Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: T.Nuvolari op 27 september 2010 - 10:36:18
Ik kan er niet bij dat er nog steeds believers zijn die denken dat Schumacher zijn oude niveau gaat terugvinden.
Voor het seizoen ging hij meedoen voor de prijzen, na de eerste race moesten we nog  enkele races wachten, na enkele races mochten we pas oordelen na de helft van het seizoen, na de helft van het seizoen moesten we al wachten tot volgend seizoen. Welk uitvlucht gaan ze volgend seizoen verzinnen? Moest Schumacher Schumacher niet zijn ze hadden hem al lang z'n C4 gegeven.   
Volgens Ray Den zou Schumacher binnen no time weer op zijn oude niveau zitten en de rest van het "knudde veld" laten zien hoe goed hij was en wat echt racen is.
Ik denk ook dat Schumacher het gewoon niet meer kan. Sterker nog: ik denk dat Schumacher nog best in de buurt zit van zijn oude niveau, maar dat de rest van het veld gewoon veel beter is dan de tegenstand die hij had in zijn hoogtij dagen.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Dat zou kunnen. Komt bij dat het Mercedes team niet zo om hem heen is gebouwd als vroeger bij ferrari. En dat zal ook niet gaan gebeuren.

Toch denk ik dat hij niet gaat stoppen.

T.Nuvolari

Eddie Jordan vindt dat ze hem moeten buiten smijten. We weten allemaal dat als EJ iets te zeggen heeft, hij dan ook altijd gelijk heeft.

0634

Nou nee. Dat weten we helemaal niet. Jordan zegt wel vaker dingen.

meatball

Citaat van: Burorri op 27 september 2010 - 10:40:35
Citaat van: T.Nuvolari op 27 september 2010 - 10:36:18
Ik kan er niet bij dat er nog steeds believers zijn die denken dat Schumacher zijn oude niveau gaat terugvinden.
Voor het seizoen ging hij meedoen voor de prijzen, na de eerste race moesten we nog  enkele races wachten, na enkele races mochten we pas oordelen na de helft van het seizoen, na de helft van het seizoen moesten we al wachten tot volgend seizoen. Welk uitvlucht gaan ze volgend seizoen verzinnen? Moest Schumacher Schumacher niet zijn ze hadden hem al lang z'n C4 gegeven.   
Volgens Ray Den zou Schumacher binnen no time weer op zijn oude niveau zitten en de rest van het "knudde veld" laten zien hoe goed hij was en wat echt racen is.
Ik denk ook dat Schumacher het gewoon niet meer kan. Sterker nog: ik denk dat Schumacher nog best in de buurt zit van zijn oude niveau, maar dat de rest van het veld gewoon veel beter is dan de tegenstand die hij had in zijn hoogtij dagen.
Ik denk zelfs dat Schumacher nu op zijn 41e minstens 20% beter is als vroeger in zijn beste tijd, toen mocht je f1 rijden na aankoop van 2 pakjes becel.Blij dat een echte kenner als jij dat zo snel opmerkt.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 27 september 2010 - 18:49:57
Citaat van: Burorri op 27 september 2010 - 10:40:35
Citaat van: T.Nuvolari op 27 september 2010 - 10:36:18
Ik kan er niet bij dat er nog steeds believers zijn die denken dat Schumacher zijn oude niveau gaat terugvinden.
Voor het seizoen ging hij meedoen voor de prijzen, na de eerste race moesten we nog  enkele races wachten, na enkele races mochten we pas oordelen na de helft van het seizoen, na de helft van het seizoen moesten we al wachten tot volgend seizoen. Welk uitvlucht gaan ze volgend seizoen verzinnen? Moest Schumacher Schumacher niet zijn ze hadden hem al lang z'n C4 gegeven.   
Volgens Ray Den zou Schumacher binnen no time weer op zijn oude niveau zitten en de rest van het "knudde veld" laten zien hoe goed hij was en wat echt racen is.
Ik denk ook dat Schumacher het gewoon niet meer kan. Sterker nog: ik denk dat Schumacher nog best in de buurt zit van zijn oude niveau, maar dat de rest van het veld gewoon veel beter is dan de tegenstand die hij had in zijn hoogtij dagen.
Ik denk zelfs dat Schumacher nu op zijn 41e minstens 20% beter is als vroeger in zijn beste tijd, toen mocht je f1 rijden na aankoop van 2 pakjes becel.Blij dat een echte kenner als jij dat zo snel opmerkt.
Klopt idd, mensen die weinig van F1 weten worden veel sneller fan van Schumacher of Massa. Maar een maal ze verstand krijgen van F1, zijn ze al zo lang vast geroest aan het supporten van de verkeerde coureur, dat omschakelen niet meer mogelijk is ;D ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA

Citaat van: meatball op 27 september 2010 - 18:49:57
Ik denk zelfs dat Schumacher nu op zijn 41e minstens 20% beter is als vroeger in zijn beste tijd, toen mocht je f1 rijden na aankoop van 2 pakjes becel.Blij dat een echte kenner als jij dat zo snel opmerkt.

Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt???

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

meatball

#202
Citaat van: JimmySPA op 27 september 2010 - 19:57:13
Citaat van: meatball op 27 september 2010 - 18:49:57
Ik denk zelfs dat Schumacher nu op zijn 41e minstens 20% beter is als vroeger in zijn beste tijd, toen mocht je f1 rijden na aankoop van 2 pakjes becel.Blij dat een echte kenner als jij dat zo snel opmerkt.

Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt???
Ach ons Burorri'tje probeert mij wat te jennen en af en toe moet je hem wat geven  ;)  Iedereen gelukkig.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 27 september 2010 - 20:02:33
Citaat van: JimmySPA op 27 september 2010 - 19:57:13
Citaat van: meatball op 27 september 2010 - 18:49:57
Ik denk zelfs dat Schumacher nu op zijn 41e minstens 20% beter is als vroeger in zijn beste tijd, toen mocht je f1 rijden na aankoop van 2 pakjes becel.Blij dat een echte kenner als jij dat zo snel opmerkt.

Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt???
Ach ons Burorri'tje probeert mij wat te jennen en af en toe moet je hem wat geven  ;)Iedereen gelukkig.
Idd, anders verveel ik mezelf ook maar ;).

Maar ik was eigenlijk serieus. Maar wilde er niet mee zeggen dat Schumacher waardeloze coureur is. Enkel dat hij door velen enorm overschat is geweest en dat zijn resultaten niets zeggen over hoeveel beter hij was dan een Senna, Hakkinen, prost of een HAmilton, Alonso of Rosberg nu.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Singapore was ook weer top van die man. Hobbelde maar weer achter Rosberg aan die geen steek liet vallen in de race. Tussendoor nog even Heidfeld uit de race rijden. MS en Kimi in een Audi op Le Mans lijkt me een aardige optie. Maarja dan moet MS na zijn zgn. Ferrari familie gevoel weer dat van Mercedes Benz prijs geven. Dan wordt het allemaal nog minder geloofwaardig, hè Michael.
Some things are too important to be left in the past.

T.Nuvolari

Volgens HLN.be stelt Mercedes Schumacher een ultimatum.

CitaatFormule 1-renstal Mercedes GP heeft Michael Schumacher (41) een opvallend ultimatum opgelegd. Als de Duitser ook het volgende seizoen blijft aanmodderen, dan zal zijn nog tot 2012 lopende contract voortijdig beëindigd worden. Dat schrijft de Duitse krant Bild.

"Kloof te groot"
Het Britse team kan het grote verschil tussen Schumi en zijn ploegmaat Nico Rosberg (25) niet blijven bedekken met de mantel der liefde. "We zijn tevreden met de prestaties van Nico. Nu is het wachten op Michael, die zijn beste niveau nog niet heeft gehaald. Ik verkies dat mijn twee piloten elkaar het vuur aan de schenen leggen, niet dat er één bovenuitsteekt", zegt Ross Brawn, teambaas bij Mercedes GP.

Vierde
Zevenvoudig wereldkampioen Schumacher staat met 46 punten momenteel op de tiende plaats in het wereldkampioenschap. Zijn ploegmakker Rosberg prijkt op de zevende stek, hij heeft 122 punten. Schumachers beste resultaat sinds zijn terugkeer was een vierde stek, zowel in Barcelona als in Istanboel.

meatball

Dat werd stilaan tijd zeg.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Citaat van: meatball op 07 oktober 2010 - 19:54:41
Dat werd stilaan tijd zeg.

Schumacher wordt nu al onder druk gezet, terwijl dit seizoen nog loopt. Ze gaan wel ver vooruit op de gang van zaken en Mercedes vergeet haar eigen inbreng in dit casus. Immers klaagt Brawn dat Mercedes teveel de hand op de knip houdt, zodat Brawn concessies moet doen aan de auto.

Als de auto voor 2011 door dit soort trammelant te traag blijkt te zijn, dus zelfs Rosberg kan er niets mee, dan kun je Schumacher moeilijk de schuld geven.

Maar iets zegt mij dat 2011 een herhaling wordt van 2010 (ik bedoel het grote verschil tussen Rosberg en Schumi)!

Gerard

Volgens het blad F1/Race Report rommelt er wel meer bij MErcedes..
Zo zou Mercedes zomaar de stekker uit het hele F1 project kunnen halen....
Wat betreft Schumacher.. er is al genoeg gezegd over de prestaties van hem dit jaar (t.o.v. teamgenoot Rosberg)
Ik denk dat het beter is als Schumi gewoon toegeeft dat het niet meer gaat en nieuw talent een kans geeft!! :-\

T.Nuvolari

Citaat van: frankypankyv8 op 07 oktober 2010 - 20:10:35Schumacher wordt nu al onder druk gezet, terwijl dit seizoen nog loopt. Ze gaan wel ver vooruit op de gang van zaken

Nu al? Er zijn er die veel vroeger onder druk zijn gezet.

Enfin, we zien wel wat het volgend jaar wordt.