hij de laatste races wel heeft bewezen.  :D
Het kost nu eenmaal tijd om na 3 jaar afwezigheid weer in je oude vorm terug te keren.
Dat Rosberg nu sneller is wil niet zeggen dat hij volgend jaar weer de betere coureur is.   :-\
Let wel : ik beweer niet dat Rosberg niet beter is ,alleen dat je dat over dit seizoen gezien nog niet mag concluderen.
Simpelweg omdat de verwachtingen omtrendt Schumi's come-back gewoon te hoog en onrealistisch waren.  :-[
Daarom ben ik van mening ,dat je Schumi pas vanaf volgend seizoen mag bekritiseren omdat hij gezien zijn verleden net dat beetje extra krediet verdient.

btw Ik ben GEEN fan van Schumi (voordat we dat weer krijgen) ,maar heb respect voor zijn carriere.  >:(

Folkert

Was ook hier een forum lid die beweerde dat de Heer M. Schumacher binnen no time op zijn oude niveau zat en rest van het veld een poepie zou laten ruiken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Marlboro, ze hebben een goed punt.
Ook ik ben Schumacher sympathisant, maar dat is geen reden om andermans mening niet te respecteren.
Dat kan jij vast beter dan zoals je zojuist liet zien?

Welkom terug trouwens!  8)