Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Enzo

Jongens jongens toch, denken jullie echt dat hij alleen voor de lol mee doet?
Volgens mij heeft hij gezegd dat hij er nu veel meer "lol" aan beleefd en dat hij rustiger is geworden.
Hij doet echt wel mee om te winnen, het wil alleen niet zo lukken...

Ik hoop dat het een combinatie is van acclimaticeren aan de huidige vorm van F1, de auto die sowieso niet echt fantastisch is en de auto die niet bij z'n rijstijl past. M.a.w. ik hoop dat hij blijft en volgend jaar wel kan presteren. Waarschijnlijk zal hij niet in de magische vorm komen van z'n hoogtij periode, maar ik vermoed dat hij nog wel een race her en der gaat pakken.

De opmerking dat hij zijn reputatie om zeep helpt vind ik kolder, behaalde successen in het verleden staan gewoon, daar kan een toekomstige wanprestatie niks aan veranderen. Hij blijft (vooralsnog) verreweg de meest succesvolle formule 1 coureur aller tijden. Eerlijk is eerlijk, ik had ook meer verwacht van dit seizoen, toch schrijf ik hem nog niet af.







meatball

Toch blijf ik erbij dat hij zijn goede naam te grabbel gooit.Al die kereltjes die altijd riepen dat zijn tegenstanders niets waard waren die lachen nu in hun vuistje en denken dat ze gelijk hadden en dat hij nu  gewoon niet mee kan omdat de tegenstand nu beter is.Volgens mij is de tegenstand nu niet veel beter dan toen,alleen is deze Schumacher maar een schim van vroeger.Als deze prestatie's waren neergezet door een rookie dan vonden wij hem nu amper f1 waardig naast Rosberg,nu krijgt hij enorm veel krediet wegens zijn naam en verleden,maar dat blijft niet duren.Dus Schumi stop ermee a.u.b.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

JimmySPA

Ik denk, nee ik hoop dat Schumacher het nog 1 jaar probeert. En dat het gewoon leuk meedoen wordt volgend jaar.
Iedereen schrijft hem al af na 3/4 jaar rijden...  ::)
Zie het zo:
Hij heeft weinig kunnen testen, hij heeft lang niet in competitie gereden op f1 niveau, en dan nog een team dat het afdankertje was van Honda. De mazzel in 2009 hadden ze met het goede ontwerp... En de auto waarin hij nu rijdt is ook niet echt een topper.
Ik geef hem nog een jaar om zich te bewijzen!!! Mocht het volgend jaar niet lukken, oke stop dan aan het einde van 2011.

Iig heb ik de beste/succesvolste coureur van de wereld mogen zien door deze stunt!!!!  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

meatball

Citaat van: JimmySPA op 20 september 2010 - 21:28:27
Ik denk, nee ik hoop dat Schumacher het nog 1 jaar probeert. En dat het gewoon leuk meedoen wordt volgend jaar.
Iedereen schrijft hem al af na 3/4 jaar rijden...  ::)
Zie het zo:
Hij heeft weinig kunnen testen, hij heeft lang niet in competitie gereden op f1 niveau, en dan nog een team dat het afdankertje was van Honda. De mazzel in 2009 hadden ze met het goede ontwerp... En de auto waarin hij nu rijdt is ook niet echt een topper.
Ik geef hem nog een jaar om zich te bewijzen!!! Mocht het volgend jaar niet lukken, oke stop dan aan het einde van 2011.

Iig heb ik de beste/succesvolste coureur van de wereld mogen zien door deze stunt!!!!  :)
De f1 is niet gediend met stunts,het is topsport presteren of oprotten daar gaat het over.Andere krijgen zeker niet meer krediet,hij heeft zijn tijd gehad punt.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Het kan ook overdreven worden. Natuurlijk is dit niet meer de Schumacher die de sport domineerde. Gelukkig niet zeg.

Maar het is ook niet zo dat hier een of andere F1 onwaardige dwaas rondrijdt. Laat hem lekker.

Folkert

Citaat van: meatball op 20 september 2010 - 21:15:00
Toch blijf ik erbij dat hij zijn goede naam te grabbel gooit.Al die kereltjes die altijd riepen dat zijn tegenstanders niets waard waren die lachen nu in hun vuistje en denken dat ze gelijk hadden en dat hij nu  gewoon niet mee kan omdat de tegenstand nu beter is.Volgens mij is de tegenstand nu niet veel beter dan toen,alleen is deze Schumacher maar een schim van vroeger.Als deze prestatie's waren neergezet door een rookie dan vonden wij hem nu amper f1 waardig naast Rosberg,nu krijgt hij enorm veel krediet wegens zijn naam en verleden,maar dat blijft niet duren.Dus Schumi stop ermee a.u.b.
Ik ben van mening dat zijn tegenstand in zijn dominante jaren zeker heel stuk minder was, dan de tegenstand nu. In zijn Dominante jaren zijn er nooit 5 titel kans hebbers geweest(zoals nu). En in potentie en talent zijn de rijders in mijn ogen beter dan ze in die jaren waren.

Echter, zoals ik al keer eerder aangaf, ben ik van mening dat Schumacher te veel is opgehemeld in zijn carriere en dat nu duidelijk word dat hij niet zo goed was als sommige hem toe dichte. Niet dat hij slecht was , zeer zeker niet, hij is 1 van de beste. Maar nu zijn er andere die minstens in de buurt komen van zijn klasse.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 20 september 2010 - 21:46:26
Citaat van: meatball op 20 september 2010 - 21:15:00
Toch blijf ik erbij dat hij zijn goede naam te grabbel gooit.Al die kereltjes die altijd riepen dat zijn tegenstanders niets waard waren die lachen nu in hun vuistje en denken dat ze gelijk hadden en dat hij nu  gewoon niet mee kan omdat de tegenstand nu beter is.Volgens mij is de tegenstand nu niet veel beter dan toen,alleen is deze Schumacher maar een schim van vroeger.Als deze prestatie's waren neergezet door een rookie dan vonden wij hem nu amper f1 waardig naast Rosberg,nu krijgt hij enorm veel krediet wegens zijn naam en verleden,maar dat blijft niet duren.Dus Schumi stop ermee a.u.b.
Ik ben van mening dat zijn tegenstand in zijn dominante jaren zeker heel stuk minder was, dan de tegenstand nu. In zijn Dominante jaren zijn er nooit 5 titel kans hebbers geweest(zoals nu). En in potentie en talent zijn de rijders in mijn ogen beter dan ze in die jaren waren.

Echter, zoals ik al keer eerder aangaf, ben ik van mening dat Schumacher te veel is opgehemeld in zijn carriere en dat nu duidelijk word dat hij niet zo goed was als sommige hem toe dichte. Niet dat hij slecht was , zeer zeker niet, hij is 1 van de beste. Maar nu zijn er andere die minstens in de buurt komen van zijn klasse.

Dit bedoel ik nu,met reputatie om zeep helpen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Citaat van: JimmySPA op 20 september 2010 - 21:28:27
Iig heb ik de beste/succesvolste coureur van de wereld mogen zien door deze stunt!!!!  :)

"Beste" kan je beter niet zeggen, dat is vaak niet te vergelijken of bepalen.
Succesvolste kan wel.

meatball

Citaat van: 0634 op 20 september 2010 - 21:45:19
Het kan ook overdreven worden. Natuurlijk is dit niet meer de Schumacher die de sport domineerde. Gelukkig niet zeg.

Maar het is ook niet zo dat hier een of andere F1 onwaardige dwaas rondrijdt. Laat hem lekker.
Wees eens eerlijk,stel dat ipv Schumacher, Timo Glock nu de tweede Mercedes bestuurde dan zouden we zeggen dat hij amper middenmoot was en hem afschrijven.Nu het Schumacher is worden er allerlei uitvluchten verzonnen.Het is gewoon niet goed genoeg dat is de enige waarheid.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Citaat van: meatball op 20 september 2010 - 21:47:52
Citaat van: Burorri op 20 september 2010 - 21:46:26
Citaat van: meatball op 20 september 2010 - 21:15:00
Toch blijf ik erbij dat hij zijn goede naam te grabbel gooit.Al die kereltjes die altijd riepen dat zijn tegenstanders niets waard waren die lachen nu in hun vuistje en denken dat ze gelijk hadden en dat hij nu  gewoon niet mee kan omdat de tegenstand nu beter is.Volgens mij is de tegenstand nu niet veel beter dan toen,alleen is deze Schumacher maar een schim van vroeger.Als deze prestatie's waren neergezet door een rookie dan vonden wij hem nu amper f1 waardig naast Rosberg,nu krijgt hij enorm veel krediet wegens zijn naam en verleden,maar dat blijft niet duren.Dus Schumi stop ermee a.u.b.
Ik ben van mening dat zijn tegenstand in zijn dominante jaren zeker heel stuk minder was, dan de tegenstand nu. In zijn Dominante jaren zijn er nooit 5 titel kans hebbers geweest(zoals nu). En in potentie en talent zijn de rijders in mijn ogen beter dan ze in die jaren waren.

Echter, zoals ik al keer eerder aangaf, ben ik van mening dat Schumacher te veel is opgehemeld in zijn carriere en dat nu duidelijk word dat hij niet zo goed was als sommige hem toe dichte. Niet dat hij slecht was , zeer zeker niet, hij is 1 van de beste. Maar nu zijn er andere die minstens in de buurt komen van zijn klasse.

Dit bedoel ik nu,met reputatie om zeep helpen.

Of je hapt niet, gehaktbal... ;)

Gerard

Citaat
Wees eens eerlijk,stel dat ipv Schumacher, Timo Glock nu de tweede Mercedes bestuurde dan zouden we zeggen dat hij amper middenmoot was en hem afschrijven.Nu het Schumacher is worden er allerlei uitvluchten verzonnen.Het is gewoon niet goed genoeg dat is de enige waarheid.

Volledig mee eens!!
Elke andere coureur zou bij deze prestatie,naast " middenmoot coureur Rosberg" , en het gedrag op het circuit uit het team geschopt zijn
Helemaal na zo'n actie op Barri in Hongarije....

1 ding weet ik wel

De grote Schumacher is zo groot niet meer en ik denk dat hij beter de eer aan zichzelf kan houden door te stoppen.

Voor een Hamilton,enz... jongens die graag tegen hem zouden racen, is het ook niet leuk om zo tegen "de grote" te racen

Het enige wat ze doen is hem op een ronde zetten... Nou, lekker hoor, ik heb tegen Schumacher geracet, dwz ik ben hem na 25 ronden tegengekomen, hij kreeg blwauwe vlaggen...

T.Nuvolari

Citaat van: Gerard op 21 september 2010 - 08:54:05
De grote Schumacher is zo groot niet meer en ik denk dat hij beter de eer aan zichzelf kan houden door te stoppen.

Voor een Hamilton,enz... jongens die graag tegen hem zouden racen, is het ook niet leuk om zo tegen "de grote" te racen

Het enige wat ze doen is hem op een ronde zetten... Nou, lekker hoor, ik heb tegen Schumacher geracet, dwz ik ben hem na 25 ronden tegengekomen, hij kreeg blwauwe vlaggen...

Exact hoe ik erover denk.

JimmySPA

Citaat van: meatball op 20 september 2010 - 21:32:36De f1 is niet gediend met stunts,het is topsport presteren of oprotten daar gaat het over.Andere krijgen zeker niet meer krediet,hij heeft zijn tijd gehad punt.

Pfff, zat stunts gezien in de Formule 1... Ene Vijay die denkt ff de F1 tegaan domineren met Force India. Yammamoto die als een jojo terug komt, sturen kan hij niet. Petrov naar Renault, nou nou dat was de topper in GP2?? ::) Chandok trouwens nog zo'n topper...

We zullen zien...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

robbert

en dan d'ambrosio die naar de f1 komt. Ook geen topper denk ik.

T.Nuvolari

Citaat van: robbert op 21 september 2010 - 12:11:11
en dan d'ambrosio die naar de f1 komt. Ook geen topper denk ik.

Inderdaad, maar Baguette heeft andere verplichtingen en er moet toch minstens één Belg rondegereden hebben in de F1 anno 2010.  ;)